Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2004, 11:19   #1
de geldmanniak
Banneling

Standaard Goede bijverdienste en/of interessante beurstips gezocht

Ik werk voltijds, maar tijdens de weekends verveel ik me. Niettegenstaande ik deftig verdien en reeds aardig wat gespaard heb, zou ik graag nog een goede bijverdienste hebben. Wie heeft er een idee voor een goede bijverdienste??? Goede beurstip zijn ook welkom.
de geldmanniak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2004, 11:23   #2
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

je hebt je nickname wel goedgekozen met zo'n eerste posting.
alleszins welkom op dit forum

driewerf
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2004, 11:41   #3
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
je hebt je nickname wel goedgekozen met zo'n eerste posting.
alleszins welkom op dit forum

driewerf
Goed gekozen, maar niet zo goed geschreven...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2004, 13:03   #4
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de geldmanniak
Ik werk voltijds, maar tijdens de weekends verveel ik me. Niettegenstaande ik deftig verdien en reeds aardig wat gespaard heb, zou ik graag nog een goede bijverdienste hebben. Wie heeft er een idee voor een goede bijverdienste??? Goede beurstip zijn ook welkom.
Eén goede tip kan ik je alvast geven:
Blijf weg van dit forum.
Oud 25 oktober 2004, 09:55   #5
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
1. In de weekend kan je altijd in de horeca gaan werken. Het verdient goed en je komt heel wat knappe vrouwen tegen
2. Je kan ook bij de getuigen van jehova gaan
3. Bij een café-ploeg gaan spelen
4. Bij Gaia gaan, deze doen verschillende uitstappen in het week-end
5. Bij een extreem-linkse of rechtse vereniging gaan, de inj-houd doet er niet veel toe, maar de uitstappen zijn meestal met veel animo
6. Amateur-archeologie gaan doen
7. In een wandelclub gaan
8. Programmeercursus volgen
9. Leren hacken
10. Achter de vrouwen lopen, is wel een dure hobby
11. De gazet rondragen

Een goede beurstip : Munchener Ruch (DAX)
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2004, 18:00   #6
de geldmanniak
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
1. In de weekend kan je altijd in de horeca gaan werken. Het verdient goed en je komt heel wat knappe vrouwen tegen
Bij mijn weten is werk in de horeca niet bijster goed betaald. Bovendien trekt dergelijk soort werk mij absoluut niet aan.
Citaat:
2. Je kan ook bij de getuigen van jehova gaan
Wat kan ik daar gaan doen??? Trouwens, als die bij aan de deur komen, kunnen ze al mankend een ander gewillig slachtoffer gaan zoeken.
Citaat:
3. Bij een café-ploeg gaan spelen
4. Bij Gaia gaan, deze doen verschillende uitstappen in het week-end
5. Bij een extreem-linkse of rechtse vereniging gaan, de inj-houd doet er niet veel toe, maar de uitstappen zijn meestal met veel animo
6. Amateur-archeologie gaan doen
7. In een wandelclub gaan
8. Programmeercursus volgen
9. Leren hacken
Dat zijn allemaal bezigheden die niets opbrengen. Ik wil mijn tijd gebruiken om er financieel serieus op vooruit te gaan.
Citaat:
Dat is juist één van de redenen dat ik aanzienlijk meer zou willen verdienen.
Citaat:
11. De gazet rondragen
Dat brengt te weinig op. Trouwens, ik zoek eigenlijk meer naar ideeën om in bijberoep een eigen zaak op te starten. Ik heb wel wat spaarcenten die ik zou kunnen investeren, en ik zou mij zelfs kunnen permitteren om gedurende enkele jaren met verlies te werken.
Citaat:

Een goede beurstip : Munchener Ruch (DAX)
Die zal ik onderzoeken.
Oud 31 oktober 2004, 02:50   #7
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goede beurstip zijn ook welkom.

Buy low, sell high.
Oud 31 oktober 2004, 07:52   #8
Marco
Parlementslid

Marco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zoek eigenlijk meer naar ideeën om in bijberoep een eigen zaak op te starten. Ik heb wel wat spaarcenten die ik zou kunnen investeren, en ik zou mij zelfs kunnen permitteren om gedurende enkele jaren met verlies te werken.
1. Wat kan je? Doe dat.
2. Tracht elke dag winst te maken. (Enkele jaren met verlies werken is niet zo 'n goed uitgangspunt.)
3. Hou uw kosten laag. "Kan dit niet goedkoper?"
4. Verkoop & financieel beleid zijn de twee belangrijkste aspecten van een zaak. Dat moet je perfect onder de knie hebben.
5. Heb je de basisvaardigheden om een bedrijf te runnen? Kan je een balans lezen? Kan je een cashflowtabel opstellen? Kan je een toegevoegde waarde berekenen? Ken je het verschil tussen vaste en variabele kosten? Kan je een break-even berekenen? enz. Volg anders eens een cursus. (Syntra = goedkoop, zie punt 3.)
6. Geef uw spaarcenten aan mij en uw probleem zal opgelost zijn. Maw geloof niet alles.
Oud 31 oktober 2004, 10:08   #9
de geldmanniak
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco
3. Hou uw kosten laag. "Kan dit niet goedkoper?"
4. Verkoop & financieel beleid zijn de twee belangrijkste aspecten van een zaak. Dat moet je perfect onder de knie hebben.
5. Heb je de basisvaardigheden om een bedrijf te runnen? Kan je een balans lezen? Kan je een cashflowtabel opstellen? Kan je een toegevoegde waarde berekenen? Ken je het verschil tussen vaste en variabele kosten? Kan je een break-even berekenen? enz. Volg anders eens een cursus. (Syntra = goedkoop, zie punt 3.)
Kostenbewust ben ik maar al te zeer. In de financiële, boekhoudkundige en administratieve aspecten ben ik maar al te goed thuis. Ik zoek gewoon naar interessante zakenideeën. Wat maakt mij niet echt uit, als het maar geld opbrengt.
Oud 31 oktober 2004, 11:12   #10
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Doe zoals vele andere, koop een bedrijf.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2004, 11:38   #11
khaled
Schepen

Standaard

Citaat:
Mensen als jij maken de maatschappij kapot. Altijd maar meer willen en niets voor een ander overlaten... IK IK IK !!! Ik verveel me, ik wil meer verdienen, ik trek me niks aan van de rest van de wereld, als mijn zakken maar gevuld zijn.

Gebruik het weekend om eens onder de normale mensen te komen, zou ik zeggen. Ga eens babbelen met een werkloze of een gepensioneerde. Je zou moeten content zijn dat je in deze maatschappij tenminste al één goed betaalde baan hebt.

Enfin, 't zal mij worst wezen. Trek uw plan.
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2004, 13:40   #12
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khaled
Mensen als jij maken de maatschappij kapot. Altijd maar meer willen en niets voor een ander overlaten... IK IK IK !!!
....
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2004, 14:34   #13
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Citaat:

Dat is juist één van de redenen dat ik aanzienlijk meer zou willen verdienen.
Ben je dan zo lelijk??

Enne als eens over nagedacht wanneer je dan achter de vrouwen gaat lpoen als je steeds werkt? Hou er ook rekening mee dat indien je er eentje of meerdere te pakken krijgt die ook de nodige aandacht nodig hebben, weeral tijd die je niet kan besteden aan geld verdienen.

In elk geval, succes ermee.

Lamzakl

Laatst gewijzigd door George : 31 oktober 2004 om 14:44.
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 07:28   #14
Marco
Parlementslid

Marco's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khaled
Mensen als jij maken de maatschappij kapot. Altijd maar meer willen en niets voor een ander overlaten... IK IK IK !!! Ik verveel me, ik wil meer verdienen, ik trek me niks aan van de rest van de wereld, als mijn zakken maar gevuld zijn.

Gebruik het weekend om eens onder de normale mensen te komen, zou ik zeggen. Ga eens babbelen met een werkloze of een gepensioneerde. Je zou moeten content zijn dat je in deze maatschappij tenminste al één goed betaalde baan hebt.

Stel u voor dat hij een bedrijf uit de grond stampt en daar arbeidsplaatsen maakt. Daar gaat de maatschappij pas aan kapot. Verschikkelijk.

P.S.: Ik wil hier aan de forumleden voorstellen om kandidaten eerst een IQ test te laten afleggen. Wie onder de 50 zit komt er niet in.
Oud 1 november 2004, 08:35   #15
TomT
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Ben je dan zo lelijk??

Enne als eens over nagedacht wanneer je dan achter de vrouwen gaat lpoen als je steeds werkt? Hou er ook rekening mee dat indien je er eentje of meerdere te pakken krijgt die ook de nodige aandacht nodig hebben, weeral tijd die je niet kan besteden aan geld verdienen.

In elk geval, succes ermee.
Als je vrouwen wil hebben, moet er in de eerste plaats geld op tafel liggen, toch tenminste iemand die het beseft. En het gaat in de toekomst nog erger worden. En nee, die hebben er geen problemen mee als mannen veel tijd besteden aan geld verdienen.
TomT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 09:28   #16
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Als je vrouwen wil hebben, moet er in de eerste plaats geld op tafel liggen, toch tenminste iemand die het beseft. En het gaat in de toekomst nog erger worden. En nee, die hebben er geen problemen mee als mannen veel tijd besteden aan geld verdienen.
Natuulijk, een man die veel geld verdiend om te gaan shoppen en een "loser" met veel tijd om mee in bed te duiken.

Ik wil echter meer, Een vrouw die veel geld verdient zodat ik geen klop hoef te doen, een goede kokkin voor in de keuken, een mooie voor op straat (moet bij mijn sportwagen passen en een lekker ding voor in bed.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 11:05   #17
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Een prachtige paradox!

Btw over de beurs gesproken; weet iemand waar ik zo'n fictief beursspel kan vinden, je weet wel: je krijgt een (fictief) bedrag en dan moet je zowat aandelen kopen en wie op het laatste het meest overhoudt, wint.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 13:44   #18
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Sioen,goed bedrijf veel investeringen gedaan de laatste jaren en een beurskoers die als een pudding in elkaar gezakt is.Sinds 1 jaar is het herstel ingezet en een mooie winst in het vooruitzicht voor wie nu op de wagen springt!10,25€(kunnen binnen een maand of 3 eens kijken)

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2004, 19:07   #19
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Indien u meedoet aan die linkse flauwekul van "ethisch beleggen" kan ik u geen goede tips geven beste geldmaniak. Anders, de wapenindustrie!

Laatst gewijzigd door Koenraad Maesschalck : 1 november 2004 om 19:07.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2004, 04:53   #20
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Indien u meedoet aan die linkse flauwekul van "ethisch beleggen" kan ik u geen goede tips geven beste geldmaniak. Anders, de wapenindustrie!
dat er in de wapenindustrie veel geld te verdienen valt, is niet te betwisten. maar waarom in hemelsnaam is ethisch beleggen linkse flauwe kul? heb je een probleem met mensen die geen geld willen verdienen aan iets wat tegen hun principes is?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be