![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Ongeacht je nu fan van hem was of niet, of je Trump “the lesser of 2 evils” vond, of als het je niet veel uitmaakte, wat verwacht jij dat Trump gaat doen in zijn 2e ambtstermijn?…
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Euh, ik wou er hier een enquête van maken, maar blijkbaar is’t niet gelukt, want het duurde te lang.
De opties waren: 1. Nu gaat-ie zijn beleidsagenda doorduwen (dus massa deportaties, 200% tarrifs,…) de grootste beleid shock in decennia 2. Senaat en huis gaan een milderende rol spelen en zorgen voor een meer gematigd beleid (tot frustratie van Trump) 3. Disfunctionaliteit en incompetentie gaan ervoor zorgen dat er eigenlijk niet zoveel verandert 4. I don’t care, popcorn gegarandeerd 5. Iets anders
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij betreft zal het er voor DJ Trump in de eerste plaats op aan komen de 'ideologen' in z'n regering in toom te houden en de 'pragmatici' de bovenhand & het laatste woord te laten.
Dat betekent echter dat z'n ambtstermijn eerder 'saai' dan 'spectaculair' zal dienen te zijn. En ik weet écht niet hoe lang hij zoiets vol zal houden; een week? een maand? een kwartaal? ... ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met wat beginnergeluk, zoals een president die zich dodelijk verslikt in een pretzel, en op voorwaarde dat de Vieze-elected zelf zich niet door de machtsbubbel laat vangen zou de GOP een 12tal florisante jaren kunnen tegemoet gaan met hun nieuwe ideale schoonzoon.
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wacht zijn kabinetskeuzes af en er zal veel duidelijk worden. (Ie of Trump 2 anders gaat zijn dan Trump 1).
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er kan over gezeverd en gespeculeerd worden tot je een ons weegt. Speculeren en voorspellen is nutteloos en puur tijdverlies, niemand heeft een kristallen bol of kent de agenda en intenties van Trump. We zullen het wel zien naarmate Trump daden stelt en beleid voert en dan pas kun je daarover een MENING geven....al de rest is voorbarig, gebakken lucht en geen realiteit. ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MIJN glazen bol vertelt me net dat we er vrij zeker van mogen zijn dat Mike Pence geen plaats zal krijgen in het kabinet/de regering van de 47ste POTUS.
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zen beloven tot doen maken, wat anders lol.
En daarna: https://www.youtube.com/watch?v=TrkJ0adLofE ![]() ![]() ![]() ... op Dulles International Airport in Washington.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De armen in de VS zullen armer worden en de rijken rijker. De onvrede van de bevolking zal in Amerika groter worden en Trump zal de problemen niet oplossen die er al jaren zijn. Europa zal wakker worden , minder afhankelijk van de VS en het Westen zal in de wereld macht en aanzien verliezen . China zal het meeste profiteren van Trump als president, omdat het overblijft al nog de enige wereldmacht met heel veel handel in de wereld. Laatst gewijzigd door cato : 8 november 2024 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De keuken van Air Force One en het Witte huis die voorzien worden van alle toeters en bellen die er ook in een Mcdonalds restaurant te vinden zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat ons, Belgen direct aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het: China. Europa zal een 2de-rangs rol spelen. Laatst gewijzigd door Boduo : 8 november 2024 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Op dit moment is de infrastructuur er nog, maar als men nog 20 jaar blijft aanmodderen worden we een derderangsspeler op het wereldtoneel.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij is daarin niet anders dan de Democraten, ook die gaan de problemen niet oplossen. Ze zijn er zelfs niet in geïntereseerd en houden zich liever bezig met woke speeltjes die de doorsnee burger geen bal kan schelen. Dan kies ik misschien toch Trump omdat door zijn landslide de weldenkende gemeenschap er alweer in geslaagd is om "geschokt" te zijn. Dat hypocriete gehuil van woke links maakt veel goed.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van de wet hoeft hij zich ook niks meer aan te trekken, hij heeft van de Supreme Court een License to Kill gekregen.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben vooral benieuwd naar wat hij z'n eigen "very fine people" gaan laten doen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Theoretisch kan hij aan benoemde rechters niks doen, maar het is niet de eerste keer dat hij lynchmobs op andersdenkende rechters aanmoedigde.
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
https://www.zerohedge.com/political/...ate-deep-state Het zijn niet meer dan woorden uiteraard. En het zou een afleiding kunnen zijn voor de echte problemen; big government; big banks; big pharma, big defence; big insurance. En niet in het minst; big printing of money. Ik heb het al gezegd, ik ga de beste man ERG kritisch in de gaten houden. En gezien hij over "big" enkel maar "big bureaucracy" lijkt te bedoelen, de bureaucracy die ons heeft opgezadeld met groene waanzin, de surveuillance-maatschappij etc, moet ik het allemaal nog zien. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Antifa is van Trump?