![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() en diegenen die het in een post vroegen... bedankt voor 't informeren en de vaak leuke berichtjes.
Yep, Ik ben terug.... en waar heb ik gezeten? Vorige maand 2 discusprotheses in mijn rug gekregen en heb uiteraard een tijdje moeten revalideren... Prima operatie geweest en buiten de normale post-operatieve ongemakjes en pijntjes gaat het uitstekend. Ik kan na 5 weken, in verhouding al meer dan voordien... Dus vanaf nu kan ik me terug overal mee bemoeien op dit forum, waarschijnlijk tot evenveel ergernis als plezier van velen ![]() Voil�*, nu weet iedereen het, dan moet ik geen -tig keren hetzelfde copyen en pasten in alle replies ![]()
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Karottentrekker! Is dat nu een excuus om 2 maanden van het forum weg te blijven?
![]() [size=1](Nee serieus, veel beterschap en al dat soort dingen. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan je alvast mededelen dat er tijdens je afwezigheid een geheel nieuwe lichting randdebielen op het forum is aangespoeld, van geschifte godsdienstwaanzinnigen tot schuimbekkend neo-nazi-tuig. Gelukkig werden er ondertussen al enkelen onder hen geband die het net ietsje tè gortig maakten... Je zal je lol niet opkunnen!
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 21 december 2004 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de volledige thread is http://forum.politics.be/showthread.php?t=25459 en de posting waar superstaaf uithaalt is http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=644 hopelijk je van dienst te zijn geweest.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 21 december 2004 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8) Wellcome back
![]()
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom krijg ik nooit berichten als ik een maand niet post?
![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan valt een 'lacune' niet zo op. Ik vrees dat ik jou ook vaak verwar met ingenious. ![]() Snelle beterschap wens ik jou!
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ik zal eens over een nieuw onderschrift denken, mss helpt dat. en oriana, welkom terug hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Fijn dat je terug bent en spoedig beterschap!
|
![]() |
![]() |