![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Canabis legaliseren? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
65 | 49,62% |
geen mening |
![]() ![]() ![]() |
5 | 3,82% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
61 | 46,56% |
Aantal stemmers: 131. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Wat vindt u van de huidige drugswet i.v.m. canabis. Hoe zou u tegenover legalisering van canabis staan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Positief! Dat moest al lang gebeurd zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alcohol, koffie, suiker,tabak, chocolade, medicijnen... allemaal verslavende middelen die een nefastere uitwerking hebben op het menselijk lichaam dan cannabis en toch zijn ze allemaal legaal. Meer dan dat zelfs; de staat verdient er schatten aan. Van het ogenblik die dingen ook verboden worden stop ik met blowen!! Eerder niet. En dan nog... ![]() Btw, cannabis is een natuurlijk produkt. Hoe kan je nu een wet tegen de natuur maken? Als je er eens diep over nadenkt wordt je gekker dan dat je ooit van cannabis zal worden. Laten we dan ook snel tsunami's verbieden, dan zijn we daar ook vanaf.
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is omdat het een andere cultuur met zich meebrengt dat het niet mag.
Het verbod wordt door de jeugd gewoon verworpen. Die doen gewoon of het mag, uiteindelijk zullen ze er zich moeten bij neerleggen... Laatst gewijzigd door Bhairav : 19 januari 2005 om 23:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Tsja, hier in Nederland hebben we al in 1976 cannabis defacto gelegaliseerd.
Waar blijft de rest van de wereld? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Als roken mag, dan mag canebis ook. Ik zou ze wel alle 2 in 't openbaar verbieden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Seut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En ja, na mijn examens, die mij tot een zeer productief lid van de samenleving moeten maken, wens ik in alle vrijheid een paar joinkes te delen met vrienden... Santé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Absoluut tegen.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 't laatste dat ik vernomen heb is men het gedoogbeleid weer heeft afgevoerd en alles weer bij het oude blijft |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
thc is dacht ik erg kankerverwekkend tov tabak, maar da's compleet een andere zaak voedsel klaargemaakt in microgolfovens en gsm-gebruik zijn nóg veel meer kankerverwekkend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zie niets mis in een roes recht op roes ! waarom niet ? er is zelfs recht op vrije meningsuiting en dát is soms veel schadelijker voor je medemens zelfs het VB heeft een roes : Dietsland |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem voor CO! Dat komt in de natuur ook voor, maar niet in concentraties dat het gevaarlijk wordt voor de mens. De hoge CO-concentraties worden door de mens zelf veroorzaakt. Trouwens, wat jij zegt; "CO-uitstoot is compleet natuurlijk", is niet echt een uitdrukking om fier op te zijn. Want dan zouden auto's en industrie ook compleet natuurlijk zijn.
![]() |