![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb een tafeltje tussen een vrouw haar benen gezet zodat ze gemakkelijk van haar thee kon drinken.
Lief en attent van mij he? ![]() Een kaars heb ik ook overwogen maar dat zou echt een schande zijn. Stel dat ze zich verbrandt zeg!
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs van8 moest er eentje in zijn aars. ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tafel? Gaat het over vermenigvuldigen?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja er worden de gekste namen bedacht voor die 10 cm vlees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zeg dit maar gewoon omdat "iets in een vrouw steken" of "iets tussen haar benen plaatsen" blijkbaar hetzelfde is.
https://www.hln.be/showbizz/racisme-...tang~a0770f29/
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn ongewenste intimiteiten hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet dat niet hier zeggen, maar liefst live op televisie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik heb het fragment gezien, hij bekend overduidelijk op TV een verkrachting, en die gasten allemaal lachen erom zeg. Zal wel niks van komen omdat hij het slachtoffer niet identificeert en zij ook nog eens buiten bewustzijn was toen het gebeurde dus geen sterke getuigenis af kan leggen.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 28 april 2022 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Dat ook nog eens.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan werkt een bekentenis op de lachspieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang je haar naam niet weet mag het.
![]()
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon zaliger had zelfs een uitschuiftafeldame ter zijnen beschikking op een banket
Ik heb tijdens een nieuwsuitzending de man zijn verhaal zien doen. Waar ik van 'verschoten' ben is dat diegenen die aan de tafel zaten er goed met konden lachen. Een zaak die verjaard is of zou er een addertje onder het gras schuilen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 april 2022 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Die Derksen is precies toch wel geen gewone kerel hè
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik zag gisteren een film van een vrouw die haar arm tot haar elleboog in een vrouw haar kont stak
waarna een vriendin van haar er vrolijk ook haar arm er nog bij in stak waarop vrouw ook haar tweede arm bij in die reet stak toen wist ik: even genoeg internet voor me
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat Derksen's initieel verhaal betreft is dat niet: verkrachting is/en was -ook toen- een verachterlijke misdaad. Ook voor een 22/24-jarige toen. Verjaring doet niet ter zake. Zich nu trachten te verechtvaardigen met "tussen de benen geplaatste kaars" is puur schijnheilig. Waar hij steeds tegen reageerde, ooit. -> go figure. Triest, ben er niet gelukkig mee. Noch van die reacties hier, al zijn die -toegegeven- grotendeels typisch Pol.be niveau.
![]() |