![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...?ocid=msedgntp
Volgens internationale bookmakers is Oekraïne de favoriet om het Eurovisiesongfestival te winnen. Oekraïne stuurt de groep Kalush Orchestra met het nummer "Stefania" naar de liedjeswedstrijd in de Italiaanse stad Turijn. De finale vindt plaats op 14 mei. De internationale bookmakers denken dat veel kijkers zullen stemmen op Oekraïne om hun solidariteit met het land te betuigen. In de lijst van de bookmakers staat de Italiaanse inzending Mahmood & Blanco op de tweede plek en de Zweedse Cornelia Jakobs op nummer drie met "Hold me closer". En als ze niet winnen, zijn we niet solidair geweest. Wat een grap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Titel: Oekraïne zal eurosong winnen volgens de bookmakers, en niet om de tekst of song.
Niet overdrijven. Als ze een mooi liedje presenteren, mij niet gelaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat hadden ze vorig jaar al moeten doen imo.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij dient zo'n liedjeswedstrijd, die me verder koud laat, niet voor. Voor mij moet de beste winnen, eender bij welk evenement, cultuur, sport, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weeral geen winst voor België. De Walen zijn nochtans aan de beurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie eens hoe groot de solidariteit is: Winnares van The Voice in Oekraïne treedt op voor bomvol Liers café De winnares van The Voice in Oekraïne heeft gisterenavond een benefietconcert gegeven in café De Zimmer in Lier. De zaal zat afgeladen vol. Anna Hodorovskaya vluchtte met haar moeder vanuit Kiev naar ons land. Ze kwam hier vijf dagen geleden aan. Bron: VRT NWS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En we hadden gelijk hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al schreef, niet naar gekeken naar het songfestival daar ik nog steeds van mening ben dat er geen enkel songfestival liedje aanwezig was of dat feestje.
Verder 'leesgenot'
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik geef je gelijk, de liedjes van nu zijn een songfestival onwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat ze nu deze hit maar non stop op de radio draaien
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De freakshow van deugmensen. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eurosong mag voor mij op de schop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk niet (wat betreft muziek), de freakshow is al 'n hele tijd puur platte politiek voor woke deugmensen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 15 mei 2022 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: evenement schrijf je zo. Laatst gewijzigd door reservespeler : 15 mei 2022 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker, wat mij betreft.
Er is niks aan verloren. Maar 't moet nu ook niet met alle geweld. Zenders genoeg, of TV gewoon uit. Mogelijkheden zat.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=G71c4 ![]()
![]() |