![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zat eraan te komen. Eigenlijk is het logisch, maar het gaat wel in tegen hun oorspronkelijke ‘beloftes’.
Ik ga er in ieder geval geen last van hebben. Paswoorden delen doe ik niet. https://www.demorgen.be/snelnieuws/n...lgie~b1ab9f6d/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw eigen account nog eens delen met iemand anders is inderdaad onnozel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja met uw kinderen, dat is inderdaad nog ok maar verder jong en al die stats die over u en die "derden" worden bijgehouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat wel moeilijk worden als ze niet meer bij u thuis wonen. Het account gaat verbonden worden met een fysieke locatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Netflix? Geen tijd om uren lang in de zetel te zitten gapen.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit gehad, maar kon er geen tijd aan besteden. Dus zonde van het geld. Abo opgezegd. Probleem opgelost.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kunnen ze nu bij Netflix weten of de persoon waarmee je deelt onder uw dak woont of niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe gaat dat in zijn werk dan ? Hoe kunnen zij de fysieke locatie bepalen vanwaar ge zou kijken ? Of is het gewoon weer domme mensen afdreigen die niet beseffen dat die andere het niet kan weten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nooit gehad en ik ben ook niet van plan om het in huis te halen.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Locatieservices van Windows 11 in- of uitschakelen Dat voor PC, voor phone zijn er ook wel wat regels te vinden. Cookies/Trackers? Ik heb het niet zoals ik al schreef NetFlix dus ik kan mij vergissen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 mei 2023 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nooit gehad. Nooit van plan het te hebben. Probleem niet eens opgedaagd.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij hangt aan t net met uwe modem en uw vrouw, kind, ... gebruikt diezelfde modem om te connecteren. Gevolg al uw devices die bij u thuis staan en het internet opgaan, zijn bij Netflix gekend als "hetzelfde adres" aan de hand van de bijhorende mac adressen weten ze ook of dat tablets, iphones, pc's zijn. Dus Mac address X van Rudy dat ineens opduikt in Antwerpen en daar naar de film kijkt, en ene maand later opduikt in de limburg, dan weten ze ah dat is de Rudy die met zijn iphone aan het kijken is. no problem. Maar als uw account geopend wordt vanop Adres 1 in Oostende en vanaf adres 2 in ik zeg maar wat Bredene, en dat tijdens hetzelfde time frame dan gaat er bij Netflix een rode lamp branden. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 24 mei 2023 om 09:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De achterpoortjes zijn mijn inziens legio. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij is dat vrij simpel een Streaming Device dat rechtstreeks op mijnen Telenet modem zit. Als ze dus zien dat dat ineens op ne laptop is op een ander adres , dan weet je ja die is aan het kijken op twee verschillende adressen. Zeker als er op adres 1 en adres 2 tegelijk gekeken wordt. (anders kan het ene zijn met 2 verblijven of kantoor of iets dergelijks) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk maar wat de IP kip van u weet
https://www.ipchicken.com/ Vervolgens steekt ge dat originating ip hier eens in de who is ip en dan weet ge ineens al wat meer. https://www.whoisip.be Maar ge zijt ingelogd bij Netflix, die weten nog veel meer dan dat he, uw credit card nr, het device waar ge mee "surft" / connecteert. Het merk, type, uw type browser, vanuit welk land / regio je komt, enz... enz... de lijst is echt behoorlijk lang hoor. en al die stukskes informatie worden in een database gezwierd en dan gaat een automatisch proces gewoon op zoek naar typische gedragingen voor mensen die meerdere accounts op meerdere locaties gebruiken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals gezegd heb ik drie accounts. Twee zijn er voor mijn kinderen. Als ik zo stom zou zijn om mijn account nog eens delen met wie ook en die kijkt naar Netflix dan kan ik op dat moment zelfs niet meer Netflix bekijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, wat kost dat per maand, als je daar voor moet liggen prutsen en delen, ga dan wat sport doen of zo, dat kost niets.
![]() |
![]() |