![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De apenpokken lijken zich te verspreiden in Europa. Na enkele gevallen in Groot-Brittanië nu ook gevallen in Spanje, Portugal, de VS en Canada. In Afrika kent de ziekte een sterftegraad tot 11%, vooral bij jonge kinderen. Incubatietijd: 6 a 13 dagen tot zelfs 21 dagen. Verspreid door bloed, speeksel, huisschilfers, gecontamineerde voorwerpen. Goed nieuws denk ik (ben geen statisticus): de langste besmettingsketting bedroeg slechts zes personen.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons bidden voor Maatregelen van de Grote Overheid.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ga even schaamteloos een post pikken en hier zetten
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 19 mei 2022 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een stuk makkelijker te voorkomen dan corona. Mondmasker, handen wassen of ontsmetten en anderhalve meter afstand houden volstaan perfect om dat virus niet te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() en met de ouwe pekes moeten we ook niet inzitten want die zijn nog allemaal gevaccineerd tegen de pokken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De maatregelen in combinatie met de cijfers zullen wel bewijzen dat het "goei poeier" was ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor:
- Een zeer strikte lock down voor wie niet gevaccineerd is , 3 maanden verplicht binnenblijven , en daarna testen , totdat .... - Wie gevaccineerd is en toch besmet , weekje thuis uitzieken , en kees is klaar !! En anders , ga de aap uithangen in't parlement , echt pokke !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 mei 2022 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hebben apenpokken met corona te maken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks
Met slecht immuunsysteem en vaccinatie mogelijk veel. Tot het tegendeel bewezen is.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden wij de apenpokken moeten linken aan bestialiteit in bepaalde landen?
Of is dat weer monkey business ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 mei 2022 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 20 mei 2022 om 05:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat geweten zijn: den eerste dat op mij hoest roggel ik onder. En als ie nog veel praat heeft, vloer ik die om in zijn bek te urineren. Kheb het gehad!
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wacht, naar de hoeren gaan is een mensenrecht, laten we terug maatregelen invoeren zodat die brave mensen kunnen blijven hoeren en orgies houden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een algeheel verbod op rimmen dringt zich op want het lijkt seksueel overdraagbaar te zijn. Om dit te kunnen controleren zal de burger aan de overheid tijdstip en plaats moeten doorgeven wanneer het seks gaat hebben zodat de politie onverwachte praktijkcontroles kan uitvoeren. Pedro Falco en Dirk Draulans hebben al laten weten dat ze persoonlijk aanwezig wensen te zijn bij de politiecontroles.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 20 mei 2022 om 06:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gevangen met zijn nekvel