![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb besloten een draadje op te starten waar iedereen zijn persoonlijke pronostiek kan posten voor de komende verkiezingen van 9 juni. Dit kan interessant worden om na te gaan wie wat waarom denkt.
Hier vind je alvast de mijne voor de Vlaamse verkiezingen en ik denk dat de federale hieraan zullen grenzen. Ik voorspel een gitzwarte zondag met gele accentjes en vele groenblauwe traantjes. Het eerste document geeft mijn persoonlijke prognose weer in percentage. In de tweede heb ik eens uitgerekend wat dit in zetels zou betekenen. Persoonlijke prono.pdf 2023.12.10 Persoonlijke pronostiek met grafiekjes.pdf Laat vooral niet na om wat ongezouten commentaar te geven of jullie eigen pronostiek weer te geven.
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 5 juni 2024 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het niet terug waar ik het indertijd geplaatst heb, maar ik had toen een voorspelling gedaan (op 22/04).
De peilingen lijken anders te evolueren, maar dat was toen mijn voorspelling.
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Zou ook best mogelijk kunnen zijn. Is er een reden waarom je denkt dat NVA de 20% niet meer haalt en waarom GROEN nog wat clementie krijgt?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het belooft wel spannend te worden !!
Hopelijk wordt de uitslag wel democratisch geëerd !! Want bij de vorige verkiezingen .... ![]() ![]() Ik stem gewoonlijk op kleine nieuwe partijen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gitzwarte zondag met gele accentjes is geen droom maar de realiteit.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oude wijn in nieuwe flessen.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op geen van beide zal ik ooit stemmen , toen , nu , toekomst ,
en daarna zelfs ook niet !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 juni 2024 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk moeilijk zeggen wie meest ongeloofwaardig is van die 2 partijen. VLD mist eigenlijk alle geloofwaardigheid door een paar weken voor de verkiezingen plots de bestaande coalitie waarvan ze de premier leveren, en waarvan ze zeggen dat die goed werk geleverd heeft, plots afvallen en afkomen dat hij liever een nieuwe coalitie heeft. Ik ben benieuwd of de verkiezingen echt verrassingen in petto heeft. Bijv. dat CD&V beter doet dan verwacht en Vooruit slechter. Als het gaat over wat ik wil dan mogen voor mij Groen en VLD allebei onder de kiesdrempel zakken.
![]() |