![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand mss zeggen wat er dan precies met je gebeurt?
Je zit dus in zo'n ding, een duizendtal m onder water, het implodeert. Spat je dan uiteen of........ word je juist samengeplet of zo? #Enlighten me pls, thx ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 375 bar druk de duikboot bij mekaar als was het een papieren bekertje. De inzittenden worden verpulverd.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ic
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus ze werden verpulverd. In duizenden kleine stukjes, of 1 plat geheel?
![]() Sorry maar ik kan het me moeilijk voorstellen, is zo onwennig/onvoorstelbaar allemaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo’n egel op de weg, maar dan veel platter en in veel meer stukken.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ic............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik de duikboot zag die de Titanic ging bezoeken dacht ik al, menen ze dat echt zelf met dat toestel op die diepte???? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja wat me vooral is bijgebleven, is die gamecontrollor als stuur........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Wanneer ge alle lucht uit een plastieke fles zuigt, krimpt de fles in mekaar. Zoiets, maar dan nog straffer. Veel straffer. Dat duikbootje krimpte in mekaar en alles erin werd in mekaar verpletterd. In een fractie van een seconde.. 't is voorbij voor ge nog maar beseft dat het begon.. Dat is het mooie aan dit verhaal: die mensen hebben niet afgezien.
Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 23 juni 2023 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ic, dus ze werden zowat geliquefieerd als ik het zo mag begrijpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bedoel je 'vloeibaar gemaakt'? Of zoiets als verdampt..? Neen, gezien de constructie van het bootje, vermoed ik dat 't in allerlei brokstukken in alle richtingen in mekaar en door mekaar werd gespat.. maar pas nadat eerst alles bij mekaar werd geperst met een enorme kracht.. Om 't u voor te stellen: klap een keer in uw handen en bedenk dat op 't moment dat uw handen mekaar raken, ze uit mekaar spatten waarna de brokken van de linkerhand nog door vliegen naar rechts en de brokken van de rechterhand naar links.. uw handen zijn de wanden van 't bootje.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 23 juni 2023 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij kregen alvast een zeemansgraf...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() of eene die onder den trein gelopen is en waar ze met 160 over gereden zijn. maar die is dan nog betrekkelijk heel. ge zou het kunnen vergelijken met nen hamster die ge in nen blender flikkert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja die coastguard gast die zij dat ze gingen proberen om de lichamen te bergen, ... die stond maar wat te zwanzen , veel om te bergen gaan ze daar niet meer vinden. Misschien een paar schoenen met nen teen in of zo, ... maar ...
https://mindofjp.medium.com/what-rea...s-3f46ab545e0e |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik al zei: ze gaan er gewoon niks van gemerkt hebben. Stukken beter dan daar 4 dagen te zitten sterven.
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
4km diep = 4.000.000 kilo per vierkante meter druk. Op elke vierkante meter van die boot drukt dus 4 miljoen kilo. Dat zijn pakweg duizend volwassen olifanten op elke vierkante meter van de doos waarin gij zit. Zo hard word je op die diepte verpletterd als de doos het gewicht (of beter: de druk) niet aankan.. |
|
![]() |
![]() |