![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Winst = 3 punten
Gelijkspel = 1 punt Verlies = 0 punten Daaraan zou ik toevoegen: Winst waarbij de winnende club minstens 5x scoort = 4 punten. Op deze manier stimuleer je aanvallend voetbal en beloon je ploegen die spektakel brengen. Stel ploeg A staat 4-0 of 4-1 voor tegen ploeg B in de 75ste minuut. Bijgevolg zal ploeg A in het slotkwartier nog volle gas geven om het BONUSPUNT binnen te halen. Leuker voor de fans in het stadion en voor de neutrale toeschouwer op tv. Geef hieronder jullie mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Winnaar of verliezer, maakt niet uit. Hooligans zullen dan wel efkens nadenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien ben ik tegen collectieve straffen omdat één iemand zich misdraagt. En nu graag ontopic, dankuwel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De winst per halftime herorganiseren zoals bij volleybal. Dus,een "manche" eindigt nadat een team 5 keer gescoord heeft. Wie eerst 3 manches wint, wint de match.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp de reden. Maar als het voor de verliezende club geen nadeel heeft zie ik het verkeerd lopen.
Dan maakt het niet uit of je 4-0 of 5-0 verliest en dreig je situaties te krijgen waar men die 5de goal cadeau doet. Dus misschien combineren met een -1 voor de verliezende ploeg ipv 0 punten.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou eerder het basketbalsysteem toepassen.
Binnen de 1 minuut moet de bal over de middellijn en binnen de eerstvolgende minuut moet er een ‘doelpoging’ (bal binnen de kleine rechthoek) zijn. Dat vermijdt tijdwinnen en dat eindeloze getik achteraan.
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik reken dus op het eergevoel van de spelers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bal moet 8 seconden na het in het bezit komen van de bal naar de speelhelft van de andere ploeg worden gespeeld. Na 24 seconden moet een doelpoging ondernomen worden.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Rode duivels waren veel verder gekomen, moesten de wedstrijden gespeeld worden zoals ze vroeger gespeeld werden, ja ook met flaters van scheidsrechters. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn juist een bende janetten. Daarbij is volgens mijn bescheiden mening, voetbal geen contactsport. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |