![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is uw favoriete monarch? | |||
Leo 1, die geen woord Nederlands sprak en aanvankelijk zelfs geen koning van Belgique wou worden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,19% |
Leo 2, bekend filantroop en afrika-reiziger |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,76% |
Albert 1, Vlamingenhater en ervaren bergbeklimmer |
![]() ![]() ![]() |
10 | 11,90% |
Leo 3, de man die voor het behoud van zijn koningschap gerust met ene Adolf H. wilde samenwerken |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,38% |
Boudewijn 1, die blijkbaar iets had tegen Congolese presidenten |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,19% |
Bert 2, die voor zover we weten al minstens 1 buitenechtelijk kind heeft, en een serie minderbegaafde echtelijke zonen heeft rondlopen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 7,14% |
Sorry, ik geloof in een echte democratie, waar men voor een functie geselecteerd wordt op competentie ipv afkomst. |
![]() ![]() ![]() |
60 | 71,43% |
Aantal stemmers: 84. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Daar 2005 naar alle verwachtingen jammer genoeg niet het einde van België zal betekenen, zullen we ook nog minstens een jaar met de Saxen-Coburghers opgezadeld zitten. Daarom: kies uw favoriete-Belgische-vorst-ever en motiveer deze hartverscheurende keuze.
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() Leopold I en II, I om ons mooie op te bouwen en II om het een grandeur te geven van een grootmacht.
Goed dat u de realiteit inziet dat België zal blijven bestaan.
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() hij is wel nog geen monarch, maar ik moet toch prins filip kiezen. ik heb verleden week zondag op vtm naar een compilatie van al zijn zotte toeren gekeken en ik moet zeggen dat ik mij waarlijk geamuseerd heb. vooral het stuk waarin hij zijn jongste spruit voor hem dat cafe uitdraagt als was het een pup die aan het plassen is
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of : wie is de domste? Welke Coburger heeft het laagste IQ? Welke heeft het meest debiele gezicht? Welke Coburger maakt dit apenland het meest belachelijk in het buitenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 januari 2005 om 13:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Straks denken ze nog dat ge homo zijt
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu moet je met toch wel eens uitleggen hoe die famillie van randdebielen tot het cultureel patrimonium gerekend kan worden. Kan er enige motivatie af, of zal jij als een ware fascist mij als stoorzender het zwijgen opleggen door een ban meer, uit gemakzucht en zwakte uiteraard en nog meer uit ware intellectuele armoede ? Be my guest, als je enkel door het ban-knopje een intellectueel orgasme kan behalen.... dan wil ik je dat helemaal niet ontzeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou er al een remedie bestaan tegen de ziekte van Spolpoel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() [quote=Spolpoel].
Nu moet je met toch wel eens uitleggen hoe die famillie van randdebielen tot het cultureel patrimonium gerekend kan worden. ...QUOTE] Lieve schat, je ontwijkt mijn vraag ....ik wacht op je zelfverklaarde supergefundeerde onderbouwing ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 januari 2005 om 13:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |