![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 13 juli 2023 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Moet je dit uitspreken als "doer" of gewoon zoals het geschreven is: dour?
aangezien er "doureuuuh" staat, zou ik denken dat dit een woordspeling is op "d(e) (h)oeren" Amai, ik begin al een beetje als een kikker te klinken.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Festival in Dour (Henegouwen) waar je meer NL dan FR hoort. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 13 juli 2023 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen ik jonger was ging ik wel eens, om de Waalse hippies af te rammelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn jongste dochter is er ooit geweest. Vanuit haar ervaring op gebied van Festivals: het smerigste dat ze ooit heeft meegemaakt op gebied van organisatie.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je daar hoeren wil zoeken, dan doe je dat maar hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Waalse hippies.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Ah, Dour, ik was daar wel eens, het is Misere au Borinage hé: verwaarloosde arbeiderswijken, vervallen mijnen, verwaarloosde infrastructuur. Het is daar zo een beetje het Albanië van West-Europa
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paar keer geweest. Leukste festival van Wallonie wat mij betreft. Nu ja, de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het ook het enige festival van Wallonie is dat ik al bezocht heb. Goeie festivals genoeg in Vlaanderen ook, dus het komt er niet van. Ook al veel goeds gehoord van Les Ardentes trouwens.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Ge zijt precies groot geschapen, gespierd en zichtbaar beaderd.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() En dat laat de PS straffeloos toe?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Als mijn dochter zoiets vertelt, dan geloof ik haar. Haar wel.
De locatie -in Wallonië- heeft er niets mee te maken.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 14 juli 2023 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
De oorspronkelijke naam van dit dorp is "Durne" en verscheen reeds in een oorkonde van 965, doch met Latijnse uitgang. Heel wat andere dorpen in de buurt zijn van Dietse oorsprong: Boussu = Bost, Elouges = Sloge, Flénu = Vleent, Hainin = Hene, Hornu = Hoornt, Saint-Ghislain = Ursedonk (Ursidungus) Met Dietse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit geweest.
Voor mijn dochter was dat jaren geleden haar eerste festival en toen die voor het vertrek aan me vroeg: "Seg, Pa, op die camping, heb je daar stopcontacten?" wist ik al: Nee, dochter, festivals, dat wordt niks voor u... Dat werd alleen maar duidelijker toen ik haar vroeg waarom ze een stopcontact nodig zou hebben op een festival-camping en ze antwoordde: "Voor mijn stijltang natuurlijk!!" Toen ze een paar dagen later, helemaal verwaaid, terug thuis kwam heb ik haar zelfs niet meer gevraagd of ze het jaar erop terugging. Ze is ook nooit meer geweest... Dus nee, geen rechtstreekse ervaring met Dour maar het is wel het festival dat mijn dochter destijds geleerd heeft dat festivals (meerdaagse althans) niks voor haar zijn. Als het dus ooit over Dour gaat kan daar hier nog steeds smakelijk mee gelachen worden.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou ze er voor in staat zien...
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vertel dat nu als grapke maar ik heb dat nog horen vertellen he, een of ander systeem in een kliniek dat ze hadden ingestoken in een prieze in de gang en het toestel stond in de kamer. (dat is dus geen veilige manier van doen)
loopt er daar een of andere voorbij die dus die prieze uit trekt. |
![]() |
![]() |