![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Volgens mij spreekt het Vlaams Behang vooral in op het superioriteitsgevoel dat de gemiddelde Europeaan nog steeds heeft. Is het niet naar de buurman toe (mijn auto is beter, mijn vrouw is mooier en ik weet lekker meer dan jij), dan is het wel naar de inwijkelingen.
Zij voelen zich ver verheven boven alle dynamiek van het leven. Dom, zou ik zeggen, want dat is een ivoren toren. En weten jullie wat er gebeurt met de dragende krachten van Ivoor? Juist, die worden geslacht. Het ivoor gebruiken we voor medicamenten en beeldjes, de rest gooien we weg en blijft over voor de aasgieren. Mijn vrienden kweken graag aasgieren.. ![]() De dynamiek, het niet streven naar die belachelijke onafhankelijkheid en 'opschoning' maar het leven aan het leven over durven te laten, neigt naar boeddhisme, niet naar islamieten. En uiteindelijk zouden we daarmee beter af zijn. Maar ja, wie ben ik om ze dat aan het verstand te peuteren? Kom in elk geval eens kijken naar de tentoonstelling van een zandmandala in het Huis van Alijn te Gent en leer de stilte kennen. Dát zijn krachten die helen (heel maken). In plaats van telkens de separatist uit te hangen, zou ik wel eens verbroedering willen zien.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dat stukje proza van hierboven ga je toch ook geen nobelprijs winnen hoor.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Tot hiertoe wint het VB spectaculair aanhang.
Toch rekening mee houden dus. |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Bij gebrek aan een gekend alternatief. Die aanhang is dus een kaartenhuis. Eén wind en het ligt omver.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Toevallig ook de woorden van Hitler toen hij de plannen uitlegde aan de generaals om Rusland aan te vallen.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Dat heb ik idd ook vernomen. Klopt het echt dat dat onze opperblubber in het bed ligt met dat racistisch krapuul?
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() De Vlaming en superioriteitsgevoel... hoe zielig.
De Vlaming gewoon al. Saai en bescheiden. |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#11 |
|
![]() Nefihsto moet zich trouwens eens wat beter informeren aangaande de namen van politieke partijen, alvorens ie erover kan meepraten
![]()
#12 |
Burger
|
![]() Wel hans1 wat heb je hier op te zeggen? Heb je een verborgen agenda?
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Burger
|
![]() Binnenkort gaan we onze slogans nog moeten gaan aanpassen
![]() [size=5]Cyaankali voor het FDF [size=1](en de blub inclu) [/size]!!![/size] |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#19 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat: