![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "We zullen dit niet vergeten en vergeven": Rusland kwaad op Verenigde Staten voor weigeren visum aan journalisten
Er zijn dan weer mensen die er van verschieten dat die oude man nog geen gat in zijn hoofd heeft. (ik sprak er in de week nog zo eentje) Of dat een oplossing kan bieden daar heb ik geen idee van. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 april 2023 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Recente maneuvertjes in Rusland zelf,waardoor feitelijk "Westerse" journalisten hun werk niet goed meer kunnen doen(sprekende hoofden op een achtergrond met het Kremlin op,vanuit een studio in Moskou,dat is het ongeveer) ,en Russische medewerkers van "Westerse" persbureaus uit hun werk weg geintimideerd worden door de autroriteiten,om het over enkele recente arrestaties op beschuldiging van spionage maar niet te hebben zullen niet geholpen hebben .....
Maar dat telt natuurlijk niet...... Lavrov en zijn delegatie mogen al blij zijn dat ze uberhaupt de VS binnen mogen om in New York in het gebouw van de VN te geraken....De Amerikanen hebben nogal lang gewacht om een visum toe te kennen voor hem en zijn entourage ook.....Maar hij mocht voor deze keer nog binnen om ,straks weer, zoals tijdens de vorige periode dat Rusland de Veiligheidsraad voorzat(ironisch genoeg exact in de periode dat de SMO begon),wat onzin te komen vertellen...... ZIjn (Lavrov's)vrijheid van meningsuiting is gegarandeerd.. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 24 april 2023 om 05:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Amerikaanse journalist zit in de Russische gevangenis voor zogenaamde spionage. Hij riskeert 20 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De VN zou best verhuizen naar meer neutraal terrein waar het niet gegijzeld wordt door een nationale overheid met visas, zoals in de VS meer dan eens gebeurd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ooit zo geweest met de voorloper van de UNO, met name de Volkerenbond die fungeerde tussen WO1 en WO2. Als ik mij niet vergis had die haar zetel in Geneve.
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik zie niet in waarom ge Russische journalisten zou moeten toelaten. Ge weet al op voorhand wat die gaan schrijven ook, dus veel nut heeft dat niet. Je kan dat bezwaarlijk journalisten noemen. Dat zijn gewoon secretaressen die neerpennen wat de bazen dicteren.
Nu kan wel het één en het ander gezegd worden over onze journalisten ook. Maar bij de Russen is het wel totaal belachelijk.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze vergaderen in Oekraine ?
Laatst gewijzigd door patrickve : 24 april 2023 om 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We vallen Rusland niet aan. We verdedigen Oekraïne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...met materiële, logistieke en financiële hulp aan de getroffen partij en zonder zelf deel te nemen aan de vijandelijkheden tegen de agressor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke regering uit elk land uit de hele wereld moet bestendig toegang hebben tot "De Verenigde Naties". Anders bestaat er geen verenigde naties. Bedenk: misschien dat sommige "echte linkse dus bij uitstek democratische" partijen in Walenland liefst verkozen blokkers zouden weren uit het federaal parlement. Wel, 't is van 't zelfde. Idem dito voor de pvda, vaneigenst.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zal ik u eens een oplossing geven.Lavrov en zijn kliek oppakken van zo gauw ze voet op Amerikaanse zetten,en in de gevangenis smijten,wegens medeplichtig aan oorlogsmisdaden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik val even in herhaling: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 april 2023 om 19:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest de UN in Moskou liggen 't zou'allemaal niet zo omslachtig zijn.
Of wat bruine zeep op het balkon.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 24 april 2023 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of ze geven u een kamer waar ge op de hoeren kunt pissen, of andersom, moet het eens vragen aan Donald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel daarvan zijn operaties van de Britse geheime diensten?