![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dingen die je 2 keer leest om zeker te zijn dat je goed gelezen hebt, en je mond doen openvallen, ogen draaien en doen denken dat de wereld nu toch wel helemaal om zeep is.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250602_95638687 TLDR : inbreker wordt opgepakt, Vier dagen later wordt hij opnieuw betrapt op inbraak. Hij wordt veroordeeld tot celstraf voor eerste inbraak. Komt voor de rechter voor tweede inbraak : Advocaat pleit dat hij geen bijkomende straf moet krijgen. Want hij is al eens veroordeeld voor een andere inbraak. Citaat:
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stelde mij onlangs de omgekeerde vraag.
Brusselmans is vrijgesproken voor dat ene zinnetje in zijn column maar nu komen er nog een paar processen daarover…
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brusselmans, als fan van de racisme wetgeving, zal graag meewerken aan de komende processen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, heeft DVL ook nog zoveel processen lopen als Brusselmans?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Even terug on topic:
"Studenten die aan de lerarenopleiding beginnen, slagen vaak niet voor de starttoetsen wiskunde, Frans en Nederlands. Het niveau daarvan ligt nochtans niet hoog: de tests zijn opgesteld op het niveau van 12-jarigen. Voor wiskunde haalt een op de drie studenten niet de helft op de toets. Zij zijn verplicht remediëring te volgen. Nog een derde scoort net boven de helft en krijgt het advies om zich te laten remediëren. " https://www.standaard.be/binnenland/.../69909803.html
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is heel iets anders dan wanneer de rechter iets zegt. Heeft de rechter ook daadwerkelijk de advocaat in zijn betoog gevolgd?
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg toch "advocaat pleit" . Lees misschien eens een post in zijn geheel alvorens te reageren.
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel gewoon een vraag. Sorry hoor.
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaren geleden al las ik de uitspraak van een van onze "bekende" strafpleiters: .(die ik kompleet vergeten ben )
"Je moet er niet naar streven een goed mens te zijn,je moet streven een goed advokaat te zijn......" Toen was mijn reactie ook: eh? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 6 juni 2025 om 15:11. |
![]() |
![]() |