![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U heeft het mij al enkele keren zien schrijven dat ik er totaal niet in geloof dat Poetin de grote 'organisator' is van de oorlog die Rusland op huidig ogenblik voert tegen de Oekraïne.
Ik plaats hem in de oorlog als zijnde 'puppet on a string' Is daar een verklaring voor te vinden voor die gedachte? Misschien na het lezen van het volgende wel. Wie zit er werkelijk achter de oorlog in Oekraïne? Extra... Topman Oekraïense inlichtingendienst: “Kans is klein dat Poetin de oorlog overleeft, gesprekken over zijn vervanging zijn al bezig” Bovenstaande lijkt mij wreed twijfelachtig want anders had die al lang niet meer rondgelopen Poetin. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kreml über mögliche Verhandlungen mit Ukraine: Entscheidungsträger nicht in Kiew, sondern Washington
Uit de tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oekraïne: “Een lang voorbereide Amerikaanse plaatsvervangende oorlog”
Uit de tekst: Citaat:
![]() Is het naast de oorlog in de Oekraïne ook meer- en meer duidelijk geworden dat men de EU op die manier mee wil uitschakelen of moet ik dat plaatsen onder 'doomdenken?' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 oktober 2022 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een eigen draadje
![]() Het gaat de Verenigde Staten niet om vrijheid en democratie in de Oekraïne. Ze willen de Balkanisering van Rusland. STOP WORLD WAR III – NOW Een andere kijk op de zaak van schrijver E. Margolis De 'volledig' vertaalde tekst... Citaat:
Zou het blablabla zijn???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 november 2022 om 03:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 1 november 2022 om 03:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Geef die 4 provincies Russen aan Rusland, en geef Vlaanderen zijn onafhankelijkheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Russische zogezegde “speciale militaire operatie” is doodeenvoudig een uitvloeisel van het gedachtegoed van ultra-nationalistische kringen en Poetin-vertrouwelingen in het Kremlin. Dat zijn fervente aanhangers van de traditionele territoriale expansiedrang die zowel in de Tsaritische, de Sovjet als in de huidige tijd een constante is het Russisch beleid.
![]() |