![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Hoe ziet u het vreemdelingenprobleem evolueren (of escaleren) ? | |||
Uiteindelijk zal het gezond verstand zegevieren en zullen die goede (extreem-)rechtse partijen het overwegend blanke karakter van Europa herstellen |
![]() ![]() ![]() |
15 | 28,85% |
U bent zo naïef te geloven dat we evolueren naar een harmonische multiculturele maatschappij |
![]() ![]() ![]() |
21 | 40,38% |
Europa zal compleet ten onder gaan als gevolg van de islamisering en negrisering |
![]() ![]() ![]() |
16 | 30,77% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hoe ziet u het vreemdelingenprobleem evolueren (of escaleren) ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder krachttermen en clichés, liefst.
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En een goede rangordeschaal. Want het is enkel negatief wat men kan aanduiden en met een persoonlijke mening erin gezet.
En onze vrije meningsuiting dan?
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De auteur heeft zijn/haar nick alvast niet gestolen.
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Verdomme het is moeilijk jullie uit elkaar te houden. Wat is dat? Manga? Niet echt blank he?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() optie 3.
maar je moet je dat niet aantrekken. neem het er nog even van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind de termen "blank" en "negrisering" weinig gepast en feitelijk achterhaald.Tenminste in Nederland ontmoet ik tamelijk veel goede Nederlanders in geschakeerde "kleuren".
Van "culturen" zie ik echter wel gevaar komen, vooral als "godsdienst" daarvoor als schuilnaam wordt opgegeven. Keuze dus "3" (onder protest tegen het woord "negrisering") want optimistisch hierover kan ik niet zijn aangezien meerderheden/overheden blijven doorgaan met het onkennen van problemen. Lees de koran.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 5 februari 2005 om 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Optie 1 of 3.
Europa staat thans voor de zwaarste strijd in haar bestaan : die om het bestaan, het leven, zelf ! Hoe zullen we uit die strijd komen ? : zwaar gehavend. Als een verloren continent dat zware offers heeft gebracht. En die offers hadden niet zo zwaar moeten zijn als de aanhangers van het multikulturele en multiraciale waanbeeld niet zo halsstarrig dom waren gebleven. Maar Europa zál en MOET ontwaken, de volkeren ZULLEN opstaan in het aanschijn van hun ondergang, hun dood. Overal in Europa staan nationalistische partijen op, maken nationale partijen opgang en schenken ze weer levenswil en levenskracht aan hun volk. Onze zege en de toekomst zijn onzeker, maar de strijd om het voortbestaan zèlf nadert met een haast zekere onafwendbaarheid. In die strijd zullen wij zegevieren of ondergaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Hoelang kan men dit probleem blijven negeren?(heb je hem?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie op middellange termijn of een natte voeten Europa, indien de milieudoemdankers gelijk hebben.
Of een Europa verdeeld in 2 groepen. De machthebbers/politici en de ruziemakende "burgers", die elkaar de kop inslaan voor elk vermeend onrecht of misdeling, met een opdeling volgens religies, waarbij de leden van zulke "religieuse" bendes elkaar steunen tegenover de andere groepen, maar in de "tussenperiodes" rustig onderling ruziemaken. Een soort van Bosnië dus, maar dan grootschalig.
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() met alle mensen die 1 of 3 gestemd hebben zal 2 nooit mogelijk worden.
ik moet mij spijtig genoeg aansluiten bij Maddox. maar ik denk wel dat het grootste gevaar niet buiten "onze" cultuur zit. eye for an eye makes the world blind, en dergelijke meer...
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
alsof de "vraagstelling" (ik gebruik de term losjes in dit geval) wél eerlijk is?! ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Duidelijk dus dat je de koran niet leest.
![]() |
#17 |
|
![]() De vraagstelling is vrij 'raciaal'. Mij maakt het niet uit welke huidskleur iemand heeft.
Godsdienst is een ander paar mouwen. Islam is wat mij betreft een achterlijke, belachelijke EN gevaarlijke godsdienst. Er mag best wetgeving komen die de positie van moslims op gelijke voet stelt met die van ongelovigen in de moslim landen. Ongecontroleerde Islam en Westerse cultuur horen niet samen.
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
what's your point?
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
http://www.redouan.nl/koran_nl.htm
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik maak me meer zorgen over een mening zoals die van Radicaal enkele posts hierboven, dan over wat geschreven staat in een geloofsboek.
![]() |