![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Ziekenfondsbaas ontslagen na melden explosie vaccinslachtoffers
De topman van een groot Duits bedrijfsziekenfonds is dinsdag ontslagen, omdat hij vorige week de noodklok luidde over de enorme toename aan vaccinatieslachtoffers die hij constateerde. Het aantal bijwerkingen van coronavaccins ligt maar liefst tien keer hoger dan officieel wordt gemeld, zo bleek uit zijn analyse van miljoenen verzekeringsgegevens van de Duitse BKK bedrijfsziekenfondsen. https://www.blckbx.tv/corona/ziekenf...inslachtoffers Potje moet dicht blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht echt dat hij het had over exploderende gevaccineerden.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat begrijp ik.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Idd.
Pfizer was vandaag trending, 3 op 100 stierf in de eerste studies. https://twitter.com/search?q=pfizer&...d_query&f=live
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() En nu op de inhoud?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is dan ook een wereld van verschil tussen mensen bij wie de maatregelen de strot uitkomen, en mongoloïde anti-vaxxer Wappies en conspirationisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke inhoud ? Dat een coureur een youtube kanaal opricht om geld te verdienen op de dwaasheid van een zeker publiek ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.br.de/nachrichten/wissen...kungen,SyShuY4
Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 maart 2022 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Diegenen die deze bullshit geloven zijn net als de konijnen die naar het licht van een lichtbak kijken.
Verblind, verdwaasd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Gewoon schande dat er zoveel kwaad gezegd word van een vaccin dat zoveel goeds gedaan heeft voor de mensheid. Het feit dat er zoveel mensen massaal staan aan te schuiven om zoveel mogelijk spuiten te laten zetten en aandringen om iedereen die er geen heeft naar de hel te sturen is toch een duidelijk bewijs van de goede werking? Dat er sterfgevallen zijn is normaal, die zijn er alle dagen en daar zijn alle mogelijke redenen goed voor behalve dat deugddoende vaccin.
Ikzelf eb het ervaren, ik was en heel teruggetrokken figuur die niet uit zijn kot kwam......TOT IK MODERNA ONTDEKTE en toen is er een hele wereld voor mij opengegaan. Ik ging naar de voetbal, naar restaurants en naar de cinema. Ik mocht zelfs een pintje gaan drinken en dan nog BINNEN in een café zeg.... mensen dat deed deugd. LANG LEVE HET VACCIN;;;;; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS. Ik heb wel gehoord dat bij vrouwen het haar begint uit te vallen maar daar sterven ze toch niet van hé. ![]() Laatst gewijzigd door TREBRON : 4 maart 2022 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doe vooral verder met spuit 4, 5.... vooral nu overduidelijk is dat die voor het overgrote deel van de bevolking nutteloos is met de huidige dominante varianten (en de specifieke risicopatiënten moeten zich laten begeleiden door een arts in deze materie, en niet door wat de gazet schijft - bij sommige artsen zal dit wel weinig verschil uitmaken) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |