![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
Bekijk resultaten enquête: Belgen zijn pessimisten en defaitisten. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
6 | 50,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 41,67% |
Enkel Zkh Prins Laurent kan ons redden |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar aanleiding van het WK.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 26 november 2022 om 00:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een glas is niet half leeg, of half vol, maar is dan gewoon 2 keer te groot voor de job.
Mare, "Echte Belgen", voor zover ze bestaan, zijn Frankenstein sheeple.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in België met hetzelfde palmares (eerste wedstrijd met moeite gewonnen) is het gezaag en geklaag.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze in Nederland wel een echt land hebben, en geen Frankenstein staatje dat Frankrijk en Nederland een kloot moest aftrekken, da's een aardig verschil.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wat anders dan verafgoden. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat men graag een mooie wedstrijd bekijkt of het nu voetbal wielrennen F1 af wat dan ook is begrijp ik en die ik ook.
Die ganse idolatrie kan me echter gestolen worden. Ik geniet van een mooie sportwedstrijd maar na de wedstrijd kan ik totaal niet begrijpen men daar dan nog mee bezig blijft ? Wat heb JIJ of IK dan gewonnen ??? Totaal niks....geen EURO geen cent NADA en geen enkele sportman heeft mij ooit voorgesteld om mijn factuur te betalen. Maar goed het niveau van de gemiddelde mens dom als ze zijn is nu eemaal niet hoog en de meeste mensen hebben ook niet veel anders in hun leven om zich over te verheugen. ![]() Trouwens alles is maar zo belangrijk dan de aandacht die de media er aan besteed. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 november 2022 om 04:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat u zich verkeerd uitdrukt.
Ik denk dat de grootste fans van De Rode Duivels vlaamsnationalisten waren en altijd zijn geweest. Het zwaartepunt van die fans zit ook bij het VB. Dat verklaart het mindere enthousiasme nu het WK plaatsvindt in een Islamitisch land. Denk daar maar eens over na. Laatst gewijzigd door Henri1 : 26 november 2022 om 08:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs als ze een zekere dood in de ogen kijken denken ze nog dat ze gewoon kunnen opgeven. Zo werkt het niet. Ze zijn allemaal ziek, de massa. Ze zijn nooit serieus. Het is allemaal maar een spelletje voor hen. -lol-
Voor grof geld heb je geen andere keuze dan je eigen leven te riskeren. Zo werkt de wereld... Iedereen erodeert zijn kuttige bestaan voor geld. Neem dat niet lichtzinnig op. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ah gaat dit over fc jupiler die dit weekend tegen fc couscous moeten, ... ik zit al met grote belangstelling uit te kijken naar de bokmatch in Molenbeek en Anderlecht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al erg dat er morgen in Brussel cafés gesloten blijven uit schrik voor rellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, de Belgische multiculturaliteit (vooral in het Brusselse) is echt een zegen, en wie dat tegenspreekt is uitschot, een fascist en een nazi.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlamingen zijn realisten en zien dat deze bejaardenclub geen WK kan winnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blijkt dat de Belgen realisten zijn !
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/...m-wk-te-winnen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den Dadee mag zijn truitje terug in de kast hangen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 27 november 2022 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |