![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik zit er eigenlijk al een hele tijd over na te denken dus ga ik het toch eens vragen, jullie zitten hier nu toch al een serieuse tijd te voorspellen dat het flamingantisme zal verdwijnen en dat de belgen de traditionele politici zullen buitenschoppen. de bub zal dan uiteraard met een overgrote meerderheid der stemmen de macht in handen nemen en de belgen naar de hoogste glorie leiden.
stel dat dat nu tegen de volgende keer gebeurd en jullie halen een absolute meerderheid, dan gaan jullie toch meer zetels moeten invullen dan jullie verkozenen hebben gezien jullie verkorte kieslijsten indienen..... hoe gaan jullie dat dan regelen? misschien heeft de alwetende bruno yammine wel een oplossing |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() T'eerste dat ze doen is de Vlaamse Leeuw als symbool verbieden (Zoals Patriot! het wilt).
Daarna allerlei namen als "Jan Breydel" enzo veranderen naar "Leopold 1". Ieder gezin een Tricolor opsturen, en zij die weigeren zijn flamingranten, en die zal de unitaire politie in de gevangenis smijten voor levenslang (Als we BuBBer Yann mogen geloven) En dan wordt het BuB-partijbestuur afgezet en vervangen door een FDF-elite, en worden de tricolores op hun beurt ook verboden en wordt de Waalse haan het Belgische symbool (zoals Hans1 het wilt ![]() ![]()
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() belachelijke ventjes
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() het zal me echt worst wezen hoe jij dat beschouwt.
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() onder andere tegen u Pelgrim
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Btw: zolang de BUB de kiesdrempel niet haalt zijn dit verloren stemmen (anders mss ook mar soit). |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn vraag aan de BUB is of zij ook een datum kunnen kleven op het totale uitsterven van het Vlaams nationalisme?
Zal het 2006 zijn dat het ermee gedaan is ? Of 2010 ? Of 2020 ? Mijne gok is dat het ermee gedaan zal zijn op de dag dat Belgie niet meer bestaat..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgicisten, stem maar allemaal voor de bubbelclub! |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik heb ook nog een vraag, op de webstek van cedric vloemans vind ik het volgende :
"Ook hebben verschillende partijen zich gedwongen gevonden van de B.U.B. een agendapunt te maken." zouden jullie mij eens willen uitleggen op welke punten dat dan wel zou zijn |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Neen, het betreft ons voorstel vorig jaar om Prins Laurent als lijsttrekker te nemen. Zowel in VLD als in CD&V hebben ze op de partijvergadering nagegaan in hoeverre dat was tegen te houden, mócht Laurent akkoord gaan met ons voorstel. Verder zijn ze bij de VLD ook nogal furieus geworden op het persbericht en de persconferentie van Ruben Cottenjé, en proberen ze uit alle macht te bewijzen dat laatstgenoemde nooit voorzitter was van Jong-VLD (hoewel het staatsblad anders zegt).
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waar stond die informatie dan wel te lezen? Even opmerken trouwens dat hiermee niet de BUB op de agenda kwam te staan, maar wel het feit of een lid van de koninklijke familie al dan niet een politiek mandaat kon opnemen. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 | |