![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen beweren dat ze met dieren kunnen communiceren?
Heb jij die gave om met dieren te kunnen spreken? Via taal of via gebaren, laat het ons gerust weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Der is hier een rododendron die ik rond kan laten marsjeren.
Ah wacht. Dieren, zei je. Als ik zwaai met een roodwit Everyday brik melk naar de kat, komt ze. Als ik zwaai met een zak tortilla chips, niet. Telt dat als communicatie?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is al een goede aanzet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een echt gesprek kan je het niet noemen maar vorige week maakte mijn schaap me wel iets duidelijk.
Ze kwam bij mij staan, duwde met haar hoofd tegen mijn been en kwispelde met haar staart...dan weet ik hoe laat het is.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en dan haal je Arjan de herdersjongen erbij ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze katten hun eisen aan hun personeel zijn zeer duidelijk.
Misverstanden bijna onmogelijk.
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik versta mijn kat soms beter dan mijn kinderen.
Die komt dan voor mij zitten en mij aanstaren tot ik mij rechtzet. Dan leidt ze me naar wat ze wil, eten, drinken of buiten.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() en 's morgens komt ze aan mijn hoofd vollen bak miauwen, roepen bijna, tot ik uit mijn nest kom. Vervolgens, eens ik er uit ben, gaat ze voor uren slapen...
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo een kat ge kunt daar op staan roepen gelijk ne zot om ze binnen in huis te krijgen... ik presenteer u the tractor beam... ja ne zichtbare laser, best ne groene als uw hof wat groter is... ze zien die laser en willen gaan onderzoeken en dan haal je die zo richting deur, hop kat binnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ze slapen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Naar het schijnt zijn er mensen die weten hoe ze moeten communiceren met de mensen uit de Vivaldi-coalitie
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren hoorde ik iemand aan de toog een hele uitleg doen over hoe goed het Blok bezig is en hoe hij daar al minstens 15 jaar voor stemt.
Ik versta dus de communicatie van Blatella Germanica. ![]() Ik wist zelf niet dat mijn talenkennis zo breed is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BIj een bezoek die ik laatst bracht aan kennissen kwam hun hond naar MIJ toe ,legde dan haar kop op mijn benen, en probeerde me strak aan te kijken met zo van die grote bruine kijkers(wel moeilijk hoor,zo met mij aan tafel gezeten,maar het is een grote hond hé)
Ik vermoed dat het iets te maken had met de taart waar we mee bezig waren.... Jaja,het is juist,je VOELT dat zo een blik een gans gesprek is... Maar ik gaf niet toe..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 2 januari 2023 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms kan er per ongeluk wel een waarheid geuit worden, maar die auteur wordt dan wel prompt uit de V-C gegooid.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlmsnlst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je had uw vingers in uw oren moeten steken, straks overtuigde hij u nog om hetzelfde te doen