![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 50 procent méér ongevallen met elektrische auto’s niet door technologie, wel door onaangepast rijgedrag
Het onaangepast rijgedrag gaat in stijgende lijn. Ik geef een voorbeeld: in de straat in de buurt het bord ![]() Veel kinderen in die zone, speelstraat... ![]() Ik hou mijn hart altijd vast als er zo een gek komt doorgevlogen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL. Alweer EV-fud.
ff googlen, en door ggl-vertaler: CMT : 50% minder ongevallen met hun Tesla tov met hun andere voertuigen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 26 augustus 2022 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een tijdje geleden stond er een model S aan de lichten te wachten, Aalst-Ninove, tweede rijbaan, een paar auto's voor mezelf op het eerste. Die ging er als een raket vandoor tot aan het volgende licht. Weer van hetzelfde...
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Verzekeringen hebben wel meer de juiste cijfers dan takeldiensten .....de herstel of vervangkost .
Verzekeringen die teveel moet uitbetalen door of met en EV's ......en ze geven al korting ( waarom ) voor EV bestuurders .......als die uiteindelijk meer botsen doet dit hun winst verminderen die -> meer kost om te herstellen moet en zal gerecupereerd worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Logisch dat er meer ongevallen gebeuren met elektrische auto's: ze zijn sneller, niet iedereen kan daarmee om, en je hoort die gluiperds ook niet afkomen.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat met een wagen waarvan de batterij kapot is na een banaal ongeval?
Perte total. |
![]() |
![]() |