![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Trump tegen de Hijger
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() volgende keer 2 spuiten in opa joe zijn achterste
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Trump vs. Biden? Ik zou niet gaan stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ach biden toch,wie stemt er nu op zoiets als trump?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kunnen de democraten nog de meubelen redden door een goeie vice-president naar voor te schuiven. Niet die Kamala Harris dus.
![]() |
#7 |
|
![]() Nee vice presidenten kunnen je stemmen kosten niet opbrengen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit geval is de kans toch wel vrij hoog dat Biden zijn vier jaar niet zal uitdoen. In vorige presidentsverkiezingen zal dat geen punt geweest zijn, maar deze keer zou dat wel zo moeten zijn denk ik.
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom als hij al 4 jaar doet hij dat niet nog 4 jaar kan bijdoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik me nog herinner was de verkiezing van Mr Biden in niet geringe mate omdat "geschrokken" mensen,van doelgroepen die normaal niet stemmen,alsnog zich registreerden en gingen stemmen omdat ze NOG eens een rondje Trump echt niet wilden.....
Joe vertoonde misschien al wel wat foutjes (trappen leken toen al een probleem) maar het viel nog mee.... Maar wat nu de aantrekkingskracht van een oude babyboom-zombie zou kunnen zijn. Zijn team is van topklasse en heeft wereldwijd de diplomatieke schade aangericht onder de wispelturige Trump (die van mandatarissen wisselde als van onderbroek en zelf ook gewoon geen duidelijke beleidslijn vertoonde) hersteld......er zat zelfs een lijn in de VS politiek....... Maar dat team wordt niet verkozen,en het is maar de vraag of dat team nog eens zou willen dienen onder een bijna dode.....
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 28 juni 2024 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je nu nog niet wil inzien dat Biden op de afdeling geriatrie hoort, dan zal je het nooit zien.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morons.
En daar zijn er bijzonder veel van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zit Biden met een serieus probleem. edit : link https://www.msnbc.com/opinion/msnbc-...out-rcna159383
Laatst gewijzigd door Pandareus : 28 juni 2024 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen ze nu écht geen andere kandidaat dan die ouwe sukkelachtige 81 jarige Biden naar voorschuiven bij de Democraten? Ik ben er 87 en loop toch nog niet te sloffen zoals Biden. Hetzelfde geldt overigens voor Trump, hij is weliswaar fysiek minder afgetakeld maar niettemin toch ook reeds 78 jaar! Ik vind dat Zeventig plussers voor dat ambt niet zouden mogen in aanmerking komen. Punt.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bestaat er al een nieuw lijstje van bekende Amerikanen die het land gaan verlaten als Trump wint?
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 29 juni 2024 om 05:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het New Yorkse zakenmilieu en financieel milieu dat ik toch goed ken stemt op Trump. Ze lopen er niet met te koop doorgaans maar in het stemkotje doet iedereen wat hij wil en denkt in de eerste plaats aan zijn portemonnee.
In Europa over Amerikanse politiek spreken is wat tijdverlies. De overgrote meerderheid van Europeanen is Democraat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politiek kan hard zijn, maar hier zijn de Amerikaanse democraten veel te zacht. Wie zijn partij lief heeft, en dicht genoeg bij Biden staat, zou de moed moeten hebben om hem te zeggen: sorry maat, maar ik geef mijn ontslag want ik vrees echt dat we met gans de partij naar de afgrond glijden, als jij de handdoek niet in de ring gooit.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Reagan had alzheimer en word door republikeinen nog altijd als de beste ooit gezien. ![]()
|
![]() |
![]() |