![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat doet u? | |||
Ik ga elders zitten, desnoods in dezelfde wagon maar wat verder. Zulke overlast is onuitstaanbaar. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 30,00% |
Ik ga elders zitten als ik het verdoken kan doen, bv. bij een stopplaats in een andere wagon gaan zitten. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Uit beleefdheid blijf ik zitten maar ik beklaag mezelf. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 20,00% |
Ik blijf zitten, het deert me niet of ik houd er zelfs van. |
![]() ![]() ![]() |
9 | 45,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt je rustig in de trein gezet, een mooie plaats, eerste klasse. Of je doet een terrasje, mooi uitzicht. En dan plots... iemand met een baby komt in de buurt zitten... Eerst lijkt het misschien nog mee te vallen, maar gauw komt er zoals verwacht kan worden ook geluid bij. Wat doe je?
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 23 augustus 2021 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb er niet aan gedacht om de enquête openbaar te maken, maar u mag uiteraard uw keuze toelichten.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf zitten: ik lijdt niet aan die hippe fobie voor baby's en kinderen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel me soms ambetant doordat de ouders zich ambetant voelen. Om de een of andere reden lees ik los door joelende of huilende kinderen en normaal pratende mensen heen maar word ik uit mijn concentratie gehaald door auto's, honden, kerkklokken, telefonerende mensen en geluiden zoals typen op een laptop of muziek via oortjes.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een jonge moeder met haar kindje. On-troostbaar. De dame zegde nog dat ze zich gegeneerd voelde omwillen van al die overlast. Waarop ik antwoorde: 'Helemaal niet erg, maar erger is dat uwe kleine steeds maar 'papa' roept naar mij. Wat moeten de mensen hier nu wel denken ?' ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dan eer de neiging, waaraan ik evenwel vanzelfsprekend niet durf toegeven, om dichterbij te gaan zitten.
Ik heb het grootste respect voor moeders met kinderen. En wie dat niet heeft, vind ik forumgewijs uitschot.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijven zitten tiens, voor't zelfde geld zijn er memmen te spotten.
En als'em wat neig blijt dan giet ik mijnen Duvel in den buggy. Dan weet hij waarom hij blijt gvd.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met buggy's en baby's heb ik geen probleem op het OV. Wel met klein gasten dia al wel groot genoeg zijn om op de bank te kruipen, maar nog niet met hun voeten op de grond komen eens ze erop zitten.
Al tijdens het op de bank kruipen krijgt ge hun smerige schoenen tegen uw broek, en eens gezeten beginnen ze met hun benen te zwaaien en zonder schroom tegen uw schenen te stampen. Zat ook een keer op restaurant rustig te eten, komt daar een wijf met 2 van die koters voorbijgestruind. Die kinderen kwamen zo met hun schouders net boven mijn tafel uit en blijven gewoon aan mijn tafel staan met hun neus bijna in mijn talloor. Zo was er een ander gezinnetje dat zich neerzet aan de tafel naast ons en die vraagt of we ons brood willen afgeven want haar koters hadden honger en ze kon niet wachten om te bestellen.
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Een goei groen fluim in draaien en dan keihard rechtstreeks in de kleine zijn muil rammen!
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan kan je het nog altijd op uwe zoon steken. ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mijd gelegenheden waar dergelijk volk op afkomt. Je zal me bv niet in een "kindvriendelijk" hotel zien maar liever in eentje waar "jongeren" onder de 16 niet binnen mogen.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |