![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() RESOLUTIE VOOR HERDENKING NAZI-REGIME
In het Europees parlement is een resolutie goedgekeurd om de slachtoffers van het nazi-regime te herdenken. Dat gebeurde met een zeer ruime meerderheid. Er waren maar tien onthoudingen, bij wie de drie leden van Vlaams Belang. Europarlementslid Frank Vanhecke vindt dat dergelijke resoluties worden misbruikt tegen partijen die "strijden voor Europese waarden en normen". BRON: teletekst/één http://193.121.55.225/tt/ ![]() Waarom de VB-leden in het Europees Parlement zicht onthielden kunnen we wellicht het beste aan één van de drie VB-EU-parlementsleden vragen zoals bijvoorbeeld Koenraad Dillen, hieronder afgebeeld op de foto samen met SS-Obersturmbanführer (SS-Generaal) Léon Degrelle. Dit naar eigen zeggen 'voor een thesis' maar dat was dan wel zes jaar n�*dat Dillen al afgestudeerd was. ![]() ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 27 januari 2005 om 20:26. |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schaam me dat ik in hetzelfde land leef als deze ratten
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
bij mijn weten ging die resolutie niet over het herdenken van de Nazi-slachtoffers, maar wel over het aanpakken van "racistische" partijen, of vergis ik mij?
![]() |
![]() |
#4 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Burgemeester
|
![]() wel ik schaam mij ook om in een maatschapij te leven waar deze uitspraken en gedachten nog kunnen!! hebben we dan niks geleerd, soms denk wij zijn eigelijk meer beest dan een beest zelf.
een beest dood om te overleven, wij doden voor ons plezier. (over 2WO) waarom zien de verstandige mensen voor zover die er nog zijn niet dat het vlaams blok een nazi gedachtengoed heeft!! dit is toch nog maar is voor de 100st keer een bewijs!! (over euro parelement) |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat deze walgelijke gruweldaden duidelijk maken dat een onafhankelijk Vlaanderen nooit tot stand mag komen.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Op het overige van dit hoopje onzin ga ik mijn woorden niet vuil maken. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |||||
|
![]() [quote=doubled]
Citaat:
Heeft de geschiedenis ons dan niets geleerd? Citaat:
Citaat:
Wij die in Congo een paar miljoen ongewapende negerkens hebben vermoord? Wij (Albert I en Leopold III) die gecollaboreerd hebben met der Kaiser in 14-18 en met den Dolf in 40-45? Wij die niet hebben ingegrepen in Rwanda/Burundi toen daar miljoenen Tutsi's werden afgeslacht? De ambras in Zimbabwe (Mugabe)? [font=Arial Black]...[/font] Citaat:
Door het holle en zieke gezwets van Triangel zie ik door het bos de bomen even niet meer. Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 27 januari 2005 om 20:51. |
|||||
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Alles, alles, alles zal Patriot! recupereren, dat het nergens op slaat heeft hem nog nooit tegengehouden. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Waarover ging die wet?
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fieseler is doorgaan nog al goed ingelicht. Zou het dus hierover hebben kunnen gaan:
Citaat:
![]() |
#20 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() wa in godsnaam kan da met een onafhankelijk vlaanderen te maken hebben!!!! |
|
![]() |