![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen wij als samenleving onze politici en handhaving niet screenen op psychopathie alvorens deze bevoegdheid krijgen?
Sommigen hebben niet eens democratische bevoegdheid maar wel meer invloed dan de (niet) verkozenen. Het infecteert onze volgende generatie. We hebben betere en andere voorbeelden nodig om terug tot een beschaving te kunnen komen. Heb ik gelijk? Waarom niet?
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarop screenen gaat onze politici niet beter of slechter maken. Die "leiders" laten kiezen door kiesvee, dat is ook al geen recept voor succes. Soms komt de juiste persoon, op het juiste moment in de juiste situatie terecht, en die wordt dan later gezien als het goede voorbeeld.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 15 juli 2022 om 09:49. Reden: Dt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij noemen dat nu heksenverbranding. Laat dus maar zo. Tenzij een politicus er zelf over begint. Die moet dan zelf gescreend worden. Want daarover beginnen .... vind ik zeer problematisch. Begrijp je?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() er zijn psychopaten in hoge funkties , ik ken er wel een paar
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mijn kinderen doden. De miljarden spermatozoïden die ik tot nu toe heb aangemaakt, daar is er nog geen enkele van langsgekomen in een vorm die kon zeggen "Dag Pa".
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ironisch, sterven is nu iets dat iedereen onvermijdelijk, onverbiddelijk gaat doen.
Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hoeven niemand te vermoorden om ze uit hun ambt te trappen.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat vermoorden, of een gepaste straf?
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De straf komt God toe, maar ze van hun bevoegdheid strippen komt de democratie toe.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Bijbel. Dat hunne kop eraf gehakt mag worden is niet mijn religie.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar de bijbel zijn verhalen uit de joodse oudheid, wat heeft dat met ons te zien?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zelf kan ik niet voor een doodstraf pleiten. Dat gaat tegen alles in waarnaartoe ik me vorm.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van welke partij is die nu weer?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, als we IETS zouden moeten doen aan een echte psychopathie, dan is het "religieus zijn". Want dat is wat echt het volgende doet: Citaat:
Eens we een ganse generatie "religieuze onnozelaars" de mond gesnoerd hebben, denk ik dat we een veel rationeler volk zouden bekomen met veel minder beschadigde breinen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge wilt dat uw dicatuur iet of wat succesvol is, dan ruimt ge alle machtwelustelingen op uit het verleden, en kijkt ge al goe wie er teveel ambitie heeft in uw huidige ploeg en die ruim je ook op of geeft ze een amabsasdeurspost in Siberie of Antartica. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noch dwingen wij gewijd water op zoals de democratie haar blind geloof in de politiek en haar blind vertrouwen in corrupte pharma bedrijven. Nu is babykilling trending. Noch zijn het de religieuzen die uw privacy schenden en steeds meer hun willetje opdringen. Het zijn niet de religieuzen die zichzelf rijk frauderen.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 17 juli 2022 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |