![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn top 3
-> The Shining ![]() ![]() ![]() ![]() ->The eyes of Laura Mars ![]() ![]() ![]() -> The stranger within ![]() ![]() ![]() ... Strangely, I can watch The exorcist without having that kind of creeps, there must be an explanation ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind dat meestal allemaal nogal om te lachen eigenlijk.
Sommige thrillers zijn veel beangstigender dan horror films. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een horror-film wil bekijken die je te griezelig of eng vindt helpt het volgende:
-zet de film op maar het geluid af -zet op de achtergrond een vrolijk of idioot muziekje op (karnavalskrakers werken prima) -enjoy
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren kwam ik tijdens het zappen bij het einde van Hellraiser uit. (waarbij één van de personages met vleeshaken uit mekaar getrokken wordt)
Dat was destijds een 'enge' film. Mij viel vooral op hoe gruwelijk gedateerd dat er allemaal uitzag. Zoals Herr Flick zegt: nogal om te lachen eigenlijk.
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hannibal 2001
Wanneer Ray Liotta zijn eigen hersenen opeet
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
de bedoeling was niet dat ie het ging overleven, en het duurde maar even vieselijke film
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Human Centipede trilogie. Ik vond de synopsis te walgelijk voor woorden om die zelfs maar te bekijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet niet of ik daar nu nog moeite zou mee hebben maar toen ik jong was heb ik eens naar IT gekeken met Tim Curry als Pennywise. Ik heb maanden niet in de buurt van een riool durven lopen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet niet of ik daar nu nog moeite zou mee hebben maar toen ik jong was heb ik eens naar IT gekeken met Tim Curry als Pennywise. Ik heb maanden niet in de buurt van een riool durven lopen.
Ook eentje die me de stuipen op het lijf kon jagen, was de Blair witch project.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "The Shining" toont openlijk waarom Jack Nicholson de beste en meest complete acteur aller tijden is.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 30 oktober 2023 om 14:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Schindlers List 1993
komen ook enkele zeer akelige scenes in
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De film gaat er dus van uit dat een menselijke aanwezigheid op een bepaalde plaats (decennia geleden) als het ware opnieuw opgeroepen kan worden.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is niet van hem dat ik bang was/ben maar die 2 meisjes......... (heb er nu ik eraan denk nog steeds visioenen van. Zo eng...... en dan die muziek... ik kreeg bijna een attack I kid you not.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mon dieu ik vergeet het nooit meer. Kon die nacht amper slapen. Sindsdien ook moeite om in badkamerspiegel te kijken zonder er aan herinnerd te worden. Laatst gewijzigd door bembem : 30 oktober 2023 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een andere zeer goede film die zich eveneens in Polen afspeelt tijdens WO2 is "The Pianist".
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ahhhhh , zit dat zo, ... of waarvan de kracht van de sugestie goed gebruikt wordt om u te doen twijfelen, Dat is dikwijls veel akeliger dan gelijk welke slasher blood and goor film. Haaien in de supermarkt, monsters met enorme tentakels op een cruiseship, slangen op ne vlieger, spookschepen en cabins in the wood, dat is allemaal om mee te lachen. Maar films als Deliverance of thrillers waarbij het niet zeker is of de seriemoordenaar / manipulator van dienst nu gepakt is of niet, die zijn veel erger. Of spullen zoals Shindler's list waar de doorslechtheid van de menselijke psyche wordt getoond zoals ze echt is. |
|
![]() |
![]() |