![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nou ik ben benieuwd
![]() (is het niet griezeltje?) ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn toekomstige schoonmoeder moet nog geboren worden
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens in de jaren 90:
Ik heb weet van een koppel , gingen naar het gemeentehuis (of rechtbank) om hun hun huwelijk te laten ontbinden , en .... ze zijn ondertussen nog altijd bij elkaar ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 8 augustus 2015 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ken mensen van wie het scheidingsfeest chiquer was dan het trouwfeest.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() i.p.v. Ron's Honeymoon quiz , de Happy Divorce quiz
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg bembem, wanneer de draad: Wie is er hier te lelijk om onder de man te geraken?
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikke!
![]() Het was de beste beslissing van mijn leven al was het niet gemakkelijk.
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() mijn ex was de zwakke schakel tussen 2 valse bendes
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zijn er eerlijke oprechte bendes ?????
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, volgens onze politiek wel he ,die rovers zijn dan allemaal gelegaliseerd door de overheid zelf ,de maffia in Italië kan dan maar beter een lesje aan nemen...
Vroeger moest je oppassen voor struikroverij als je op weg was, momenteel hebben onze politie diensten deze taak met verve overgenomen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik tegen iemand zeg dat ik 37 jaar getrouwd ben dan kijkt die vol verbazing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nog nooit getrouwd geweest en ben dat ook niet van plan.
![]() Daarentegen.... Mijn klimop haar ouders vorige donderdag 60 jaar getrouwd, die van mij volgende zondag 69 jaar getrouwd...
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 augustus 2022 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei,oei,oei... bij ons hier (men zegge en schrijve het) 61 jaar... En aangezien het uiteindelijk begonnen is met een studentenliefde in het eerste jaar aan de univ, betekent het dat we eigenlijk elkaar reeds kennen gedurende 66 jaar.
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja Marie van de Koster ben in 2009 keurig netjes gescheiden, met gesloten beurs, was wel in gemeenschap goederen getrouwd maar mijn advocaat heeft het keurig geregeld met hindoe ex vrouwtje. ik heb mijn ex vrouwtje geholpen om te daten met andere mannen en zij liep weg met eentje, dus ik was lekker van haar gezeur af en kreeg mijn vrijheid terug. Kocht in 2009 nog ruim 700 euro aan leuke echtscheidings kostuums. Ben geen echte heteroman meer, meer T-Hindoemeid nu, en misschien moet ik leuke, sterke, potente, top macho homo mannen zoeken voor seksuele ontplooiing in nieuwe standjes. 56 jaar maar voel mij net jonge, hete hindoe T-meid nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus gij zijt ouder dan ik. Maar misschien niet zo versleten. Ik gun het je.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |