![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
en diegenen die het in een post vroegen... bedankt voor 't informeren en de vaak leuke berichtjes.
Yep, Ik ben terug.... en waar heb ik gezeten? Vorige maand 2 discusprotheses in mijn rug gekregen en heb uiteraard een tijdje moeten revalideren... Prima operatie geweest en buiten de normale post-operatieve ongemakjes en pijntjes gaat het uitstekend. Ik kan na 5 weken, in verhouding al meer dan voordien... Dus vanaf nu kan ik me terug overal mee bemoeien op dit forum, waarschijnlijk tot evenveel ergernis als plezier van velen Voil�*, nu weet iedereen het, dan moet ik geen -tig keren hetzelfde copyen en pasten in alle replies
|
|
|
#2 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welkom terug ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Karottentrekker! Is dat nu een excuus om 2 maanden van het forum weg te blijven?
[size=1](Nee serieus, veel beterschap en al dat soort dingen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik kan je alvast mededelen dat er tijdens je afwezigheid een geheel nieuwe lichting randdebielen op het forum is aangespoeld, van geschifte godsdienstwaanzinnigen tot schuimbekkend neo-nazi-tuig. Gelukkig werden er ondertussen al enkelen onder hen geband die het net ietsje tè gortig maakten... Je zal je lol niet opkunnen!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 21 december 2004 om 19:46. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
de volledige thread is http://forum.politics.be/showthread.php?t=25459 en de posting waar superstaaf uithaalt is http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=644 hopelijk je van dienst te zijn geweest.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 21 december 2004 om 21:20. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
8) Wellcome back
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Waarom krijg ik nooit berichten als ik een maand niet post?
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan valt een 'lacune' niet zo op. Ik vrees dat ik jou ook vaak verwar met ingenious. Snelle beterschap wens ik jou!
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
ik zal eens over een nieuw onderschrift denken, mss helpt dat. en oriana, welkom terug hé. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Minister-President
|
Fijn dat je terug bent en spoedig beterschap!
|
|
|
|