Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2025, 12:58   #1
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard Frans weekblad hekelt Belgische islamisering

Zo hoor/lees je het eens van een ander. Brussel lijkt eerste slachtoffer te worden van die perfide en occulte cultus. En wat doen wij ?? Al 50jaar niks, want "dat waait wel over"

https://www.hln.be/binnenland/reisje...ver~acccb7756/

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...10e9be23&ei=19

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 21 maart 2025 om 13:14.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2025, 13:41   #2
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Dat klopt wel, wat ze schrijven. Echter is Frankrijk er net zo aan toe. Of zijn er geen wijken in Parijs en Marseille waar de politie niet meer binnendurft? De islamisering is een Europees fenomeen, geen nationaal of lokaal.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2025, 13:48   #3
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Dat klopt wel, wat ze schrijven. Echter is Frankrijk er net zo aan toe. Of zijn er geen wijken in Parijs en Marseille waar de politie niet meer binnendurft? De islamisering is een Europees fenomeen, geen nationaal of lokaal.
Goh, in Frankrijk is de instroom van Noord-Afrikanen reeds bezig van eind 19e eeuw. Toen verklaarde Frankrijk praktisch gans de Maghreb tot “territoire d’outre-mer”. Vooral Algerijnen zijn in Frankrijk binnen gesijpeld.
Oud 21 maart 2025, 13:52   #4
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zo hoor/lees je het eens van een ander. Brussel lijkt eerste slachtoffer te worden van die perfide en occulte cultus. En wat doen wij ?? Al 50jaar niks, want "dat waait wel over"

https://www.hln.be/binnenland/reisje...ver~acccb7756/

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...10e9be23&ei=19
Pot, ketel, zwart.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2025, 13:53   #5
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Goh, in Frankrijk is de instroom van Noord-Afrikanen reeds bezig van eind 19e eeuw. Toen verklaarde Frankrijk praktisch gans de Maghreb tot “territoire d’outre-mer”. Vooral Algerijnen zijn in Frankrijk binnen gesijpeld.
Inderdaad, laatst de mop gehoord: waarom zijn er bijna geen zwembaden in Algerije ? Omdat alle Algerijnen die kunnen zwemmen al in Frankrijk zitten
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2025, 14:29   #6
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
Europees fenomeen ? Dacht het niet. In Hongarije althans niet noch in Portugal. Ook in Spanje houden ze zich heel gedeisd. GH Luxemburg ook weinig .....en in Denemarken houden ze zich ook best koest. In Polen durven ze nauwelijks buitenkomen. Het is maar hoe men er tegenover staat. In BE hebben ze tot nu toe vrij spel gehad.....en alzeker in Brussel waar ze stilaan de plak beginnen zwaaien. De andere steden zullen wel volgen in sneltempo.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 maart 2025 om 14:31.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2025, 14:31   #7
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad, laatst de mop gehoord: waarom zijn er bijna geen zwembaden in Algerije ? Omdat alle Algerijnen die kunnen zwemmen al in Frankrijk zitten
Oud 21 maart 2025, 14:33   #8
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er is natuurlijk instroming maar er is ook zoiets als overstroming.

Ga in de ochtend maar eens een koffie drinken bij IKEA Anderlecht. Je zit er precies op de Luchthaven van Kaboul. Nog een beetje en als vrouw zonder hoofddoek ga je niet meer binnen mogen. En ja ik weet er nu velen zullen lachen maar er zijn al wel meer dingen bewaarheid geworden het laatste decennia waar we mee hebben gelachen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 maart 2025 om 14:36.
Oud 21 maart 2025, 15:19   #9
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Er is natuurlijk instroming maar er is ook zoiets als overstroming.

Ga in de ochtend maar eens een koffie drinken bij IKEA Anderlecht. Je zit er precies op de Luchthaven van Kaboul. Nog een beetje en als vrouw zonder hoofddoek ga je niet meer binnen mogen. En ja ik weet er nu velen zullen lachen maar er zijn al wel meer dingen bewaarheid geworden het laatste decennia waar we mee hebben gelachen.
Het zieligste vind ik dat sommige van die moslims zelfs piepjonge meisjes voorzien van een sluier op hun kopje.
Overlaatst botste ik in het UZ Jette bijna op een woest kijkende moslim met een vrouw die hij achter zich aan zeulde. Die vrouw droeg niet enkel een hoofddoek en een wijd zittend kleed, maar ook nog eens een gelaats-sluier.
Het enige dat er nog aan ontbreekt is dat ze hier zouden rondlopen in een soort Afghaanse "Burka".
Oud 21 maart 2025, 16:09   #10
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het enige dat er nog aan ontbreekt is dat ze hier zouden rondlopen in een soort Afghaanse "Burka".
De integratie van moslims is dan ook grotendeels mislukt daar mogen we eerlijk over zijn. 20 jaar geleden dachten we in Brussel allemaal dat het allemaal wel zou wegebben met de jongere generaties. Het tegengestelde blijkt waar. Ik zie de radicalisering steeds toenemen vooral bij jongeren.

Ik denk dat het ook een belangrijke reden is waarom die stad steeds grimmiger en enger is aan het worden.

Maar het is wat het is en sowieso veel te laat om die kar nog te keren. We kunnen enkel nog ondergaan. Mijn tijd is sowieso toch geweest en ben er al bij al niet triest om.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 maart 2025 om 16:13.
Oud 21 maart 2025, 16:32   #11
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Als je in de steden loopt zie je genoeg, niet enkel in Brussel. Negers en islamieten en nog een sporadische witte dat dan misschien nog een Pool of Oekraïener is.
Oud 21 maart 2025, 16:34   #12
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De integratie van moslims is dan ook grotendeels mislukt daar mogen we eerlijk over zijn. 20 jaar geleden dachten we in Brussel allemaal dat het allemaal wel zou wegebben met de jongere generaties. Het tegengestelde blijkt waar. Ik zie de radicalisering steeds toenemen vooral bij jongeren.

Ik denk dat het ook een belangrijke reden is waarom die stad steeds grimmiger en enger is aan het worden.

Maar het is wat het is en sowieso veel te laat om die kar nog te keren. We kunnen enkel nog ondergaan. Mijn tijd is sowieso toch geweest en ben er al bij al niet triest om.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2025, 16:58   #13
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat heeft zelfs "heilige Merkel" toegegeven.
Maar wie dat hier luidop zegt wordt voor ongedierte of fascist uitgescheten, zeker als de wind uit Ronse komt.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 21 maart 2025 om 17:00.
Oud 21 maart 2025, 17:18   #14
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In tegenstelling tot Frankrijk wordt de hoofdstad hier stilaan helemaal overgenomen door het islam-tuig (cfr. Fouad Ahidar, Laaouej......enz). Ze blokkeren al 9 maanden de regeringsvorming in het BHG.

Citaat:
Oud 21 maart 2025, 21:55   #15
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

In Molenbeek werd de gemeenteraad verzet voor het islamfeest Laylat al-Qadr. De schepen van sport is aanhanger van Hachd al-Chaabi, een soort IS. Hij verving Yassine Akki die een pedofiel bleek. Burgemeester Moureaux heeft een Shimanetje gedaan en is een dag komen werken na drie maanden afwezigheid om zo terug maanden afwezig te kunnen zijn met een volle burgemeesterswedde. Alles kaat koet in het gekoloniseerde Molenbeek. RWDM won vorig weekend en staat eerste in de Challenger Pro League.

In de meltingpot gaat alles kapot.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be