![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De linkse media juicht de omvolking toe. Ranzig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() en de burgemeesters staan machteloos
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zitten we echt op te wachten.
De Vlaamse Aboriginal komt er aan
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() ik vind de term Vlaams-Nationaal ongelukkig gekozen want vlaams is niet nationaal maar regionaal
ik denk na over een betere term
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is juist dat het al die andere "omvolkers" zijn die zich niet gedragen. Mochten die zich gedragen, er zou geen migrantenprobleem zijn.
Laatst gewijzigd door patrickve : 10 februari 2023 om 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De 'hamvraag' die daarbij rijst is dan: willen die zich wel gedragen of willen zij andere dingen opdringen en dat niet zonder slag of stoot proberen af te dwingen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is gek hoe men nog steeds doet alsof ongebreidelde migratie van mensen met een andere levensbeschouwing niet voor omvolking kan zorgen. Naief. De schuld van de nazis die veel te ver gingen en het schuldgevoel erna. De nazis zouden zelfs Joden die aan de andere kant van de Maan leefden hebben willen uitroeien. Maar ja, Umvolkung is een naziterm, en dus foei. Het is wel een echt fenomeen dat in het Duitsland van de jaren '30 eigenlijk niet echt speelde.
Uit schrik voor ostracisme kan het volk ook mak gehouden worden, maar dat kennen we. Weinig mensen zijn blij met Islamisering en weinig moslims voelen zich thuis in de West-Europese beschaving. Dat merk je vaak genoeg zelfs aan forumleden hier. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 februari 2023 om 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind het niet grappig en dit niet grappig vinden vind ik evenmin zuur. Vlaamse humor is ongrappig vaak. Onze humor is vaak langs. Dat komt van de knullige onderdanige cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 februari 2023 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap je antivaxxer-belief niet zo. Iedereen met kritiek op de corona-aanpak is een antivaxxer. Buiten je bubbel zal je er rare blikken voor krijgen, hoor.
Vroeger vond ik antivaxxers ook schandalig. Mensen die tegen mazelen en tetanusprikjes zijn en de goddelijke voorzienigheid boven zelfs een polio- of pokkenvaccins zouden stellen. Dat is toch helemaal anders dan een coronavaccin? Vlaanderen is nog steeds streng-Rooms Katholiek en dogmatisch, alleen zonder de kerk, lijkt me. Helemaal niet vrij van geest. Laatst gewijzigd door Weyland : 11 februari 2023 om 00:31. |
![]() |
![]() |