Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 december 2004, 22:19   #1
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard Vraagje over Telenet

Mag ik eens vragen aan de telenetters onder jullie of jullie ook steeds zo laat de factuur van de eerste van de maand ontvangen??

Wij krijgen die steeds ten vroegste de tiende soms zelfs de veertiende? en dit iedere maand:de post wijst alle schuld af.

telenet beweert dat ze de eerste op de post gaan!

Eigenaardig genoeg , als ik een paar dagen te laat betaal, uit reactie en omdat ze mij daar nooit op antwoorden, krijg ik de rappel ten laatste twee dagen na hun datum van brief!

Nu dreigen ze mij te schorsen en op de lijst van de ongewensten te zetten omdat ik vorige maand (november) weigerde om de 7 euro aanmaning te betalen, wegens laattijdige ontvangst van de factuur.

Ik vroeg ook of BTW-plichtigen niet altijd een termijn hebben van 30 dagen om te betalen , ook daar antwoorden ze niet op.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2004, 22:29   #2
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

De klantvriendelijkheid van Telenet laat inderdaad bijzonder veel te wensen over... Probeer maar eens binnen te raken bij hun helpdesk, zelfs wanneer er zich geen problemen voordoen. Skynet is echter geen haar beter...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2004, 22:51   #3
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Belgacom heft tenminste nog een gratis klantennummer, Telenet is betalend en ze profiteren ervan: hoelang duurt het voor je de juiste persoon aan de lijn krijgt?

En als je op je standpunt wil verdedigen, haken ze gewoon in!

Ik vind dat niet kunnen!

Laatst gewijzigd door omaplop : 17 december 2004 om 22:52.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2004, 22:53   #4
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: where the birds sing a pretty song
Berichten: 8.389
Standaard

Zoals met alle telecom-bedrijven gaat het geld vooral naar reclamespotjes en dure folders om te bewijzen dat ze echt om u geven.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2004, 22:55   #5
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
Belgacom heft tenminste nog een gratis klantennummer, Telenet is betalend en ze profiteren ervan: hoelang duurt het voor je de juiste persoon aan de lijn krijgt?

En als je op je standpunt wil verdedigen, haken ze gewoon in!

Ik vind dat niet kunnen!
Tja, maar wat doe je eraan? Je enige optie is om je abonnement op te zeggen en over te stappen naar Skynet. En voor het gratis klantennummer alleen zie ik dat niet meteen zitten...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2004, 23:29   #6
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
De klantvriendelijkheid van Telenet laat inderdaad bijzonder veel te wensen over... Probeer maar eens binnen te raken bij hun helpdesk, zelfs wanneer er zich geen problemen voordoen. Skynet is echter geen haar beter...
Ze hebben wel 0800 nrs en die zijn gratis!
En op de site van belgacom of skynet heb je veel meer informatie over producten en nieuwigheden,die je trouwens per e-mail toegestuurd krijgt.

Laatst gewijzigd door doornroosje : 17 december 2004 om 23:32.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2004, 23:33   #7
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
ze hebben wel 0800 nrs en die zijn gratis!
vergis ik mij of hadden ze deze vervangen door 070 of zelfs 0900 nummers?

En ik hoor mensen klagen over de klantvriendelijkheid, maar ik ben heel tevreden met Telenet (nuja, veel klachten heb ik nog niet gehad dus de klantendienst heeft mij nog nauwelijks gehoord). Alleen mag de download limiet misschien nog naar 15GB. Maar ik mag niet klagen.

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 17 december 2004 om 23:34.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2004, 23:55   #8
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
vergis ik mij of hadden ze deze vervangen door 070 of zelfs 0900 nummers?

En ik hoor mensen klagen over de klantvriendelijkheid, maar ik ben heel tevreden met Telenet (nuja, veel klachten heb ik nog niet gehad dus de klantendienst heeft mij nog nauwelijks gehoord). Alleen mag de download limiet misschien nog naar 15GB. Maar ik mag niet klagen.
070 en 0900 nrs zijn betalend.
alle 0800 nrs zijn gratis
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2004, 23:59   #9
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
070 en 0900 nrs zijn betalend.
alle 0800 nrs zijn gratis
och sorry kdacht dat je het over telenet had met die 0800 nrs.

Ja op dat vlak is Skynet dan wel een pak beter.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2004, 01:19   #10
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
De klantvriendelijkheid van Telenet laat inderdaad bijzonder veel te wensen over... Probeer maar eens binnen te raken bij hun helpdesk, zelfs wanneer er zich geen problemen voordoen. Skynet is echter geen haar beter...
Telenet is een klantenramp. Ik denk er sterk over om hen na 3-4 jaar buiten te smijten. Trop is teveel.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2004, 01:34   #11
Ernesto
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2004
Berichten: 297
Standaard

Ben redelijk tevreden bij Scarlet (adsl) , met een toegelaten down/up - stream van 15Gb. Btw, Scarlet is het vroegere Planetinternet.
8)
Ernesto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2004, 01:37   #12
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Ik zie dat ze USB modems hebben. Vreet dat niet alle bandbreedte op je USB bus op ?
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2004, 02:57   #13
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Als gamer ben ik zeer tevreden met skynet/belgacom.

- toegegeven, lagere downloadsnelheid per seconde. Weinig games halen die echter. Wat zeg ik? Weinig SITES halen die.

- Anderzijds : stabielere ping. Enorm belangrijk voor games.

- En laten we vooral de locatie-onafhankelijkheid niet vergeten. Maximum snelheid heeft weinig te betekenen als je ze met 20 anderen moet delen.

Ik zie dus weinig redenen om over te stappen.
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2004, 09:51   #14
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 70.453
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik heb Telenet gedomicilieerd. Sindsdien geen enkel probleem meer gehad. En als het net uitligt, dan open ik effe de GPRS om te checken wat er mis is. Hoef ik geen telefoon voor te gebruiken.
Want op zo'n moment is iedereen aan het bellen naar een onderbemande dienst die alleen maar het gezeik binnenkrijgt.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2004, 11:18   #15
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Ik heb Telenet gedomicilieerd. Sindsdien geen enkel probleem meer gehad. En als het net uitligt, dan open ik effe de GPRS om te checken wat er mis is. Hoef ik geen telefoon voor te gebruiken.
Want op zo'n moment is iedereen aan het bellen naar een onderbemande dienst die alleen maar het gezeik binnenkrijgt.
triestig dat je internet op je gsm moet aankopen omdat telenet zo vaak platligt.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2004, 18:34   #16
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Skynet's klantendienst vind ik wel super eigenlijk
De keren dat ik problemen had waren ze echt heel behulpzaam op de helpdesk.
Jeroen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2004, 23:10   #17
Flipgirl
Banneling
 
 
Flipgirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 december 2004
Locatie: Over Laura Lynn
Berichten: 400
Standaard

Skynet: Thuis en loopt vrij goed ... Nooit echte problemen gehad en ook nooit problemen met rekeningen ...

Telenet: Op kot (25 lijnen ongeveer) en ligt om het uur wel 5 minuten plat daar ... Of het persé aan Telenet ligt, weet ik ni, maar plezant is anders ... Soms is het dan ook echt "om het uur" en weet ik al wat er gaat komen ... Soms werkt het weer es 2 of 3 uur zonder onderbreken en is het elke keer "schrikken" als het weer es uitligt ... Rekeningen: geen idee, die betaalt mijn kotbaas (zit in de prijs van de huur) ...
Flipgirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 13:37   #18
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

ik heb geen problemen met hun internetaansluiting, enkel hun facturatiedienst is een echte ramp.
Heb mij ondertussen in contact gesteld met de ombudsman voor telecommunicatie. Wij vroegen overzetting aan naar Belgacom en ze weigeren het nummer vrij te geven.
Krijgt dus nog een staartje.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 18:39   #19
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Telenet gedraagt zich momenteel erger als monopolist dan dat van Belgacom nog zou worden verdragen. Wel ambetant... 4 jaar terug hebben we onze aansluiting bij Telenet genomen en toen was dat nog een ambitieus bedrijfje dat blij was met elke gewonnen klant. Nu is het een arrogante monopolist geworden.

Vraag trouwens maar aan alle kabelabbonees die hun bijdrage hebben zien verdubbelen van zodra telenet de boel overpakte. Als klant bij Havi-TV ben ik nog bij de weinige waar dat nog niet is gebeurd.
__________________
The oncoming storm







Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 21:31   #20
oriana
Minister-President
 
oriana's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2004
Locatie: Kempen
Berichten: 5.384
Stuur een bericht via MSN naar oriana
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen
Skynet's klantendienst vind ik wel super eigenlijk
De keren dat ik problemen had waren ze echt heel behulpzaam op de helpdesk.
Yep, ik mag ook niet klagen, ik bel trouwens ALTIJD het 0800-nr. ongeacht wélk probleem er zou zijn (installeer zowat bij elke kennis hun skynet aansluiting en bij hen moet ik in 't begin al eens eea gaan 'rechtzetten' de eerste 6 maanden)
Normaal moet je'n 0900 nr bellen bij bepaalde technische storingen maar tot nu toe schakelen zij je gewoon door naar de juiste dienst en kost 't je niets
Niet elke operator is even bekwaam, maar over 't algemeen best tevreden. Hun online support laat echter vaker te wensen over. Duurt soms lang en vaak niet to the point.
__________________
[size=1]
[/size]
oriana is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be