![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Kent er iemand soms nog componisten die muziek schrijven die aanleunt bij de muziekstijl van Wim Mertens en Philip Glass ? Ik heb geen idee hoe die stijl of stroming heet maar hoor het wel graag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik denk dat de soundtrack van 'The Piano' (componist is Michael Nyman), platenmaatschappij: Virgin Records, u zeker zal kunnen bekoren! http://www.amazon.de/exec/obidos/ASI...460467-4658151 (op deze site kunt u als u wat meer naar beneden scrollt, luisteren naar de verschillende nummers)
"Iedereen weet dat de druppel opgaat in de oceaan, slechts weinigen weten dat de oceaan opgaat in de druppel." Kabir (1450-1510) Laatst gewijzigd door SethMoN : 20 december 2004 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet alleen 'The Piano' - hij schreef ook muziek voor de Peter Greenaway films. Goed kans dat je die ook wel goed vindt, daar zitten pareltjes tussen!
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De pianomuziek uit 'The Pianist' (wat een film
![]() Vraag me niet van wie die muziek is, dat weet ik niet. En heb net iets te veel schoolwerk omdat nu nog op te zoeken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Steve Reich zit wel in de buurt van Glass
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik heb deze liggen van Nyman, hierop staan de beste stukken van zijn carriere. Muziek van films zoals The Piano (wat ik trouwens niet zijn beste werk vind); The Cook, the Thief, his Wife & her Lover (Prachtig!); enz., kan u op deze cd vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Bedankt allen nu kan ik weer een mooi kadootje geven.
![]() The very best of Nyman. (enkel eens gaan snuffelen of het al niet in de cd-kast staat) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Mocht je het toch dubbel hebben, hier is er wel iemand die geïnteresseerd is
![]()
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |