Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2022, 18:28   #1
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard 600000 of zelfs 6000000 besmettingen

al gelijk...
...en KOMPLEET ONBELANGRIJK ondertussen,net als "de maatregelen"

Dat is nu toch duidelijk...

IK heb ondertussen vele collega's gehad die coronabesmetting gehad hebben,verschillende die het nog hebben(en noodgedwongen thuis op hun handen moeten gaan zitten) en GEEN ENKEL zwaar ziek (ongemakken dat wel)

En nu zit er EEN thuis die problemen heeft als gevolg van zijn BOOSTER.Was al verschillende dagen niet "in zijn haak" en nu....

Laatst gewijzigd door kelt : 20 januari 2022 om 18:29.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2022, 18:50   #2
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad, maar de nieuwe kerk is nu eenmaal een die oorlogen tegen besmettingen voert he. En altijd verliest.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2022, 18:52   #3
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Het gaat allemaal wel aant licht komen...

Ze hebben dit helemaal de nek omgewrongen, alles fout gedaan, en de totalitaire weg opgegaan, alles weggelachen als wappie.

Karma is echt een trut.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2022, 19:35   #4
betabyte
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Het gaat allemaal wel aant licht komen...

Ze hebben dit helemaal de nek omgewrongen, alles fout gedaan, en de totalitaire weg opgegaan, alles weggelachen als wappie.

Karma is echt een trut.
²
betabyte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2022, 19:51   #5
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
al gelijk...
...en KOMPLEET ONBELANGRIJK ondertussen,net als "de maatregelen"

Dat is nu toch duidelijk...

IK heb ondertussen vele collega's gehad die coronabesmetting gehad hebben,verschillende die het nog hebben(en noodgedwongen thuis op hun handen moeten gaan zitten) en GEEN ENKEL zwaar ziek (ongemakken dat wel)

En nu zit er EEN thuis die problemen heeft als gevolg van zijn BOOSTER.Was al verschillende dagen niet "in zijn haak" en nu....
Waar zit het probleem?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2022, 19:53   #6
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Waar zit het probleem?
Inderdaad, waar zit hem het probleem om normaal te leven ?

Het probleem zit hem bij de regeringen in een aantal landen he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2022, 22:10   #7
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor zover ik weet is dit wel uitzonderlijk.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2022, 03:57   #8
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Voor zover ik weet is dit wel uitzonderlijk.
Een vriend van mij was na een tweede AZ prik bijna drie weken buiten strijd. Een kennis van me haar zuster is al 4 maanden niet meer ongesteld na haar tweede Pfizer.

Uiteraard is dat niet de regel maar ik heb toch mijn twijfels. Als wereldreiziger heb ik en veel van mijn maten nogal wat ervaring met vaccins. Ik heb dat allemaal nooit horen vertellen of meegemaakt met vaccins tegen tyfus gele koorts hepatitis rabies en nog andere.

Maak me toch wat zorgen nu ze stilaan beslissen om ons er nog een paar injecties bij in te duwen. Sowieso al 4 op amper 1 jaar tijd?

Een buitenlandse vriendin zal er 5 hebben gekregen op 6 maanden ? Weet ni maar ??

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 januari 2022 om 03:59.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2022, 04:11   #9
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad, maar de nieuwe kerk is nu eenmaal een die oorlogen tegen besmettingen voert he. En altijd verliest.
't Is een lange weg, he.
Beetje zoals de Vlomse Onafhankelijkheid, he.
Oud 27 april 2022, 05:14   #10
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

's werelds grootste coroana-vaccin fabrikant,het "Serum Institute of India" stopt de produktie.Ze hebben nog een immense stock doses liggen zo te lezen en raken die zelfs gratis maar moeilijk meer kwijt..

https://www.brusselstimes.com/world-...s-demand-falls

Deze produktie was van zeer groot belang in het "Covax" project dat serums ter beschikking stelde voor grote delen van de wereld ,maar die moeten het ook niet meer .
De realisatie zet overal in (behalve ,zo lijkt het wel,bij de Chinezen)...."Covids" in zijn variaties is een blijvertje,we gaan ermee moeten leren leven en verder hopen dat volgende versies ervan niet te lastig worden.

Van elders (het VK onderanderen...) sijpelen inschattingen door dat een MEERDERHEID van de mensen de laatste twee jaar wel eens covids-besmet zullen zijn geweest...

Dat zou kunnen impliceren dat vaccins,zoals bij griep,best alleen nog bij gerichte doelgroepen ,in het kader van een jaarlijkse prik,uitgevoerd worden.Massale inentingscampagnes bij iedereen die maar "wil" zijn een verspilling van mensen en middelen ...

Hier....of in Indie...al gelijk.

In China ondertussen is het mondmasker aangevuld met een volgende inperking: hekken rondom woonblokken...

Laatst gewijzigd door kelt : 27 april 2022 om 05:21.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2022, 06:49   #11
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
's werelds grootste coroana-vaccin fabrikant,het "Serum Institute of India" stopt de produktie.Ze hebben nog een immense stock doses liggen zo te lezen en raken die zelfs gratis maar moeilijk meer kwijt..

Deze produktie was van zeer groot belang in het "Covax" project dat serums ter beschikking stelde voor grote delen van de wereld ,maar die moeten het ook niet meer .
De realisatie zet overal in (behalve ,zo lijkt het wel,bij de Chinezen)...."Covids" in zijn variaties is een blijvertje,we gaan ermee moeten leren leven en verder hopen dat volgende versies ervan niet te lastig worden.

Van elders (het VK onderanderen...) sijpelen inschattingen door dat een MEERDERHEID van de mensen de laatste twee jaar wel eens covids-besmet zullen zijn geweest...

Dat zou kunnen impliceren dat vaccins,zoals bij griep,best alleen nog bij gerichte doelgroepen ,in het kader van een jaarlijkse prik,uitgevoerd worden.Massale inentingscampagnes bij iedereen die maar "wil" zijn een verspilling van mensen en middelen ...

In China ondertussen is het mondmasker aangevuld met een volgende inperking: hekken rondom woonblokken...
Nu nog het mondmasker op de schop.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2022, 07:50   #12
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

China is niet meer rationeel, in het begin ook niet maar nu nog zero Covid willen is gekkenwerk. China heeft nogal oude zakken aan de macht, zouden het deze zijn die nog steeds de poepers hebben?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be