![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Stil en alleen...
iik zit hier stil en alleen... waar0m...?? ik ben verhuist... en t0en... t0en was alles weg...!! stil en alleen... denk aan j0uw.. alles wat mij weer ho0p kan geven=) stiil en alleen=( Eventjes starten met een gedichtje dacht ik. Ik ben één van die duizenden die dit gevoel elke dag opnieuw mag beleven Wat moet je beginnen? Meer naar buiten komen,je zelf laten zien,geen zelfbeklag,doe er iets aan man,enz....................... Moest het maar eens zo simpel zijn Dit is wat mij betreft de grootste armoede dat iemand kan lijden, en ik weet wat armoede is Laatst gewijzigd door tony46 : 12 februari 2006 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat eenzaamheid één van de grootste kwalen zijn die we in deze consumptiemaatschappij kennen. Hier wil ik wel de nadruk leggen op "consumptie" vermits het diezelfde "consumptie" is die er voor zorgt dat heel wat mensen ijveren voor de verkeerde waarden. Toen ik een pak jonger was bijvoorbeeld wou ik steeds een mooie auto hebben en dacht dat het hebben van dit speelgoedje me geluk zou brengen. Vandaag de dag weet ik wel beter. Echte waarde is vriendschap, geapprecieerd worden om wie je bent en niet om wat je doet, er bij horen en meer van die dingen.... En het is nogal dikwijls dat nu net daar het schoentje wringt. Laatst gewijzigd door Karma : 12 februari 2006 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Naar wat ik begrepen had, minacht hij ze niet omdat ze moslim zijn, maar wel omdat ze met allerlei louche zaakjes bezig zijn en hun kinderen verwaarlozen.... denk ik.
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ja tuurlijk. volgens Tony zijn alle moslims louche. Als hij de moeite zou doen ze te leren kennen zou hij tot andere bevindingen komen en niet meer eenzaam zijn. Eenzaamheid is je eigen schuld. Als anderen niks met je te maken willen hebben, kijk dan eens naar jezelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het is zelfs zo dat ik een aantal moslimvrienden heb van vroeger in de klas. Wat niet weg neemt de er een aantal extreme moslims zijn(zie rellen in Antwerpen gisteren) die het naar de vaantjes helpen voor de de meerderheid goede moslims. Ook onder moslims heb je eenzame mensen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of wil je dat ik nog een paar van je mooie voorbeeldjes aanhaal ? Geen moeite hoor. Wees maar lekker eenzaam. Laatst gewijzigd door Jampie : 12 februari 2006 om 17:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Terug dus voor lompe Jampie Citaat Tony 46 Wat erg dat je dat nu juist zegt tegen mij,DE MEESTE MOSLIMS ZIJN FIJNE MENSEN en als je in het verleden goed geluisterd had zou je dat weten van mij. Het is zelfs zo dat ik een aantal moslimvrienden heb van vroeger in de klas. Wat niet weg neemt de er een aantal extreme moslims zijn(zie rellen in Antwerpen gisteren) die het naar de vaantjes helpen voor de de meerderheid goede moslims. Ook onder moslims heb je eenzame mensen.Eind citaat Tony46 DUS JA ER ZIJN INDERDAAD SOMMIGE ROT MAROKKAANTJES DIE DE BOEL VERZIEKEN Maar Jampie eerlijk dat weet je ook hoor ![]() En ik denk dat jij eenzaam bent met Uw slechte strijd tegen het VB Een goede strijd vind ik best O.K. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het zit inderdaad in de genen van die bevolkingsgroep om rel te schopen,dat moet in deze week van Deense cartoons toch geen betoog meer hé Maar hoe raar het ook is het zijn toffe mensen,en zelf de enige waar ik echt vriendschap van krijg. Dus ik kan nog echt geloven in een multiculturele samenleving. Maar dan zonder Jamiekes die de boel ook verzuren hoor Iemand van de vierde wereld zij tegen mij dat hij niet geloofde in het rechts links gedoe ,en ik kan hem nog gelijk geven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Welke acties leiden enkel tot oppervlakkige contacten en wat moet je doen om meer diepgaande contacten uit te bouwen? Het antwoord is betrekkelijk simpel, maar toch is het voor sommigen afschuwelijk moeilijk om er achter te komen.
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached." "Matter doesn't matter, only interactions matter" Me & my autism Laatst gewijzigd door Vrijheid : 12 februari 2006 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trek je niets aan van het gebash omtrent je politieke inzichten. Probeer eens : http://www.info-perspektief.be/index2.htm Zelf geen ervaring mee wegens tevreden met mijn leven, maar het komt uit een foldertje dat bij huisartsen ligt, dus louche is het waarschijnlijk niet.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 februari 2006 om 18:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Provinciaal Gedeputeerde