![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In haar onmetelijke wijsheid heeft de staatstelevisie beslist dat bepaalde afleveringen van de kleuterserie "De Kampioenen" inhoud bevat, die, als U ze bekijkt, de onmiddellijke dood tot gevolg heeft.
Uiteraard is het de taak van de staatstelevisie, om de kijkers te beschermen tegen deze visuele moordpartij, en heeft dan ook volkomen terecht, beslist om de bewuste afleveringen te cancellen. Anders gezegd, is het de taak van de staatstelevisie, dat, wat het ook is, zeker géén privébedrijf is, om te bepalen wat wij "mogen" zien? Of nog anders gezegd; wie heeft er nog meer bewijs nodig dat de Belgische staat zich bedient van censuur om haar fout beleid in onze maag te splitsen...
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat de Kampioenen censuur ondervindt wekt meer weerzin op dan wanneer ze vitale informatie weerhouden die vaccinatieschade veroorzaakten. En dan is er nog censuur van een groter kwaad gaande om te maskeren wie en wat ze afgelopen decennia bewapenen.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge in de jaren 80 de faces of death video tapes hebt gezien, kunt ge tegen redelijk wat tegen.
Ze moeten de jeugd dus meer death, blood and goor tonen en een dosis parental advisory platen laten horen. Ze kunnen de wereld in al zijn smerigheid beter aan. In de lagere school de verzamelde werken van onze vriend Urbain D'anus voorschotelen bvb en ze als creativiteitsles zelf alternatieve tekstjes laten schrijven op de maten van populaire kinderliedjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 29 juli 2022 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijd dat we heel dat poenpakkersinstituut weg bezuinigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Vlaamse censuur.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draadbevuiling.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de 1000ste keer:
Ik heb geen behoefte aan een staats-dagblad, geen behoefte aan een staats-weekblad geen .. staatsmaandblad (maar ook geen staatstoneel, staats-humoristen, staats-mode enz. enz. en ook geen staats-muziekzender ofte radio dus, en nog minst van al een staatstelevisie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet verwonderlijk, als de post begint met "Ik heb ...."
U kan mijn niet verwijten van onduidelijk te zijn. Maar wat is jouw mening?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Zou volledig uit de zak van de leden moeten komen.... Het zou toch niet mogen kunnen dat mijn belastingsgeld wordt weggegeven aan partijen waar ik geen enkele voeling mee heb. Voor de VRT zou ik dan wel weer willen betalen. Als men enkele dagen VTM kijkt, blijft de VRT een verademing van objectiviteit en kwaliteit (ook al is dat zeer sterk aan het dalen) MAAR MAAR MAAR MAAR MAAR Voor het censureren van FC de Kampioenen mogen de verantwoordelijken snoeihard ontslagen worden zonder recht op uitkering ! Schandalig is zo'n censuur. Wie de kolder niet kan inzien van dat verstand-op-nul programma hoort thuis in een instelling. Geen Censuur !
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Maar voor mijn part mogen die er zijn. Voor een VRT zou ik nog een belastingsbijdrage over hebben.
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij tegen Vlaanderen dat zijn eigen boontjes dopt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En te bedenken dat de Vlaams-nationalisten aka lokale Alt-Right ruim vertegenwoordigd zijn in het bestuur van de VRT.
![]() |
#18 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
![]() Citaat:
Wel weten dat de financieel sterksten dan het meest te zeggen gaan hebben. Citaat:
Welk kieken heeft de VRT toestemming gegeven reclame uit te zenden Haalt het niveau zowiezo een flink pak naar beneden richting VTM Gelukkig worden de programma's (nog ?) niet elke 5 minuten onderbroken voor 15 minuten reclame. Citaat:
Ook al is sinds 50% van de raad van bestuur de VRT rechts is, de VRT meer en meer opgeschoven naar een Vlaemschen regimezender. Toppunt was daar dat een zogenaamde "goede" politiek journalist zich wou engageren om de aanhang van een rechtse politieke partij wat te gaan opvrijen. VRT zou toch in die mate neutraal moeten zijn dat kwadders en andere vlagen die zich politiek engageren er doodsimpel en met veel toeterij zouden moeten uitgegooid worden.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 29 juli 2022 om 11:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meen dat het het VB was die dat voorstelde. Oh, al de andere partijen stemden tegen. Maar, we zien ook een gunstige wending, u bent voorstander van VB voorstellen wat betreft de dotaties. Of toch ook niet, zoals de Belgische politici?
![]() |
![]() |