Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 februari 2006, 16:25   #1
tony46
Provinciaal Gedeputeerde

tony46's schermafbeelding

Standaard Eenzaamheid

Stil en alleen...
iik zit hier stil en alleen...
waar0m...??
ik ben verhuist...
en t0en...
t0en was alles weg...!!
stil en alleen...
denk aan j0uw..
alles wat mij weer ho0p kan geven=)

stiil en alleen=(

Eventjes starten met een gedichtje dacht ik.
Ik ben één van die duizenden die dit gevoel elke dag opnieuw mag beleven
Wat moet je beginnen?
Meer naar buiten komen,je zelf laten zien,geen zelfbeklag,doe er iets aan man,enz.......................
Moest het maar eens zo simpel zijn
Dit is wat mij betreft de grootste armoede dat iemand kan lijden, en ik weet wat armoede is

Laatst gewijzigd door tony46 : 12 februari 2006 om 16:26.
tony46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 16:28   #2
cookie@vws
Minister-President

cookie@vws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tony46 Bekijk bericht
Stil en alleen...
waar0m...??
ik ben verhuist...
en t0en...
t0en was alles weg...!!
stil en alleen...
denk aan j0uw..

stiil en alleen=(

Wat moet je beginnen?
Meer naar buiten komen,je zelf laten zien,geen zelfbeklag,doe er iets aan man,enz.......................
Dit is wat mij betreft de grootste armoede dat iemand kan lijden, en ik weet wat armoede is
Tony er moet toch ook af en toe een klein beetje stilte zijn..... Heel ons leven zitten we tenmidden allerlei geluiden. Kan soms echt genieten van wat stilte en eenzaamheid. Maar tja, alle overdaad schaadt zekerst?
Oud 12 februari 2006, 16:35   #3

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie@vws Bekijk bericht
Tony er moet toch ook af en toe een klein beetje stilte zijn..... Heel ons leven zitten we tenmidden allerlei geluiden. Kan soms echt genieten van wat stilte en eenzaamheid. Maar tja, alle overdaad schaadt zekerst?
"stilte" en "eenzaamheid" niet verwarren he Cookie.
Ik veronderstel dat eenzaamheid één van de grootste kwalen zijn die we in deze consumptiemaatschappij kennen. Hier wil ik wel de nadruk leggen op "consumptie" vermits het diezelfde "consumptie" is die er voor zorgt dat heel wat mensen ijveren voor de verkeerde waarden. Toen ik een pak jonger was bijvoorbeeld wou ik steeds een mooie auto hebben en dacht dat het hebben van dit speelgoedje me geluk zou brengen. Vandaag de dag weet ik wel beter. Echte waarde is vriendschap, geapprecieerd worden om wie je bent en niet om wat je doet, er bij horen en meer van die dingen.... En het is nogal dikwijls dat nu net daar het schoentje wringt.

Laatst gewijzigd door Karma : 12 februari 2006 om 16:38.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 16:43   #4
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Stil en alleen...
waar0m...??
ik ben verhuist...
en t0en...
t0en was alles weg...!!
stil en alleen...
denk aan j0uw..

stiil en alleen=(

Wat moet je beginnen?
Ik dacht dat jij zoveel vrienden had.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 16:47   #5
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
"stilte" en "eenzaamheid" niet verwarren he Cookie.
Ik veronderstel dat eenzaamheid één van de grootste kwalen zijn die we in deze consumptiemaatschappij kennen. Hier wil ik wel de nadruk leggen op "consumptie" vermits het diezelfde "consumptie" is die er voor zorgt dat heel wat mensen ijveren voor de verkeerde waarden. Toen ik een pak jonger was bijvoorbeeld wou ik steeds een mooie auto hebben en dacht dat het hebben van dit speelgoedje me geluk zou brengen. Vandaag de dag weet ik wel beter. Echte waarde is vriendschap, geapprecieerd worden om wie je bent en niet om wat je doet, er bij horen en meer van die dingen.... En het is nogal dikwijls dat nu net daar het schoentje wringt.
Tja...snap het wel. Gelukkig heb ik zo enkele sociale verworvenheden en ben ik zelden eenzaam, hoewel ik maar al te vaak eenzaam zou willen zijn. Eigenlijk mankeer ik zo nog een Cookie extra. Eentje die eens wat rustig tijd zou kunnen vrijmaken. Heb het in het verleden nog eens gesteld aan Tony dat de stad je vooral eenzaam maakt. Maar dat wou hij bij mijn weten nog, toen niet echt toegeven.
Oud 12 februari 2006, 16:50   #6
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Tja...snap het wel. Gelukkig heb ik zo enkele sociale verworvenheden en ben ik zelden eenzaam, hoewel ik maar al te vaak eenzaam zou willen zijn. Eigenlijk mankeer ik zo nog een Cookie extra. Eentje die eens wat rustig tijd zou kunnen vrijmaken. Heb het in het verleden nog eens gesteld aan Tony dat de stad je vooral eenzaam maakt. Maar dat wou hij bij mijn weten nog, toen niet echt toegeven.
Dat komt omdat hij zijn buren (moslims) minacht. Hij wil eenzaam zijn.
Oud 12 februari 2006, 16:54   #7
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Dat komt omdat hij zijn buren (moslims) minacht. Hij wil eenzaam zijn.
Naar wat ik begrepen had, minacht hij ze niet omdat ze moslim zijn, maar wel omdat ze met allerlei louche zaakjes bezig zijn en hun kinderen verwaarlozen.... denk ik.
Oud 12 februari 2006, 16:57   #8
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Naar wat ik begrepen had, minacht hij ze niet omdat ze moslim zijn, maar wel omdat ze met allerlei louche zaakjes bezig zijn en hun kinderen verwaarlozen.... denk ik.
Ja tuurlijk. volgens Tony zijn alle moslims louche. Als hij de moeite zou doen ze te leren kennen zou hij tot andere bevindingen komen en niet meer eenzaam zijn. Eenzaamheid is je eigen schuld. Als anderen niks met je te maken willen hebben, kijk dan eens naar jezelf.
Oud 12 februari 2006, 16:59   #9
cookie@vws
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ja tuurlijk. volgens Tony zijn alle moslims louche. Als hij de moeite zou doen ze te leren kennen zou hij tot andere bevindingen komen en niet meer eenzaam zijn. Eenzaamheid is je eigen schuld. Als anderen niks met je te maken willen hebben, kijk dan eens naar jezelf.
Kan aan jezelf liggen, maar niet alle moslims zijn gematigde sociaalvoelenden hoor. Ik ken er persoonlijk ook een heleboel en heb daar ook goeie ervaringen mee (trouwfeestjes, gewoon gezellige babbels,.....) maar ken er ook een heleboel die ik mijn fiets nooit zou toevertrouwen.
Oud 12 februari 2006, 17:03   #10
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Kan aan jezelf liggen, maar niet alle moslims zijn gematigde sociaalvoelenden hoor. Ik ken er persoonlijk ook een heleboel en heb daar ook goeie ervaringen mee (trouwfeestjes, gewoon gezellige babbels,.....) maar ken er ook een heleboel die ik mijn fiets nooit zou toevertrouwen.
Dat klopt. Maar volgens Tony zijn het allemaal louche types. Maar daarover gaat het hier niet. Tony voelt zich eenzaam. Wel, ik vind eenzame mensen zielig. Die mensen moeten zichzelf eens de vraag stellen waarom niemand iets met hen te maken wil hebben.
Oud 12 februari 2006, 17:11   #11
tony46
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Wat erg dat je dat nu juist zegt tegen mij,DE MEESTE MOSLIMS ZIJN FIJNE MENSEN en als je in het verleden goed geluisterd had zou je dat weten van mij.
Het is zelfs zo dat ik een aantal moslimvrienden heb van vroeger in de klas.
Wat niet weg neemt de er een aantal extreme moslims zijn(zie rellen in Antwerpen gisteren) die het naar de vaantjes helpen voor de de meerderheid goede moslims.
Ook onder moslims heb je eenzame mensen
Oud 12 februari 2006, 17:19   #12
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Wat erg dat je dat nu juist zegt tegen mij,DE MEESTE MOSLIMS ZIJN FIJNE MENSEN en als je in het verleden goed geluisterd had zou je dat weten van mij.
Wat niet weg neemt de er een aantal extreme moslims zijn(zie rellen in Antwerpen gisteren) die het naar de vaantjes helpen voor de de meerderheid goede moslims.
Ook onder moslims heb je eenzame mensen
1 Minuutje zoeken en ik viel al op deze :

Citaat:
Nooit gaan die rot Marokkaantjes het leren denk ik.
Het zit in hun genen
Zit het in hun genen Tony ? Daarmee scheer je ze dus allemaal over dezelfde kam. Zoals ik al zei, Tony vindt ze allemaal louche.
Of wil je dat ik nog een paar van je mooie voorbeeldjes aanhaal ? Geen moeite hoor.
Wees maar lekker eenzaam.

Laatst gewijzigd door Jampie : 12 februari 2006 om 17:20.
Oud 12 februari 2006, 17:58   #13
tony46
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
1 Minuutje zoeken en ik viel al op deze :

Zit het in hun genen Tony ? Daarmee scheer je ze dus allemaal over dezelfde kam. Zoals ik al zei, Tony vindt ze allemaal louche.
Of wil je dat ik nog een paar van je mooie voorbeeldjes aanhaal ? Geen moeite hoor.
Wees maar lekker eenzaam.
Maar wanneer ga jij toch eens luisteren,ik denk dat jij te lomp bent of zo,
Terug dus voor lompe Jampie Citaat Tony 46
Ook onder moslims heb je eenzame mensen.Eind citaat Tony46

DUS JA ER ZIJN INDERDAAD SOMMIGE ROT MAROKKAANTJES DIE DE BOEL VERZIEKEN
Maar Jampie eerlijk dat weet je ook hoor
En ik denk dat jij eenzaam bent met Uw slechte strijd tegen het VB
Een goede strijd vind ik best O.K.
Oud 12 februari 2006, 18:18   #14
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Maar wanneer ga jij toch eens luisteren,ik denk dat jij te lomp bent of zo,
Terug dus voor lompe Jampie Citaat Tony 46
Ook onder moslims heb je eenzame mensen.Eind citaat Tony46

DUS JA ER ZIJN INDERDAAD SOMMIGE ROT MAROKKAANTJES DIE DE BOEL VERZIEKEN
Maar Jampie eerlijk dat weet je ook hoor
En ik denk dat jij eenzaam bent met Uw slechte strijd tegen het VB
Een goede strijd vind ik best O.K.
Dat is wel iets anders dan zeggen dat het in hun genen zit hé Tony. Wie is er hier lomp?
Oud 12 februari 2006, 18:37   #15
tony46
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Dat is wel iets anders dan zeggen dat het in hun genen zit hé Tony. Wie is er hier lomp?
Het zit inderdaad in de genen van die bevolkingsgroep om rel te schopen,dat moet in deze week van Deense cartoons toch geen betoog meer hé Maar hoe raar het ook is het zijn toffe mensen,en zelf de enige waar ik echt vriendschap van krijg. Dus ik kan nog echt geloven in een multiculturele samenleving. Maar dan zonder Jamiekes die de boel ook verzuren hoor Iemand van de vierde wereld zij tegen mij dat hij niet geloofde in het rechts links gedoe ,en ik kan hem nog gelijk geven
Oud 12 februari 2006, 18:41   #16
Vrijheid
Schepen

Vrijheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, ik vind eenzame mensen zielig. Die mensen moeten zichzelf eens de vraag stellen waarom niemand iets met hen te maken wil hebben.
Vaak is het probleem helemaal niet dat niemand iets met die eenzame mensen te maken wil hebben. Het komt erop aan dat de eenzame of de schuchtere de elementaire regels van het sociale spel leert kennen in een wereld waar er niet automatisch een sociaal vangnet voor je klaarstaat en mensen mekaar niet zomaar durven aanspreken.

Welke acties leiden enkel tot oppervlakkige contacten en wat moet je doen om meer diepgaande contacten uit te bouwen? Het antwoord is betrekkelijk simpel, maar toch is het voor sommigen afschuwelijk moeilijk om er achter te komen.
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached."

"Matter doesn't matter, only interactions matter"

Me & my autism

Laatst gewijzigd door Vrijheid : 12 februari 2006 om 18:45.
Vrijheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 18:42   #17
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Het zit inderdaad in de genen van die bevolkingsgroep om rel te schopen,dat moet in deze week van Deense cartoons toch geen betoog meer hé Maar hoe raar het ook is het zijn toffe mensen,en zelf de enige waar ik echt vriendschap van krijg. Dus ik kan nog echt geloven in een multiculturele samenleving. Maar dan zonder Jamiekes die de boel ook verzuren hoor Iemand van de vierde wereld zij tegen mij dat hij niet geloofde in het rechts links gedoe ,en ik kan hem nog gelijk geven
Tony, is jouw naam hier gehacked. Een maand geleden vertelde je compleet het tegenovergestelde. Aan je schrijffouten te zien ben jij het wel degelijk. Een maand geleden was je nog de trouwe VB-aanhanger, vandaag ben je voor de muliticulturele samenleving. Stop met jezelf belachelijk te maken
Oud 12 februari 2006, 18:51   #18
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Wat moet je beginnen?
Tony,

Trek je niets aan van het gebash omtrent je politieke inzichten.

Probeer eens : http://www.info-perspektief.be/index2.htm

Zelf geen ervaring mee wegens tevreden met mijn leven, maar het komt uit een foldertje dat bij huisartsen ligt, dus louche is het waarschijnlijk niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 februari 2006 om 18:52.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2006, 18:53   #19
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Tony, is jouw naam hier gehacked. Een maand geleden vertelde je compleet het tegenovergestelde. Aan je schrijffouten te zien ben jij het wel degelijk. Een maand geleden was je nog de trouwe VB-aanhanger, vandaag ben je voor de muliticulturele samenleving. Stop met jezelf belachelijk te maken
Een evolueerend mens kan nooit belachelijk zijn!
Oud 12 februari 2006, 18:55   #20
tony46
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
MAAR MAAR MAAR TOCH je hebt echt niet goed gevolgd hoor. Dus ik zal het voor U nog maar ééns herhalen, IK BEN EEN LINKSE JONGEN IN EEN RECHTE PARTIJ! Zeg je dat niets? Maar stop toch met afbreken Jampie, probeer nu eens op te bouwen Ik heb me inderdaad altijd afgezet tegen criminaliteit die weelderig teelt in onze buurt, maar we moeten verder hé
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be