![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
een verplichte quota voor vreemdelingen op ons scherm,en ik die dacht dat er al veel te veel te zien waren in het nieuws en dan nog meestal met een wapen in de hand. dit land is klaar voor de totale overgave aan gelijk welke cultuur als ze maar niet vlaams is. nu nog voorbehouden parkeer plaatsen bij de supermarkten en openbare gebouwen voor onze vreemde medemensen,dan nog discotheken waar alleen allochtonen binnen mogen,het totale verbod van het verhandelen en verbruiken van varkensvlees,elke autochtoon verpilcht en om elke maand zeker 1 keer naar de moskeen te gaan (dit om onze integratie te bevorderen),verplichte arabische taalles voor onze peuters,en onze vrouwen verplicht gesluierd de straat op,enz .... maar durf daar niks over zeggen want je bent rascist en je kan worden vervolgt !!!!
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Sta op Belgische Raymann !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() In het voetbal is het verboden om wettelijk een minimum-quota te bepalen voor eigen jeugdspelers. Maar in de omgekeerde zin lijken quota's altijd verplicht te worden. Waar zijn de linkse rukkers nu eigenlijk mee bezig. Is het hun bedoeling om het land naar de knoppen te helpen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 11%... 15%... Dat zou toch moeten overeenstemmen met het aandeel dat onze gekleurde medemens heeft in de totaliteit van onze bevolking?
Of schat ik het volledig verkeerd in? Trouwens, gaat men een onderscheid maken naar "kleur"? Of -nee toch- "ras"???? Ik denk da'k mijnen telefoon iets dichter naast m'n zapperke ga leggen; kwestie van sneller het CGKR te kunnen bellen zodra ik één of andere vorm van "systematische rascistische politiek" zie opduiken bij onze zenders...
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat ze eens beginnen met een maximum-quota van het aantal homo's op tv!8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
die V van vlaamse was er waarschijnlijk te veel aan. het begint er meer en meer op te lijken dat al wat vlaams is vies zal worden bekeken.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door M@ddog : 11 januari 2005 om 17:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 11 januari 2005 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Die uitleg had ik nog niet gehoord. Misschien kunt u zich wel kandidaat stellen als fictie-schrijver? FEIT is echter dat de VRT HOEGENAAMD NIET van naam verandert, het is enkel "TV1" dat vanaf ergens eind januari kortweg "Eén" zal heten. Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel is het zo dat in allerlei series, films en feuilletons (of tv in het algemeen) weinig vreemdelingen aan bod komen. Voor mij geen probleem, maar als je ziet hoe groot de invloed van de media tegenwoordig is, zouden sommige mensen toch de indruk kunnen krijgen dat er in het echte leven (net als op tv) ook maar weinig vreemdelingen zijn. En dat is (like it or not) niet zo. Ik begrijp waarom sommige mensen daardoor zulke quota willen opleggen, maar dat vind ik persoonlijk niet dé oplossing om die mensen in de samenleving te integreren. Afvoeren dus...(die quota) Net als deze zever; Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er dan mis met 11% en 15% GEKLEURDE(!) mensen op VRT? Lopen er in België (Vlaanderen?) dan toch al meer dan 20% andersgekleurden (dus buiten witte "vreemdelingen" (Rusland, Oost Europa etc.) rond? Tiens.....tiens.... Waarom krijg ik nu ineens het stoute idee dat de kleurdiversiteit op TV misschien zou moeten overeenstemmen met de kleurdiversiteit in de gevangenissen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Tussen de regels door lezen en je het taalgebruik wat eigen maken... da's ook een kunst hoor.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |