![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Hatewatchen’: waarom we klagen maar tegelijk blijven kijken naar 'foute' televisie
Gelukkig geen last van. Een uur of twee per dag de nieuwswebsites besurfen is al sadomasochistisch genoeg. Daar zou ik nog wel vanaf willen maar dan heb ik stilte en natuur rondom me nodig ipv overal autoverkeer en keffers.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 22 maart 2025 om 06:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb het ook altijd vreemd gevonden dat mensen maar zitten te klagen over slechte tv programma's maar ze wel tot in het diepste detail kunnen navertellen. Zonder seksistisch te willen klinken stel ik wel vast dat dit soort programma's meer door vrouwen dan door mannen gesmaakt wordt, net zoals actiefilms en science fiction vaker door mannen gesmaakt wordt dan door vrouwen. Het valt me op dat vrouwen zich wel vaker aangetrokken voelen tot mensen en zaken die hun slecht doen voelen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn ook wel programma's of film's die zo slecht zijn dat je om een of andere rare reden toch blijft kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onlangs zo eentje gezien. 'Everything, everywhere all at once'. Op een bepaald moment kregen ze kung fu krachten als ze op een dildo gingen gaan zitten. Ze begonnen dus te vechten om een dildo in hun gat te kunnen steken. Zelden zoiets bizars gezien.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen flauw idee, heb die hersensmeltende kijkbuis al buitengesmeten in 2003.
En mijn enige uitstap naar streaming -Netflix- was zeer kort (6 maand, waarvan 3 niet gebruikt). Nu kijk ik nog naar gericht gezochte dingen, dikwijls gewoon om een verduidelijking te geven aan mijn reacties hier.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 25 maart 2025 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die heb ik gemist, ... maar een heel goed voorbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de laatste die ik gezien heb was gewoon omwille van de slechte special effects, het historisch niet correct zijn van het verhaal en de vreselijke acteerprestaties.
Had die Amazon film naast de buurt polutie gestaan op de oscars, dan hadden die laatste nog kunnen winnen. voor wie zijn avond wil verknallen : Rebels of WW2 Laatst gewijzigd door Herr Flick : 25 maart 2025 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben die film wel degelijk beginnen kijken, heb het opgezocht op IMDb. Niet uitgekeken en ben er deze voormiddag foutief vanuit gegaan dat het een serie betrof.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |