![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Holocaust survivor Inna Zhvanetskaya uit Duitsland duikt onder om gedwongen Covid vaccinatie te ontsnappen na opname in psychiatrie.
Bill Gates promoot het toevoegen van vaccins aan de voedselketen om 'vaccin twijfelaars' geen kans te geven te ontkomen aan het vaccin. De jacht op Covid vaccin vrijen blijft precies open zou je kunnen denken enerzijds. De bezorgdheid om de gezondheid van weerspannigen anderzijds. Of misschien een vorm van wraak op degenen die niet de vaccinatie richtlijnen van de overheid volgden? Is het nog verantwoord te pleiten voor gedwongen Covid vaccinatie op dit moment? Heeft het iets met volksgezondheid te maken of misschien eerder met een fascistische reflex die opgang maakt ik het westen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Media verdeeld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom een gedwongen vaccinatie (bij joden) ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie echt niet in hoe het feit dat zij Holocaust overlever is relevant is voor al dan niet verplichte vaccinatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De artikels in post #2 hebben iets van anti Duitse propaganda. Laatst gewijzigd door Rudy : 16 januari 2023 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Buiten het feit dat ze daardoor wel zeer oud is, is dat inderdaad irrelevant. ELKE verplichte vaccinatie is er 1 te veel imo.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk da. Volgens mij is het een opgeklopt verhaal dat best eens wordt geverifieerd. Om te beginnen de bronvermelding. Ik heb zo mijn twijfels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het artikel doen ze alsof ze een jaar opgenomen wordt omdat ze geen vaccin wil maar dat is natuurlijk BS, ze wordt opgenomen vanwege psychische problemen en 2 covid vaccins zijn dan blijkbaar verplicht, wat op zich wel achterlijk is. https://childrenshealthdefense.eu/va...d-vaccination/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze dit jaar 86 wordt is ze ongeveer even oud als ik.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 16 januari 2023 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me gewoon wat de link is tussen holocaust survivor zijn en verplichte vaccinatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof er niet veel van. Eigenlijk niets. Wat bereik je uiteindelijk door een patiënt te vaccineren ? Neen, voor mij is het voorlopig fake news tot het geloofwaardig wordt verkondigd, zonder anti Duitse propaganda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snap ik evenmin.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een opgeklopt politiek getint verhaal dat het sujet van het verhaal ondertussen ondergaat. Het zou niet mogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag me ook af wat de link is tussen verplichte vaccinatie en fascisme.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Josef Mengele....
Medische experimenten op joden... Zo triest die schijnheilige achterlijkheid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verplichte vaccinatie NU voor bejaarden is idioot. Maar ma foi, het is ook geen echt probleem.
Verplichte vaccinatie voor bejaarden in 2021, daar waar men 'verantwoordelijkheid" had over bejaarden, was natuurlijk een heel ander verhaal: het maakte daar een groot verschil, en als men dan toch verantwoordelijk was voor die mensen, dan had men ook de verantwoordelijkheid om de kans dat ze dood gingen te verminderen. Als het vaccin ontegensprekelijk ergens nuttig was, dan was het voor bejaarden in 2021 (tenminste als die nog gene corona gehad hadden). Tegenwoordig is men gewoon onnozel met die vaccins, maar ma foi, ik zou zeggen, voor bejaarden zou ik eerlijk gezegd niet weten of het toch niet wat voordelig is, tenminste de eerste maanden na de spuit, en de rest, gezien de leeftijd, bof... een ramp is het dus ook niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Is geen fake verhaal. In Duitsland is het actueel. Het wordt daar rechts verweten ophef over deze zaak te maken. De holocaust verwijzing heeft daarbij iets symbolisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel melding op drek websites zoals frontniews e.d. en een paar obscure blogjes.
Zeeer ongeloofwaardig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
German court seeks to force COVID-19 vaccine on Holocaust survivor Laatst gewijzigd door Bach : 17 januari 2023 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vaccins zijn nauwelijks getest en nog in experimentele status. Verplichte vaccinatie is dus een verplicht medisch experiment, dat heeft dus wel wat connecties met de fascisten. Daarom ook dat de medische raad het niet wil en ook niet gebeurd is.
|
![]() |
![]() |