Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2025, 16:26   #1
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard In Nepal worden ambtenaren (nu) op straat gelynched

https://x.com/visegrad24/status/1965...LWVzq1Llw&s=19
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2025, 16:28   #2
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Ambtenaren vonden het nodig om Youtube, X, en nog wat andere social media te bannen. Gevolg ambtenarij wordt nu oo straat doodgeslagen. Of in geval van video met een helicopter ontzet.
Oud 10 september 2025, 16:33   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Allemaal de schuld van Bart De Wever.
Oud 10 september 2025, 16:38   #4
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Allemaal de schuld van Bart De Wever.
Zonder gekheid. Ik vind het nogal wat daar nu gebeurd.
Oud 10 september 2025, 16:44   #5
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zoals ik elders schreef, Nepal zit tussen China en India gewrongen. En die 2 hebben toch al een paar decennia Himalaya oprispingen achter de rug.

Ik zie een paar mogelijkheden.
  • De Nepalese Leiders/politici/Ambtenaren hebben het grondig verknoeid. En de volkswoede laat zich nu voelen.
  • China en/of India heeft een goeie agigator campagne gevoerd, en hoopt daarmee een lapje grond mee in te lijven (Ik voorspel veel spellekes met Ghurka's)
  • Een 4de partij hoopt met dit gezeik de aandacht af te kunnen leiden.
Oud 10 september 2025, 16:48   #6
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

parlementsgebouw staat in de fik

https://x.com/RadioGenoa/status/1965...3Q9MrqqAg&s=19
Oud 10 september 2025, 16:54   #7
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zoals ik elders schreef, Nepal zit tussen China en India gewrongen. En die 2 hebben toch al een paar decennia Himalaya oprispingen achter de rug.

Ik zie een paar mogelijkheden.
  • De Nepalese Leiders/politici/Ambtenaren hebben het grondig verknoeid. En de volkswoede laat zich nu voelen.
  • China en/of India heeft een goeie agigator campagne gevoerd, en hoopt daarmee een lapje grond mee in te lijven (Ik voorspel veel spellekes met Ghurka's)
  • Een 4de partij hoopt met dit gezeik de aandacht af te kunnen leiden.
Soit, maar hier dan ?

Ambtenarij en media hebben het hier ook grondig verknoeid

Daarnaast we zijn ons spotgoedkope Russische aardgas kwijt, Europa deindustraliseert in rap tempo, en mijn goede vrind Rutte heeft het voorelkaar gekregen om Trump 'pappie' te noemen én elk NATO land 5% te laten betalen voor oorlogsbijdrage.

Ondertussen heeft de staatsmedia het enkel over Palestina en enge Russen én sneuvelbereidheid. En schiet me nog te binnen, sinds moord op Lisa, mannenpobleem; terwijl overduidelijk is welke mannen het probleem zijn maar dat wordt doodgezwegen.

Hoelang nog voordat hier de vlam in de pan slaat. Navolging GB en Frankrijk misschien..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 10 september 2025 om 17:00.
Oud 10 september 2025, 17:17   #8
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

De minister van Financiën is van zijn kleren gestript, dus poedelnaakt; er wordt met stokken op hem in gehakt.

https://x.com/ObaOfVibes/status/1965...MOc0l_1xg&s=19

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 10 september 2025 om 17:17.
Oud 10 september 2025, 17:30   #9
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

nieuwe live beelden:

https://x.com/ActressPicsHD/status/1...eP87pRh9w&s=19
Oud 10 september 2025, 17:46   #10
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Soit, maar hier dan ?

Ambtenarij en media hebben het hier ook grondig verknoeid

Daarnaast we zijn ons spotgoedkope Russische aardgas kwijt, Europa deindustraliseert in rap tempo, en mijn goede vrind Rutte heeft het voorelkaar gekregen om Trump 'pappie' te noemen én elk NATO land 5% te laten betalen voor oorlogsbijdrage.

Ondertussen heeft de staatsmedia het enkel over Palestina en enge Russen én sneuvelbereidheid. En schiet me nog te binnen, sinds moord op Lisa, mannenpobleem; terwijl overduidelijk is welke mannen het probleem zijn maar dat wordt doodgezwegen.

Hoelang nog voordat hier de vlam in de pan slaat. Navolging GB en Frankrijk misschien..
Ik stel voor naar 1975 Libanon te kijken, lijkt me prima vergelijkbaar met de situatie nu in de EU.
Oud 10 september 2025, 19:18   #11
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De minister van Financiën is van zijn kleren gestript, dus poedelnaakt; er wordt met stokken op hem in gehakt.

https://x.com/ObaOfVibes/status/1965...MOc0l_1xg&s=19
Die zal dat wel verdiend hebben zeker?
Oud 10 september 2025, 19:31   #12
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

In plaats daarvan krijgen ze nu een militaire regering. Dat zal veel vrijer zijn. Not.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2025, 19:42   #13
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
In plaats daarvan krijgen ze nu een militaire regering. Dat zal veel vrijer zijn. Not.
Beter dan Somalië achterna gaan.
Oud 10 september 2025, 21:16   #14
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beter dan Somalië achterna gaan.
Mogen ze in Somalië niet in tinternet?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2025, 21:35   #15
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Die zal dat wel verdiend hebben zeker?
De media is pure leugen. Wie aan social komt of sterker dat wil verbannen kan de toorn des volks voelen als het volk, in dit gebal generatie Z er helemaal klaar mee is. Alleen dat helpt om niet in een zombie-samenleving, met 1 aandachtshypnose, zoals Covid of recenter Palestina geleuter te kunnen ontsnappen.
Oud 10 september 2025, 21:47   #16
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De media is pure leugen. Wie aan social komt of sterker dat wil verbannen kan de toorn des volks voelen als het volk, in dit gebal generatie Z er helemaal klaar mee is. Alleen dat helpt om niet in een zombie-samenleving, met 1 aandachtshypnose, zoals Covid of recenter Palestina geleuter te kunnen ontsnappen.
Je ziet dat stilaan in de ons omringende landen ook. Meer en meer mensen zijn er helemaal klaar mee. Dag moet uitbarsten op termijn.
Oud 10 september 2025, 21:48   #17
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik stel voor naar 1975 Libanon te kijken, lijkt me prima vergelijkbaar met de situatie nu in de EU.
We zullen zien. Maar ik denk dat het probleem meer of beter gezegd vooral bij links ligt. Als men grappen gaat maken over een Oekraiens meisje waarvan de keel is doorgesneden; in dit geval een gestoorde neger. En een persoon, op ons forum, beweert doodleuk dat het een non issue is vanwege de doden in Palestina dan heb je als maatschappij een groot probleem. Namelijk persoon in kwestie is allesbehalve een eenling; het is de menung van activistisch links. Greta Thurnberg . Soit dit is op dit forum gebeurd, bij een ander topic. Maar in het echt heb ik onlangs gezien hoe een groep blanken , ik meen ambtenaren, stond te juichen nadat er een kippenboerderij in de fik is gegaan; door activistrn in brand gestoken. We leven in tijden die China in de jaren 60 onderging. Culturele revolutie in Europa. We leven in een nu-tijd waarin beweert wordt dat alle hetero blanke mannen slecht zijn en de rest is goed tot beter. Moslims voelen zich hierdoor gesteund omdat ze hierdoor begrijpen dat zij, net zoals in hun heilige boekje staat, superieur zijn; en sommige negers vinden het weer nodig om op blanken in te steken. Waarom? Links maakt er een sport van hun eigen cultuur en ras af te vallen. Het is hetzelfde soort als kapo's.. Je eigen mensen beroven voordat ze naar kamp en dood gaan.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 10 september 2025 om 22:13.
Oud 12 september 2025, 11:17   #18
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zullen zien. Maar ik denk dat het probleem meer of beter gezegd vooral bij links ligt. Als men grappen gaat maken over een Oekraiens meisje waarvan de keel is doorgesneden; in dit geval een gestoorde neger. En een persoon, op ons forum, beweert doodleuk dat het een non issue is vanwege de doden in Palestina dan heb je als maatschappij een groot probleem. Namelijk persoon in kwestie is allesbehalve een eenling; het is de menung van activistisch links. Greta Thurnberg . Soit dit is op dit forum gebeurd, bij een ander topic. Maar in het echt heb ik onlangs gezien hoe een groep blanken , ik meen ambtenaren, stond te juichen nadat er een kippenboerderij in de fik is gegaan; door activistrn in brand gestoken. We leven in tijden die China in de jaren 60 onderging. Culturele revolutie in Europa. We leven in een nu-tijd waarin beweert wordt dat alle hetero blanke mannen slecht zijn en de rest is goed tot beter. Moslims voelen zich hierdoor gesteund omdat ze hierdoor begrijpen dat zij, net zoals in hun heilige boekje staat, superieur zijn; en sommige negers vinden het weer nodig om op blanken in te steken. Waarom? Links maakt er een sport van hun eigen cultuur en ras af te vallen. Het is hetzelfde soort als kapo's.. Je eigen mensen beroven voordat ze naar kamp en dood gaan.
Die neger die dat blanke Oekraïnse meisje doodstak in de metro beging een racistische moord. Stel je voor als het omgekeerd was geweest: Amerika stond weer wekenlang in brand.

https://www.nieuws365.be/buitenland/...-met-messteken
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be