![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En die partij verliest daarmee een van de weinige stemmen in de politiek die aan de kant van het volk staat en niet aan de kant van een oorlogszuchtige elite. Het totalitarisme heeft de VS in haar greep.
"I can no longer remain in today’s Democratic Party that is now under the complete control of an elitist cabal of warmongers driven by cowardly wokeness, who divide us by racializing every issue & stoke anti-white racism, actively work to undermine our God-given freedoms, are hostile to people of faith & spirituality, demonize the police & protect criminals at the expense of law-abiding Americans, believe in open borders, weaponize the national security state to go after political opponents, and above all, dragging us ever closer to nuclear war. Videoboodschap: Ergens vind ik het moeilijk te geloven dat ze zo zou opgeven. Haar vermelding van 'anti white racism' stelt me ook teleur. Het is 'racism' tout court. Maar toch zal ze gemist worden tussen dat leger van cheque opstrijkende jaknikkers dat de politiek bevolkt. Open borders....het zou mooi zijn moest dat ooit kunnen. Ik denk niet dat iemand in de VS politieke kaste dat echt nastreeft tenzij uit eigenbelang (goedkope arbeidskrachten, zoals ook de EU beoogt via immigratie). Laatst gewijzigd door Bach : 12 oktober 2022 om 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat ze nu een job krijgt in de vrije wereld van het Kremlin ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Doe niet zo simplistisch Patrick. U kan beter.
Laatst gewijzigd door Bach : 12 oktober 2022 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, we zijn het er over eens dat in de USA, door het presidentieel regime dat aanleiding geeft tot een bipartisaan systeem, we twee partijen hebben die de laatste tijd alletwee zot aan het worden zijn vanwege de ene ingenomen door blankenhaters en de andere door negerhaters om het tot de essentie te reduceren. Dat is problematisch. En Tulsi was een van de weinige redelijke mensen in de Amerikaanse politiek. Dat gezegd, we zien dat ook in Europa, dat de "multiculturele" maatschappij een immuunreactie opwekt zoals we dat in de USA ook zien. Eens de burgeroorlog zal uitgevochten zijn, komt dat weer in orde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Good riddance, nu Sinama en Mancin nog.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ze past perfect bij de Tucker Carlson, MTG, Matt Gaetz, etc. Republikeinse kliek.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 oktober 2022 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het niet omwille van de oorlog was geweest, was ze wel om een andere reden eruit gestapt. Gabbard was sinds haar mislukte kandidatuur voor het presidentschap gaandeweg meer en meer verwijderd geraakt van haar partij.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is 't AOC waarop gij geilt, Dadee?
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad good riddance, dat mens kraamt alleen nog maar anti-abortus promo, sinds ze goeie maatjes is geworden met Foxnews is ze full MAGA aan het worden. Ze neemt zelfs al de typische Tucker Carlson BS over dat de huiszoeking in Mar A Lago 'weaponising politics' is. Ook haar uitspraken over onderwijs is textbook GOP retoriek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AOC zou in België lid zijn van Vooruit, in de USA staat ze bij de Conservatieven geboekstaafd als communist. Net als Bernie trouwens.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je niet dat die eerder bij pvda zou zitten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Bill Maher het zegt:
Dems hebben dat 'mentaal ding' in hun DNA om intelligente medestanders te verjagen en vervangen door M/V kiekens (ook die met defect geklutste eierstokken). ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 12 oktober 2022 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() on topic: het verbaast me dat ze het nog zo lang heeft uitgezongen bij de DEMs (en vice versa, dat de DEMs haar nog zo lang getollereerd hebben binnen hun partij) gezien het traject dat ze af heeft gelegd sinds haar kandidatuur voor het presidentschap in 2020. Met als orgelpunt haar toespraak op de CPAC (ja, de GOP-congres van "we are all domestic terrorists) ze had mijn voorkeur in de DEMprimaries in 2020, maar als ik zie hoe ze geevolueerd is in die 2 jaar, dan ben ik blij dat ze het toen niet gehaald heeft
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 12 oktober 2022 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Former Hawaii congresswoman and 2020 presidential hopeful says party is dominated by those espousing ‘cowardly wokeness’
Tulsi Gabbard quits Democratic party, attacking ‘elitist cabal of warmongers’ Leaving the Democratic Party - The Tulsi Gabbard Show Ik hoor het in sommige gevallen of wandelgangen al galmen: "Vrouwen moeten uit de Politiek uitblijven!" ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 oktober 2022 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze fox aan 't opvrijen sloeg: tot daar toe. De link met Falset stemmetje & fronstigaard Tucker vind ik ook niet echt plezant. Denkelijk strategisch gepland. Ik zou ze liever met Liz Cheney zien optrekken onder de slogan: "Niet Kutten met Dick's dochter & Gabber".
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 12 oktober 2022 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeleken met sleepy Joe is iedereen een valabele kandida(a)t(e).
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |