Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 november 2024, 12:10   #1
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard Sudden Death na vaccinatie. "De meest gecensureerde studie".

Most Censored Paper on Earth: The Lancet-Censored “Sudden Death” COVID-19 Vaccine Autopsy Paper Has Been Peer-Reviewed and Published

Of het over de meest gecensureerde studie gaat weet ik niet, maar dat er censuur geweest is om mensen aan te zetten tot vaccinaties en om mogelijke positieve werkingen te overdrijven en negatieve weg te moffelen lijkt me voor de hand liggend. Blijkbaar heeft het publiek geen recht op duidelijke en open informatie maar dient het gemanipuleerd te worden om het gewenste gedrag te stellen.

Ik ben benieuwd of het RFK jr. lukt om dat potje open te trekken. Het gaat over mogelijk het grootste en dodelijkste schandaal van de eeuw.

Laatst gewijzigd door Bach : 19 november 2024 om 12:13.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2024, 12:31   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik ben nog steeds aan't wachten op de miljarden doden door die vaccinaties.

Binnen 50 jaar zal het cijfer gekend zijn. Of we dan die gedistilleerd water peperdure placebo's nog kunnen aanwijzen als doodsoorzaak, is een ander verhaal.
Oud 19 november 2024, 12:51   #3
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht

Binnen 50 jaar zal het cijfer gekend zijn. Of we dan die gedistilleerd water peperdure placebo's nog kunnen aanwijzen als doodsoorzaak, is een ander verhaal.
Ik ben nog steeds aan't wachten op de miljarden doden door COVID.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2024, 12:54   #4
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Most Censored Paper on Earth: The Lancet-Censored “Sudden Death” COVID-19 Vaccine Autopsy Paper Has Been Peer-Reviewed and Published

Of het over de meest gecensureerde studie gaat weet ik niet, maar dat er censuur geweest is om mensen aan te zetten tot vaccinaties en om mogelijke positieve werkingen te overdrijven en negatieve weg te moffelen lijkt me voor de hand liggend. Blijkbaar heeft het publiek geen recht op duidelijke en open informatie maar dient het gemanipuleerd te worden om het gewenste gedrag te stellen.

Ik ben benieuwd of het RFK jr. lukt om dat potje open te trekken. Het gaat over mogelijk het grootste en dodelijkste schandaal van de eeuw.
“mean time from vaccination to DEATH was 14.3 days”

Dat is ook de periode tussen vaccinatie en overlijden bij een ouder van een vriend van me, oud maar gezond en fietste nog elke dag. Boem, opeens is die dood.
Oud 19 november 2024, 12:56   #5
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als we volgend jaar stoppen met vaccineren tegen COVID met mRNA kunnen we het eind dat jaar ook al weten.

We hebben nog steeds oversterfte, 4 jaar na COVID, normaal gezien zouden we ondersterfte moeten hebben na een pandemie.
Oud 19 november 2024, 13:12   #6
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Waarom maken ze nu reclame voor vaccinatie tegen longonsteking maar niet voor corona?
Als ze dan toch zo veilig en effectief zijn, waarom nu niet oproepen tot vaccinatie? Zijn er intussen genoeg gestorven om het nog als veilig te kunnen verkopen?
Massamoordenaars!!!!!!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2024, 13:12   #7
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Among the 240 deaths that have been adjudicated as being significantly linked to COVID-19 vaccination, most received a Sinovac vaccine (46.3%), followed by Pfizer (30.1%), AstraZeneca (14.6%), Moderna (7.5%), Johnson & Johnson (1.3%), and Sinopharm (0.8%);
Sinovac is geen mrna vaccin
Oud 19 november 2024, 17:57   #8
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

't Is een sluipende moordenaar, maar ik ben de eerste om toe te geven dat ze zelfs hun geplande genocide verkloot hebben.
't Had dus een pak sneller mogen gaan, maar de teller loopt.

I'm bidin' my time.

https://www.youtube.com/watch?v=o7z5M4ZjMNU
Oud 19 november 2024, 19:02   #9
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
't Is een sluipende moordenaar, maar ik ben de eerste om toe te geven dat ze zelfs hun geplande genocide verkloot hebben.
't Had dus een pak sneller mogen gaan, maar de teller loopt.

I'm bidin' my time.

https://www.youtube.com/watch?v=o7z5M4ZjMNU

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Sommigen voorspellen dat er miljarden doden gaan vallen door het coronavaccin, en dat binnen de twee tot vier jaar.
In concreto, minstens een meerderheid van de gevaccineerden.
Daarmee komen we toch al snel bij een paar honderd miljoen doden per jaar. Dus laat ons nu op de startknop duwen en beginnen tellen.

Voor alle zekerheid en duidelijkheid gaan we ons beperken tot de doden die door het vaccin vallen in eigen land (voor de Belgicisten onder ons, ik doe een toegift, het mag België zijn)

Opdat, volgens de huidige cijfers, die voorspelling zou uitkomen, moet er dus zo'n 2.5 miljoen doden vallen in de komende drie a vier jaar met het vaccin als reden. Dat is ongeveer 1800 per dag.

Tellen maar!
Wanneer gaan die Wappies -eindelijk- eens toegeven dat heel hun hysterische show nergens naartoe gaat ?
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2024, 19:09   #10
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Wanneer gaan die Wappies -eindelijk- eens toegeven dat heel hun hysterische show nergens naartoe gaat ?
Wanneer gaan die vaccinazi een beetje empathie ontwikkelen voor nabestaanden van de dodelijke slachtoffers?
Oud 19 november 2024, 19:30   #11
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De senioren zijn de laatste jaren meestal in totaal 6 spuiten gaan halen, neem ik aan. (thuis x2)

Het tekort in de pensioenkas moest toch al opgelost zijn [/alu hoedje]
Ik hoor daar niets van.

Wat ik wel gehoord heb is dat steeds meer gepensioneerden gaan werken.

Citaat:
https://www.tijd.be/netto/news/pensi.../10556078.html

Ongeveer 5,3 procent van alle gepensioneerden ouder dan 65 jaar gaf in 2023 beroepsinkomsten aan in zijn belastingaangifte. Met 114.083 ligt het aantal actief gepensioneerde 65-plussers 20 procent hoger dan vijf jaar geleden.

18 juli 2023
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2024, 19:32   #12
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wanneer gaan die vaccinazi een beetje empathie ontwikkelen voor nabestaanden van de dodelijke slachtoffers?
De dieselrijders doen dat al. En die uitlaatgassen kan men niet vermijden.

Laatst gewijzigd door Micele : 19 november 2024 om 19:32.
Oud 19 november 2024, 19:41   #13
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom maken ze nu reclame voor vaccinatie tegen longonsteking maar niet voor corona?
Als ze dan toch zo veilig en effectief zijn, waarom nu niet oproepen tot vaccinatie? Zijn er intussen genoeg gestorven om het nog als veilig te kunnen verkopen?
Massamoordenaars!!!!!!
Lees jij de msm of de pers niet?

Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/nieuwe...eren~a11d9a21/

Nieuwe herfstvaccinatiecampagne tegen coronavirus in Vlaanderen

Ook dit najaar komt er een herfstvaccinatiecampagne tegen het coronavirus. Die zal ingebed worden in de jaarlijkse reguliere vaccinatie van de Vlaamse overheid. Dat heeft de Vlaamse regering beslist, zo meldt minister van Welzijn Hilde Crevits (CD&V).

KVDS 11-06-24, 06:10 Bron: Belga

Net zoals vorig jaar ligt de focus ook dit najaar op kwetsbare personen en bewoners van woon-zorgcentra. De vaccinatie zal opnieuw gebeuren door huisartsen, apothekers en thuisverpleegkundigen. Het is de bedoeling het meest recente vaccin toe te dienen, dat momenteel in ontwikkeling is.

Laatst gewijzigd door Micele : 19 november 2024 om 19:44.
Oud 19 november 2024, 19:45   #14
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

https://forum.politics.be/showthread.php?t=256862
Zeldzame bijwerking Pfizer vaccin: Plotselinge dood.

Topic uit 5 januari 2021, 13:40.

Ik begrijp inderdaad het gebrek aan communicatief inzicht niet van onze propagandisten, om mensen in WZC eerst gaan te vaccineren, terwijl we allemaal weten dat die dood vallen als vliegen, ook al doet men daar niks. Het is de job van een WZC normaal gezien.
Op puur communicatief vlak is het toch van de pot gerukt om willen te tonen dat iets "veilig" is en het gaan toe te passen op mensen die vanzelf dood vallen. Uiteraard gaat men de associatie maken he !

De propagandisten hebben ons nu al 10 maanden getrained om zotte verbanden te zien, zoals winkels opendoen en WZC doden de dag daarop. Dit verband gaan we dan toch niet missen !

Citaat van Patrick VE van 3 Koningen 2021.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2024, 20:04   #15
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Lees jij de msm of de pers niet?
Neen ik zie af en toe tv. En ik zag die vaccinazi nu andere pharmakeia aanprijzen.
Oud 19 november 2024, 20:16   #16
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen ik zie af en toe tv. En ik zag die vaccinazi nu andere pharmakeia aanprijzen.
uiteraard en zijn andere besmettelijke ziektes.

af en toe...

Ze hebben een hele week in april reklame gemaakt.

Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/start...ropa~b8bfd672/

Start Vlaamse vaccinatiecampagne te midden van opstoten van mazelen en kinkhoest in Europa

Met de slogan ‘Vaccineren? Jij weet waarom’ start de Vlaamse overheid een langlopende campagne om correcte informatie over vaccinatie te verspreiden.

Het startschot is de Europese vaccinatieweek van 22 tot 26 april. Dat heeft het Departement Zorg maandag gemeld.

Redactie en Belga 23 april 2024
Hier de technische details van de aangepaste vaccins:
Citaat:
https://www.laatjevaccineren.be/site...ndertekend.pdf

Gelijktijdige toediening van beide vaccins (griep en covid) is mogelijk. De aanbevolen periode
hiervoor loopt van 15 oktober 2024 t.e.m. 31 oktober 2024.

Aangepaste vaccins

Het Europees Geneesmiddelenagentschap heeft in juli haar goedkeuring gegeven voor het nieuwe,
aangepaste vaccin Comirnaty JN.1 van Pfizer/BioNTech. De JN.1-subvariant verschilt in meer dan 30
mutaties in het spike-eiwit vergeleken met XBB.1.5, dat werd gebruikt voor de aangepaste COVID-19-
vaccins van 2023.
De KP.2-variant is een afstammeling van- en nauw verwant aan de JN.1-variant, waarbij beide
varianten slechts door 3 moleculen verschillen. De EMA adviseerde dan ook om niet over te stappen
naar de aangepaste KP.2-variant. In Vlaanderen zal enkel gebruik gemaakt worden van het Comirnaty
JN.1 vaccin van Pfizer/BioNTech dat vanaf begin september beschikbaar is, gezien hiervan tijdige levering verzekerd kan worden.

Laatst gewijzigd door Micele : 19 november 2024 om 20:20.
Oud 19 november 2024, 20:21   #17
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
uiteraard en zijn andere besmettelijke ziektes.

af en toe...

Ze hebben een hele week in april reklame gemaakt.
Het enige wat ze bereikten is dat velen nu zelfs geen polio vaccin meer willen geven. Met deze Babylonische lobbyhoeren en "artsen" die er op los testen na bezoek van vertegenwoordigers en werkende medicijnen tegenwerken;kunt ge niet voorzichtig genoeg zijn.

Ik zal nog wel antibiotica en chemo pakken, maar ze moeten mij met niets meer injecteren. En ik leef in constante waakmodus omdat er genoeg plebs is dat die fascisten nog serieus nemen.
Wacht tot er een echt killervirus komt, of die fascisten een nieuw vijandsbeeld verkopen...

Laatst gewijzigd door CUFI : 19 november 2024 om 20:22.
Oud 19 november 2024, 21:05   #18
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het enige wat ze bereikten is dat velen nu zelfs geen polio vaccin meer willen geven. Met deze Babylonische lobbyhoeren en "artsen" die er op los testen na bezoek van vertegenwoordigers en werkende medicijnen tegenwerken;kunt ge niet voorzichtig genoeg zijn.

Ik zal nog wel antibiotica en chemo pakken, maar ze moeten mij met niets meer injecteren. En ik leef in constante waakmodus omdat er genoeg plebs is dat die fascisten nog serieus nemen.
Wacht tot er een echt killervirus komt, of die fascisten een nieuw vijandsbeeld verkopen...
De vergrijzing is niet te stoppen...
Oud 19 november 2024, 21:07   #19
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vergrijzing is niet te stoppen...
Vergrijzing is goed en dat oplossen met massa migratie is genocide.
Oud 19 november 2024, 21:18   #20
Micele
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vergrijzing is goed en dat oplossen met massa migratie is genocide.
?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be