![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Enige tijd geleden vroeg ik de vertaling naar Latijn voor : Welwillende god,
geef het eeuwige licht ook aan deze goede paus. Ik kreeg daarop een bevredigend maar ietsje onvolledig antwoord als : Deus benevolens, da luce aeternum etiam aea papea. Volgens mij ontbreekt hier het woordje "goede" aan paus. t'Is immers actueel en ik zou wel 's willen buitenkomen met mijn paus-ontwerp maar dan wel volledig dus graag deze kleine correctie. (Ook spellingscheck - hoofletters op juiste plaats?) Groetjes, |
![]() |
#2 |
|
![]() "Bart G." <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > t'Is immers actueel en ik zou wel 's willen buitenkomen met mijn > paus-ontwerp maar dan wel volledig dus graag deze kleine correctie. (Ook > spellingscheck - hoofletters op juiste plaats?) > 1 goeie raad, Bart: blijf voorlopig binnen en beperk je tot het Vlaemsch - da's al abominabel genoeg. u. |
![]() |
#3 |
|
![]() Bart G. schreef:
> Enige tijd geleden vroeg ik de vertaling naar Latijn voor : Welwillende god, > geef het eeuwige licht ook aan deze goede paus. Ik kreeg daarop een > bevredigend maar ietsje onvolledig antwoord als : Deus benevolens, da luce > aeternum etiam aea papea. Volgens mij ontbreekt hier het woordje "goede" aan > paus. > > t'Is immers actueel en ik zou wel 's willen buitenkomen met mijn > paus-ontwerp maar dan wel volledig dus graag deze kleine correctie. (Ook > spellingscheck - hoofletters op juiste plaats?) > > Groetjes, > > Zeg jong, zijt gij voor spekpater aan het leren of wa ? |