Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 oktober 2022, 05:52   #1
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard Betaald om niet gevaccineerden te intimideren

Citaat:

The Department of Health and Human Services (HHS) and the Centers For Disease Control and Prevention (CDC) have been exposed running the most disturbing and elaborate propaganda campaign in living memory. Screen writers, comedians, influencers and church leaders, among others, were recruited and paid to promote Covid-19 vaccines to the masses, while ridiculing and shaming those who refuse the jab....
Zie artikel

Ik vraag me af hoe dat in België zit. Ik herinner me toch een aantal bekende figuren die plots gelijkaardige berichten begonnen de wereld in te sturen om niet gevaccineerden te ridiculiseren en intimideren. In hoeverre was dit georganiseerd en stond er betaling tegenover? Dient dit niet onderzocht te worden?

Zeker in het licht van de bijwerkingen van ons als "110 procent veilig" (een of andere expert op de VRT) verkochte vaccins.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 07:36   #2
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Probeer ook eens samen te vatten hoe deze vaccinazi met voorkennis handelde?
Waarschuwingen ridiculiseerde?
Letterlijk over lijken ging?
Corrupte bedrijven die bol staan van schadeclaims onze kinderen straffeloos mochten doodspuiten?

Laatst gewijzigd door CUFI : 16 oktober 2022 om 07:49.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 07:46   #3
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Zie artikel

Ik vraag me af hoe dat in België zit. Ik herinner me toch een aantal bekende figuren die plots gelijkaardige berichten begonnen de wereld in te sturen om niet gevaccineerden te ridiculiseren en intimideren. In hoeverre was dit georganiseerd en stond er betaling tegenover? Dient dit niet onderzocht te worden?

Zeker in het licht van de bijwerkingen van ons als "110 procent veilig" (een of andere expert op de VRT) verkochte vaccins.
Vraag je nu serieus om te discussiëren over onzin die je uit een rioolwebsite haalt waar ze beweren dat Biden de orkaan IAN 'geo-engineerde' ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 08:36   #4
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vraag je nu serieus om te discussiëren over onzin die je uit een rioolwebsite haalt waar ze beweren dat Biden de orkaan IAN 'geo-engineerde' ?
Nu ben je de boodschapper aan het aanvallen, alsof het een geheim is dat er miljarden aan de media werd betaald om de vaccins te promoten.

https://m.youtube.com/watch?v=sifGuMTNzhs
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 08:38   #5
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zie artikel

De vraag is inderdaad niet of dit gebeurd is, maar of het illegaal werd gedaan. Iedereen die geld ontvangt om promotie te maken moet dit ook duidelijk melden. Tegenwoordig moeten ze zelfs hun adres openbaar maken.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 08:58   #6
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

In de VS gaat het over Judicial Watch.

https://www.judicialwatch.org/covid-...cine-campaign/
Oud 16 oktober 2022, 09:01   #7
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
De vraag is inderdaad niet of dit gebeurd is, maar of het illegaal werd gedaan. Iedereen die geld ontvangt om promotie te maken moet dit ook duidelijk melden. Tegenwoordig moeten ze zelfs hun adres openbaar maken.
Zelfs zonder financiële transacties. De vraag dient gesteld in hoeverre er vanwege de overheid niet openbaar gemaakte campagnes georganiseerd werden om bekende figuren te in te schakelen om bepaalde info te verspreiden om vaccin twijfelaars te intimideren en te ridiculiseren. Dat is de indruk die ik heb overgehouden van wat er zich afspeelde in de (sociale) media. Ik zou graag wat meer weten over wie daar dan bij betrokken was.

De overheid die de bevolking tegen elkaar aan het opzetten was, een verklikkers maatschappij, en ook hier forummers die beginnen op te roepen voor strafkampen en het scheelde niet ...openbare executies. Dat hadden we nog niet veel meegemaakt de laatste decennia. Hoe snel we toch in fascisme kunnen zitten. Met op de eerste rij sommigen die zich graag zien als strijders tégen fascisme. Compensatie gedrag misschien. Wie weet?

Laatst gewijzigd door Bach : 16 oktober 2022 om 09:08.
Oud 16 oktober 2022, 09:20   #8
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Nu ben je de boodschapper aan het aanvallen, alsof het een geheim is dat er miljarden aan de media werd betaald om de vaccins te promoten.

https://m.youtube.com/watch?v=sifGuMTNzhs
Straffe beweringen vragen sterke bewijsvoering.
Een bewering volgt de geloofwaardigheid van de boodschapper. (hier dus : nul komma nul)
Oud 16 oktober 2022, 09:59   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Als er een duistere website in een ver land ergens ene een scheet laat,
dan zijn er wel forummers die een draad beginnen met "moeten we dat niet onderzoeken".

Voorts is het mijn mening dat er te weinig moeite gedaan is om de mensen aan te sporen om die veilige en nuttige covid-vaccins te laten toedienen.
D?*?*t zou eens onderzocht moeten worden.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 10:15   #10
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Straffe beweringen vragen sterke bewijsvoering.
Een bewering volgt de geloofwaardigheid van de boodschapper. (hier dus : nul komma nul)
Judicial watch denkt daar blijkbaar anders over. Er was een rechtzaak voor nodig om wat inzage te kunnen krijgen:

Citaat:
(Washington, DC) – Judicial Watch announced today that it received 249 pages of records from the Department of Health and Human Services (HHS) detailing the extensive media plans for a propaganda campaign to push the COVID-19 vaccine.
Oud 16 oktober 2022, 10:18   #11
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
dan zijn er wel forummers die een draad beginnen met "moeten we dat niet onderzoeken".

Voorts is het mijn mening dat er te weinig moeite gedaan is om de mensen aan te sporen om die veilige en nuttige covid-vaccins te laten toedienen.
Due 'duistere website' verwijst naar Judicial Watch bevindingen op basis van officiële documenten.

De vraag hoe dat in België zit is relevant.
Oud 16 oktober 2022, 11:26   #12
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Juist.

En dan die conspirationistische lulkoek hoe de overheid 'mensen probeerde aan te zetten om zich te vaccineren..."

Het zou er verdomme maar aan mankeren, moesten ze dat niet gedaan hebben...
Oud 16 oktober 2022, 11:30   #13
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Due 'duistere website' verwijst naar Judicial Watch bevindingen op basis van officiële documenten.

De vraag hoe dat in België zit is relevant.
Je weet heel goed dat 'duistere website' verwijst naar JOUW link, in je openingstopic, naar een obscure website met conspirationistiche BS.

En dat probeer je nu onder te sneeuwen door te verwijzen naar Judicial Watch.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 16 oktober 2022 om 11:30.
Oud 16 oktober 2022, 11:35   #14
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je weet heel goed dat 'duistere website' verwijst naar JOUW link, in je openingstopic, naar een obscure website met conspirationistiche BS.

En dat probeer je nu onder te sneeuwen door te verwijzen naar Judicial Watch.

De boodschapper is irrelevant indien de gegeven info correct is. De info verwijst naar Judicial Watch. U poogt onrechtstreeks eigenlijk Judicial Watch te discrediteren. Dát is wat er aan de hand is. Schoofzak was er al ingetrapt lijkt.

Laatst gewijzigd door Bach : 16 oktober 2022 om 11:35.
Oud 16 oktober 2022, 13:07   #15
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs zonder financiële transacties. De vraag dient gesteld in hoeverre er vanwege de overheid niet openbaar gemaakte campagnes georganiseerd werden om bekende figuren te in te schakelen om bepaalde info te verspreiden om vaccin twijfelaars te intimideren en te ridiculiseren.
Ik weet niet of "eerste ministers en Présidents de la République" horen tot bekende figuren, maar die werden wel degelijk ingeschakeld om vaccin twijfelaars te intimideren en zo he. "de epidemie van de ongevaccineerden", en de "je veux les emmerder" kan je toch moeilijk ontkennen

Dat er een haatcampagne werd op voeten gezet zonder blozen tegen ongevaccineerden, was toch open en bloot zou ik denken. Of men daarnaast ook mensen EXPLICIET BETAALD heeft om zoiets te doen weet ik niet, natuurlijk. Misschien was ze bedreigen voldoende.

Laatst gewijzigd door patrickve : 16 oktober 2022 om 13:09.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2022, 13:08   #16
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist.

En dan die conspirationistische lulkoek hoe de overheid 'mensen probeerde aan te zetten om zich te vaccineren..."

Het zou er verdomme maar aan mankeren, moesten ze dat niet gedaan hebben...
Je geeft dus die "conspirationistische lulkoek" zelf grif toe.
En de overheid had moeten verplichten want die vaccins waren toch zo veilig en nuttig?
Citaat:
......
Jullie bedoelen deze "veilige en nuttige covid-vaccins"???

Oktober 2021: oprichting van een Europees fonds voor schadeloosstelling van slachtoffers van de vaccins tegen COVID-19
https://www.europarl.europa.eu/doceo...jDOeTHURkfrJLU
Oud 16 oktober 2022, 13:17   #17
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De boodschapper is irrelevant indien de gegeven info correct is. De info verwijst naar Judicial Watch. U poogt onrechtstreeks eigenlijk Judicial Watch te discrediteren. Dát is wat er aan de hand is. Schoofzak was er al ingetrapt lijkt.
Zever.

JIJ kwam af met die quatsch van 'News Punch'. Niemand anders verwijst hier naar zulke onzin dan de russofiele brigade.
Die website heeft geen enkele geloofwaardigheid.
Oud 16 oktober 2022, 13:27   #18
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik weet niet of "eerste ministers en Présidents de la République" horen tot bekende figuren, maar die werden wel degelijk ingeschakeld om vaccin twijfelaars te intimideren en zo he. "de epidemie van de ongevaccineerden", en de "je veux les emmerder" kan je toch moeilijk ontkennen
Ik vind dat nog altijd -met voorsprong- de beste uitspraak die Macron al ooit gedaan heeft. Poëtisch. Iets voor het nageslacht zelfs.

Jammer dat de tijd in ons nadeel speelde, en de urgentie om te vaccineren wegebde... Daardoor hebben we de eindstrijd niet kunnen voeren met de Wappies...

Citaat:
Dat er een haatcampagne werd op voeten gezet zonder blozen tegen ongevaccineerden, was toch open en bloot zou ik denken.
Uiteraard.

Citaat:
Of men daarnaast ook mensen EXPLICIET BETAALD heeft om zoiets te doen weet ik niet, natuurlijk. Misschien was ze bedreigen voldoende.
Eigenlijk een detail, maar waarom betalen om iets dat men gratis kan bekomen ? Wappies couilloneren en opjagen hoeft geen geld te kosten. Kandidaten genoeg om dat gratis te doen, met de smile op het gezicht.

Oud 16 oktober 2022, 13:29   #19
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Je geeft dus die "conspirationistische lulkoek" zelf grif toe.
Gebrost tijdens de lessen 'begrijpend lezen' ?
Oud 16 oktober 2022, 14:22   #20
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gebrost tijdens de lessen 'begrijpend lezen' ?
wilt ge zo vriendelijk zijn het mij ook wat te verduidelijken wat ge precies bedoelt?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be