![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het ons hopen.
En vooral: laat ons hopen dat hij een aantal verborgen tegoeden die hij in de EU had, overgemaakt heeft aan haar, in de hoop ze te vrijwaren .... https://www.hln.be/buitenland/eu-wil...t-ze~af7b565c/ Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar als je al die onzin toch gelooft doe haar de groetjes als ze binnenkort ergens in de rij staat voor een leefloon ![]() Money rules the world. Van wie of van waar dat geld komt doet er niet toe. En als die soort echt wil reizen hebben ze wanneer ze ook willen een andere nationaliteit er bij. Dan is hij of zijn naast Rus nog iets anders ![]() Er is voor alles een oplossing Schoof als er genoeg centjes zijn. De sancties tegen de Russische president Vladimir Poetin en een kring van honderden mensen om hem heen zijn ongekend. Naast deze gerichte strafmaatregelen zijn er ook sancties die gelden voor álle Russen. Maar die zijn niet waterdicht. Een groep oligarchen met een dubbel paspoort kan een deel van die sancties ontwijken. https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/242...lopen-sancties Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 mei 2022 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk toch efkens een paar extra secondjes na: "Money alleen"?... Pablo Escobar dacht dat ook, destijds. En die gast had misschien meer money dan 't Frustraat genaamd Putin, ooit.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 6 mei 2022 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stuur hen anders eens de adressen door van onze kringloopwinkels ![]() En volgens mij werd Escobar doodgeschoten. Wat er met zijn fortuinen is gebeurd zou ik niet weten maar ik heb wel een vermoeden. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 mei 2022 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een minnares viseren vind ik toch maar laag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat eerder een kwalijke evolutie dat de overheid zou maar geld kan blokkeren van mensen die niks verkeerd gedaan hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tut tut, ge moet hem pakken waar het zeer doet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om daar wijs uit te geraken moet je op zijn minst ettelijke jaren studeren en daarna de kneepjes van het vak beheersen ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 mei 2022 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs plegen ze het misdrijf van "schuldig verzuim". Niets van handen wassen lijk Pontius Pilatus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja ? En waarom ?
Is een voetballer dan ook medeplichtig aan belastingontduiking ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 mei 2022 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zoiets, ook in ons land en ook op dit forum, niet mede ten strengste afkeurt en veroordeelt, is ... medeplichtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechte vergelijking FRed....
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag veronderstellen dat jij ten tijde van de Vietnamoorlog ook veel bent gaan betogen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En tegen de oorlog in Irak, Koeweit, Syrië, Afghanistan, Lybië.....
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |