![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() “Wij eisen de onmiddellijke behandeling van het wetsvoorstel met betrekking tot de splitsing van kiesarrondissement in Brussel-Halle-Vilvoorde in de kamer, zonder uitstel en zonder interministeriële conferentie. De houding van de Vlaamse regeringspartijen in dit dossier, in strijd met het Vlaams regeerakkoord, doet de N-VA-jongeren vragen stellen bij de deelname van de N-VA aan de Vlaamse regering.”
In tegenstelling tot de N-VA top en vele N-VA'ers hier op het forum toch nog iemand binnen de N-VA die zich vragen stelt bij de partijkoers blijkbaar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu kleur bekennen of gewoonweg geen reden meer hebben om te bestaan. En geef toe...voor de rest van uw politieke carrière als Tjeef door het leven moeten is nu ook weer niet je dat hé.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Rr00ttt]“Wij eisen de onmiddellijke behandeling van het wetsvoorstel met betrekking tot de splitsing van kiesarrondissement in Brussel-Halle-Vilvoorde in de kamer, zonder uitstel en zonder interministeriële conferentie. De houding van de Vlaamse regeringspartijen in dit dossier, in strijd met het Vlaams regeerakkoord, doet de N-VA-jongeren vragen stellen bij de deelname van de N-VA aan de Vlaamse regering.”
dat is pas gesproken ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() [quote=Fieseler]Inderdaad...Go Go Go NVA jongeren.
Nu kleur bekennen of gewoonweg geen reden meer hebben om te bestaan. En geef toe...voor de rest van uw politieke carrière als Tjeef door het leven moeten is nu ook weer niet je dat hé.[/QUOTE] Uw reactie op een goed initiatief is zonder meer krapuleus. Deze N-VA jongeren weten hierbij dat ze honderd keer beter af zijn bij de tjeven dan bij de vunzige mesthoop. Goed toegelicht ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom gaan ze er dan lijnrecht tegenin?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoe laag dat een mens toch kan vallen, zijn Vlaamse idealen laten vallen voor toch maar in de regering te zitten ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 24 december 2004 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allez, nog één week. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is een tegenstelling. Deze jonge, ambitieuze jongeren zal ik binnenkort heus verwelkomen bij de Vlaams Belang jongeren, als u hen nog veel langer zal negeren.
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Op 1 lijn... ik merk het.
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() actually, i think it's kind of funny
![]()
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() En toch wordt BHV gesplitst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaaahaaaaaa
![]() ![]() ![]() ZALIG KERSTFEEST IEDEREEN Bplus Leuven heeft gisterennacht nog een plakactie ondernomen maar verder blijft alles zoals het is - 't is Kerstmis en den BHV is er nog altijd ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 25 december 2004 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat niet zo abnormaal dat een jongeren-afdeling van een partij een idee lanceert 'om den boel levendig te houden'.
Daarvoor dienen ze. Dat doen alle jongerenafdelingen van alle partijen, tenminste voor zover ik dat heb kunnen inschatten bij het volgen van de aktualiteit de laatste 30 jaar. Pardon, de jongerenafdeling van het Vlaams Bekak, daar herinner ik me precies weinig van. Zouden die niet mogen 'jong' zijn?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |