![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik niet.
|
|
|
#2 |
|
Minister
|
Ik wel,gaat om het belang van ons landsdeel.Taalgrens dient gerespecteerd te worden!Das zo klaar als pompwater.
Als je mondjesmaat alles toelaat wordt er meer en meer geprofiteerd,denk eraan!! |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#4 |
|
Staatssecretaris
|
Dit is weer een op-en-top intelligente topic. Wij weten dat het u niet interesseert en u weet dat het ons wel interesseert.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Europees Commissaris
|
ik wel het wordt tijd dat er eens naar de vlaamse meerderheid in dit land geluisterd wordt , zonder slaaf te zijn van de racistische anti-vlaamse PS.
Als ze valt dan valt ze maar
|
|
|
|
#6 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als we zo gaan denken, ik trek mij geen bal aan van : * de nachtvluchten * de jobs bij dhl * de witte woede en problemen in die sector * het niet uitbetalen van bijdragen voor de gehandicaptensector * het verdwijnen van doel * de hoge grondprijzen in het noorden van vlaanderen, tegen de nederlandse grens *.... goed bezig bub, echt goed bezig. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
BHV is een probleem van de wetstraat, niet van de gewone burger.
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Trouwens, wie heeft ervoor gezorgd dat deze kwestie al 30 jaar aansleept? Inderdaad ja, de vlaams-nationalisten (tegenwerking bij het Egmond-pact). U moet nu dus niet komen zeuren.
|
|
|
#9 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Belgie heeft negen provincies en geen tien! En voor de uitbreiding van de Brusselse stadsgrenzen. Die zijn voor een Europese hoofdstad sowieso veel te eng en moeten dringend worden hertekend. Taalgrenzen bestaan niet!!! Enkel in de bange geesten van ééntalige debielen Verruim uw taalkennis en uw cultuur en er zal voor u een wonderbare vredevolle wereld opengaan van Friesland tot aan de middellandse zee. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Bubbel zeker ? |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Inderdaad, men had Brussel nooit door uitsluitend Vlaams gebied omringd mogen maken.
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Als ze in Oostvlaanderen slim genoeg zijn dan doen ze ook mee, West en Oost vlaanderen Met de walen en de Brabanders mee aansluiten aan Noord frankrijk.De luxemburgers en de Oostkantonners samen met de limburgers naar Duitsland of Maastrichter Dreiländereck (Eifel = Ardennen) En den Bruine Antwerpse Dreck naar Holland. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ondergetekende is ook een West-Vlaming. |