![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezellige kerstsfeer dit jaar. Helemaal gratis en met dank aan Koning Voetbal.
Blijkbaar mag en kan dan alles. Zelfs vooraf aangekondigd geweld doet geen enkele burgemeester reageren. Hypocrieten. Begrijp ook niet dat die 3de zelfs 4de generatie nog steeds zo close blijft met het land van hun overgroot ouders terwijl ze er nog nooit zijn geweest ? Van integratie merk ik 0,00. Blijkbaar is dat land dat er nu nog steeds blijken te ontvluchten het dan toch nog waard om fan van te zijn ![]() Ik kan niet wachten tot dat voetbalgezeik weer voor een tijdje de kast in gaat. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221210_97611617 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 december 2022 om 09:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet kiezen wat je wil, multicultuur of monocultuur. Nu ja, Belgie kiest voor u, het is multicultuur, per definitie niet integreren dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik kan niet wachten tot dat voetbalgezeik weer voor een tijdje de kast in gaat.
Juist, niet alles draait om voetbal maar alles moet er voor wijken. Soms zie je reclame waarop Belgische voetbalfans roepen: time to play together. Moet dat niet zijn: time to go home together? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar de voetbal kijken bij de kerstboom vind ik best leuk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal er ook niet rouwig om zijn dat het een tijd verdwijnt van TV.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hangt af van wie het meeste betaalt. De Belgische voetbalcompetitie zit bij Eleven Sports. Champions League bij VTM en Rode Duivels bij VRT.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voetbal , geheel niet mijn dada , zelfs een samenvatting van 1 seconde , nope !!
Staat bij iemand voetbal op , ik ga weg !! Ik verkies wrestling , vredevol met stoelen op uw tegenstander mogen kloppen !! Ik verkies wrestling , ik meen het zelfs !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 december 2022 om 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al van sinds ik TV kijk , ik zag zelfs NOOIT graag voetbal !!
Ik vind heel die show rond wrestling gewoon grappig ![]() Ikzelf zal er nooit aan beginnen , lichamelijk te zwak & te oud !! Al sinds dat ik een schotel heb , 1993 , kijk ik wrestling !! En dan tegenwoordig ook via internet ![]() Zelfs 1 keer met een vriendin mee naar vrouwen-minivoetbal geweest , na zelfs nog geen 20 minuten was ik al weg !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 december 2022 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/@SHIMMERWomenAthletes
https://www.youtube.com/@STARDOMofficial Zo , en dan nu weer naar X-mess ![]() Niet mijn kopje koffie dus !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 december 2022 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever voetbalshit dan kerstgedoe op radio en tv.
Dat "peis en vree" gedoe is toch maar fake.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 15 december 2022 om 07:21. |
![]() |
![]() |