![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn woorden zijn nog niet koud of het lijkt al bewaarheid te worden. Rijke keien laten zich niet stropen.
En de man in de straat geloofde alweer dat ze die miljardairs alles gingen afpakken. Dat die in feite in theorie totaal niks bezitten beseft Jan Modaal niet. https://www.demorgen.be/nieuws/russi...ties~b7da2ede/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rustig,rustig....bemerk dus dat dergelijke zaken al vrij snel,eigenlijk binnen de maand zelfs ,in de algemene pers geraken....
Neen,net als "belastingsontduikers" gaan die "oligarchen" er niet van kunnen genieten..... En wees maar gerust,er gaan nog wel meer "constructies" boven water komen hoor....natuurlijk.....ge pakt ne mens niet zomaar zijn pot goud af hé? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan die gasten geen ongelijk geven. Moest ik zoveel kapitaal hebben zou ik het ook ergens parkeren.
Vind ik de logical zelve. Wat denk je dat de koningshuizen doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Alle maatregelen zijn lachwekkend want de EU/NAVO Club heeft niet de controle over de wereld die zij denkt te hebben...
De enigen di écht getroffen worden zijn de eigen burgers die de grootheidswaanzin van hun politici moeten betalen!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hen Die*, dat zijn trouwens medeburgers, democratisch verkozen ![]() Go figure.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou hetzelfde doen gezien ; Les lois sont faites pour. |
|
![]() |
![]() |