![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() http://www.vrtnieuws.net/sport_maste...nie/index.html
De minister van sport ten zuiden van de landsgrens (Claude Eerdekens) heeft weer zijn best gedaan om België belachelijk te maken voor gans de wereld. In België moet je om minister van sport te zijn, vooral GEEN kennis hebben van sport. De enige voorwaarde is : een volstrekte idioot zijn die zichzelf heel belangrijk vindt. Bertje en Claude : nu begrijp ik waarom de sport zo achteruit gaat in België. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() stel je voor dat onze Justine HENIN "positief " was bevonden. Onze Claude zou wel zedig gezwegen hebben en zeker gewacht hebben tot de tegenexpertise was bekend.
EERDEKENS verweert zich maar op een zielige manier. Het betreft hier eerstens maar efedrine ( en dus niet zo'n dopingkanon ) en tweedens moet hij de procedure afwachten. Al ben ik er ook vanovertuigd dat in het tenniswereldje er "rare dingen " gebeuren dan nog moet hij zijn tijd afwachten. Ik dacht dat hij een jurist was van opleiding, doch weet het niet zeker. Indien hij wel degelijk een jurist is, dan zou dit des te erger zijn. Maar ja,..... er zijn vele bananenrepublieken, doch er is maar één bananenkoninkrijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke sporten gaan die uitvinden... buikduwen aan den toog ?!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dumb and dumber for Belgian Olympics...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de enige sport dat die kent is cafésport...
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weg met die regionale prutsministerkes: leve het nationale ministerie van sport.
Waarom moet sport opgedeeld worden volgens taal? Bestaat hier een zinnig antwoord op? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Omdat sporters de bijsluiters op de dopingprodukten moeten kunnen lezen.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat nut heeft dat splitsen ?? Een extra vlaamse minister is het verst waar ik geraak. Dergelijke politieke spelletjes straffen enkel de gewone burger.
![]() |
![]() |
#10 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Wij hebben geen 2 ministers van Sport, wij hebben er DRIE. Vergeet niet dat zekere Isabelle WEYKMANS ( partij PFF) Ministerin is " fur Kultur ............................... und Sport ) in de Duitstalige Gemmeenschap.
Dus alles kan beter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog erger
![]() Ik kan ook niks anders bedenken dan wat extra postjes (ministers, maar ook kabinetsmedewerkers etc!) als 'nut' van splitsing ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Laat ons gauw Belgie opsplitsen dan moeten we nog maar 1 prutsminister betalen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() zolang hij niet bij mijn vrouw in bed duikt...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() en dien andere daar moet ze niks van hebben zo ne lelijke vent....
en dan hebde nog die Isabelle maar van de vrouwen moet mijn vrouw ook niet zo veel hebben ... ze zullen van een kale muis .... euh reis terugkomen...
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Claude wil het "Voorval niet op de spits drijven"
LOL hij trekt zijn *** in, zou'm schrik hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
daar kan je niets aan doen - 'men' heeft namelijk een regionalisering op dat vlak gewenst (in gewesten), waardoor dat -zonder enige noodzaak- zomaar verdeeld wordt. Dat moet je zien als een nadeel van regionalisatie....
![]() |